KONKURRANSE: VINN VALGFRI VARER FRA JUNKYARD XX-XY TIL EN VERDI AV 2000 KRONER OG 2 BILLETTER TIL BY:LARM

Aldersgrense for å delta i denne konkurransen er 20 år.

I samarbeid med Junkyard.no er jeg så heldig og får holde nok en konkurranse på bloggen. Men denne gangen er den litt anderledes med tanke på aldersgrensen. Grunnen til at det er 20 årsgrense på konkurransen er fordi dere kan vinne billetter til by:Larm som er en musikkfestival midt i Oslo mellom 4.mars-7.mars. For å freshe opp denne konkurransen litt ekstra,blir premien også valgfri varer fra Junkyard XX-XY til en verdi av 2000 kr. Det er vel en OK premie eller hva? Det er så kjipt at man ikke kan melde seg på sine egne konkurranser, for innimellom skulle jeg gjerne vunnet premiene på mine egne konkurranser. Anyways, jeg håper så mange som mulig får meldt seg på selv om det er 20 års grense.

Det eneste du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er:
Like facebooksiden til Junkyard her.
Like facebooksiden til by:Larm her.
Huske på å legge igjen mailen din, slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

LYKKE TIL!♥

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET!!!!!!!!!!!!!!!

Likte du denne konkurransen?♥

130 kommentarer

Siste innlegg