WING LINER AND PONYTAIL CURLS

I dag har jeg en super hektisk dag, og har faktisk ikke all verdens tid med å blogge for øyeblikket. Jeg starter 1 time tidligere på jobben i dag, så det ble brått litt dårligere tid enn forventet. Jeg skal stenge på Urban, og rett etter dette blir det en treningsøkt med Ida og så avslutter vi med sol sikkert. Derfor vil jeg bli ganske sen i dag, og tar derfor ingen sjanser på at jeg rekker å blogge senere i kveld. Da jeg kommer hjem, må jeg nesten rett i dusjen og så legge meg med tanke på at jeg skal åpne på Urban dagen etter. Likevel fikk jeg tatt meg tid til å krølle håret litt, som tar bare noen minutter i forhold til å rette det. Er det noe jeg angrer på at jeg prøvde ut er dipliner, jeg er ikke fornøyd med den og får ikke tatt det bort med mindre jeg skal starte helt på nytt med sminken. Det har jeg ikke tid til nå, dessverre. Den ble tegnet på litt for langt ned i forhold til vippene mine, så neste gang skal jeg øve, øve og øve til jeg blir en mester. Sminken min blir aldri on point når jeg stresser eller har dårlig tid, så Madeleine? Dropp dipliner neste gang du har litt dårlig tid!

Håper dere får en super fin dag i dag♥


Genseren finner du her. (Sponset)

Hva synes dere?♥

12 kommentarer

Siste innlegg