BLACK SHOES ON POINT

Jeg har lenge siklet over et par Givenchy sko som er spesial lagde, som betyr at de er det umulig å få tak i nesten, samt noen Louis Vuitton sko som jeg holdt på å kjøpe mens jeg var i New York med Didrik. De var så dyre at jeg ikke kunne kjøpe dem, skoene var faktisk ikke verdt så mye for meg at jeg var villig til å betale denne prisen for dem – de kostet nærmere 7000kr, så dere skjønner vel greia her. Skoene jeg har siklet etter er de klassiske slip-on skoene. Jeg har et par mønstrete slip-on sko fra Vans, men vil gjerne ha noen litt mer klassiske denne gangen, nemlig svarte eller hvite.

Da jeg har 0 ting å finne på, og til slutt leter og leter etter nettsider jeg ikke har vært innom før, finner jeg raskt noen skjulte skatter. Denne gangen fant jeg noen sko som var midt i blinken for meg, og med en ganske kul detalj som jeg ikke ser ofte. Jeg liker å ha ting som skiller seg litt ut, i stedet for å gå med ting som alle andre også har. Dette vet jeg ikke om kun er en god ting eller også er en dårlig ting. Fra min side kan det være litt godt og blandet. Jeg liker å høre å kjøpe ting som alle andre ikke har, det skaper interesse for andre og faktisk for meg selv. Skoene jeg fant denne gangen er fra nettsiden Public Desirè og er ikke sponset via bloggen, bare så det er sagt. Det som gjør disse skoene så spesielle er denne lille tuppen på skoene som har metall speil på seg. De hadde vært drit kule uten dette, men med min smak, syntes jeg de bare ble enda fetere med noe litt utenom det vanlige. Hva synes dere?♥

En siste ting; Ja, jeg vet at jeg er sko-gal.

 

Likte du skoene?♥

11 kommentarer

Siste innlegg