VISSTE DU DETTE OM MEG?

Vinnerne av kinobillettene til Jupiter Ascending er: Tiril, Stine, Lotte, Camilla og Marita. Husk å vær tilgjengelig på mailen deres, så dere får mottatt deres billetter. Gratulerer så mye!!


Jeg starter litt tidligere på kveldsvakten på Urban i dag, så jeg begynte smått på dette innlegget i går kveld før jeg skulle legge meg. Jeg trenger å ha god tid på morningen, uten å måtte haste fikse meg. For da blir jeg alltid stresset og glemmer noe som mest sannsynlig var ganske viktig å få med seg på jobben. Hver eneste morgen før jeg skal på jobb, må jeg ha litt over 1 time på å fikse meg og faktisk bare ta det med ro. Derfor, for å ha litt bedre tid i dag – trengte jeg kun å ta bilder til dette innlegget og så er det klart til publisering! I en stund nå, har jeg tenkt meg litt om med hva som er litt rart/ typisk meg. Og da kom jeg brått på flere ting, og tenkte derfor å dele dette med dere nå. Det er vel litt moro?

♥ 1. Jeg har en greie for sjiraffer, elefanter og ugler. Jeg synes dette er noen av de fineste skapningene på jorda.

♥ 2. Da jeg var liten hadde jeg naturlig blondt hår – da snakker jeg nesten platinablondt hår. Med årene har det bare blitt mørkere og mørkere.

♥ 3. Jeg er ganske hard mot meg selv og er mega flink til å få meg selv i veldig dårlig humør. Hvis jeg først er i gang – da torturerer jeg meg selv med alt det fæle jeg har opplevd.

♥ 4. Hver eneste gang jeg åpner på Urban, må jeg alltid på do når klokken er 10:00. Det er sinnsykt merkelig, hver eneste gang jeg føler jeg må på do, ser jeg på klokka og da er den enten 10:00 eller bare noen minutter over.

♥ 5. For kanskje nærmere 1 år tilbake, samlet jeg på skoesker og Gud vet hvorfor. Jeg synes bare alle skoeskene var så sinnsykt fancy, at jeg ikke ville kaste noe så “fint”. Tenkte alltid at jeg kunne bruke det til å opprettholde andre ting i dem eller ha dem til desember, så jeg kunne pakke inn gaver mye finere. (er det mulig)

♥ 6. Hver eneste gang jeg skaffer meg en ny Mascara må jeg ALLTID lukte på den. Skjønner ikke helt greia med det, eller hvor jeg har fått det fra. Men plutselig sitter jeg der og færsker meg selv i at jeg lukter på en ny mascara.

♥ 7. Jeg har spilt Mall World på facebook i 3 år og er på 4.plass i hele verden på fashion shows. Ikke annet enn flaut – men enda flauere er det at jeg betaler 99kr i måneden for å være VIP medlem. Og tror jeg glemte å nevne en ting for dere, jeg er 20 år :-))))))))))

♥ 8. Jeg tar vare på alt for mye som er unødvendig. Tenker alltid “kan sikkert få bruk for dette i en senere anledning”. Vips har det gått 1 år og ligger fremdeles på det samme stedet ubrukt.

♥ 9. Jeg spiser aldri ordentlig frokost, selvom dette er det viktigste måltidet. Jeg erstatter det heller med macaroni og fløte, pizza eller varmer opp gårsdagens middag og spiser det til frokost. Jeg er et middagsmenneske.

♥  10. Det kan plutselig komme til en dag hvor jeg bare står og stirrer på klesskapet mitt i full frustrasjon fordi jeg ikke husker hvordan stilen min er eller hvordan jeg styler meg selv opp. Da ender jeg som regel opp med joggebukse og godteri i sengen.

Visste du noe av dette & kjenner du deg igjen av noen de?♥

19 kommentarer

Siste innlegg