SUNDAY MOOD

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra kinoen, etter å endelig ha sett filmen Jupiter Ascending med Nadine. Som dere vet, har jeg vært så gira på å se denne filmen helt siden jeg fikk sett traileren og skrev om den for bare et par dager siden. Endelig hadde jeg en dag uten noen som helst planer, og fikk dratt for å se denne filmen. Jeg likte denne filmen på flere grunnlag. De skal ha for at det var spenning hele tiden, og at Mila Kunis så helt FAAAB ut i denne filmen. Ekstra gøy var det å se filmen i 3D da det er så mye effekter og skyting i filmen, det fanger blikket mitt i hvert fall. Sånne filmer her er slike filmer jeg synes man bare må se på kino, du får ikke samme følelsen hjemme i stua med mindre du har hjemmekino. Dere som vinner kinobillettene til denne filmen bør glede dere!

Ellers har jeg fått en ny sang på hjernen, som faktisk Nadine spilte av forrige helg. Jeg har veldig stor omkrets for smaken min i musikk, jeg liker alt fra pianosangen Riwer Flows In You fra Twilight filmen til Psychosocial av Slipknot – skylder på søsteren min der. I mellom denne musikksmaken ligger pop ganske høyt oppe ved siden av Hiphop/ R&B. Denne sangen som jeg hørte forrige helg heter Mary av 2 AM Club og minnet meg sykt om sangen Paper planes av MIA, som der igjen vekker ganske gamle og gode minner. Derfor likte jeg denne sangen ekstra godt. Jeg digger refrenget og hvordan det bare går fra tonene opp og ned. Jeg er vel ikke den eneste som synes denne sangen minner litt om Paper planes?♥

Har du en sang du er skikkelig dilla på for tiden & har du sett Jupiter Ascending enda?♥

9 kommentarer
    1. Må bare si at det egentlig er veldig forstyrende å lese når du bruker samme ord i hver setning eller flere ganger i en setning.. Har lagt merke til flere ganger at når du skriver om noe f.eks et produkt så blir det ordet gjenntatt helt sykt mye.. I dette tilfelle er det “filmen” som faktisk er i HVER setning en eller flere ganger i det avsnittet du forteller om den.. Vi skjønner at det er den filmen du snakker om uten at du trenger å påpeke det.. Liker bloggen din godt, men syns bare dette er litt forstyrrende.kan tenke meg du ikke har tenkt over det/ lagt merke til det selv 😉

    2. Ah, er dilla på flere sanger! Kan nevne noen:
      ?Ayo-Chris Brown & Tyga
      ?T.I.-About the money ft. Young Thug
      ?Earned it-The Weeknd
      ?Uma Trurman-Fall out boy
      ?Borderline-Tove Styrke
      Synes forresten du skriver veldig bra, bortsett fra det A skrev, dt er jeg ganske enig i. Du er og forblir favoritt bloggeren min, stå på;*!<3
      Har ikke sett filmen enda, men gleder meg skikkelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg