ENERGISK KICK

I går føltes det ut som om jeg ikke rakk å leve, fordi jeg hadde så mye å gjøre at jeg aldri fikk en pause fra “livet”. Jeg gjorde vel så og si ikke SÅ mye, men likevel var det så mye at jeg bare rakk å dusje og så legge meg til å sove.. Dagen startet med at jeg stod opp, sminket meg klar til en liten bloggshoot, deretter blogget jeg – og bare dette tar litt tid dere. Alt fra innlegget, til å ta bilder til du er fornøyd og ikke minst redigere dem mye finere. Å stå oppreist i 6 timer, er i seg selv en treningsøkt spør du meg. Og etter denne 6 timers økten på Urban, ble det styrkeøkt med Ida etter 20:00. Da var vi klare for egentlig ingenting, dro på trening uten å vite hva vi egentlig skulle trene. Men det endte opp med å bli en av mine beste og morsomste treningsøkter på en veldig god stund. Vi begge var apekatter – jeg tuller ikke. Og det sykeste var at selv om vi trente mye, føltes det ikke ut som om jeg ble sliten. Aldri følt det sånn før, men tror jeg bare faktisk hadde det ganske bra på treningen at jeg fokuserte mer på å gjennomføre ting enn å tenke så mye på “shit nå er jeg sliten”. Beste avslutningen på en bra dag – være i syden i 28 minutter.

Ettersom jeg har vært så opptatt og effektiv det siste døgnet, har jeg ikke fått tatt noe særlig gode bilder. Heller ikke i dag, siden jeg har åpnet på Urban og gjort noen ærender i dag. Men noe Ida var bestemt på, var nemlig å få treningsbilder til bloggen min. Det liker jeg! Pleier aldri å ta bilder på treningen, men er vel litt moro å se slikt? Har lest at noen av dere ønsket det, men kan ikke love akkurat så sykt modellbilder her altså..


Skjønner ikke hvordan mennesker kan se bra ut under en øvelse, funket ikke her.

Hva har du gjort de siste dagene?♥

13 kommentarer
    1. Du er så utrolig pen! Jeg har lest bloggen din en stund nå og jeg kan huske innlegget om øre-operasjonen din, jeg har lest det flere ganger fordi jeg skal operere selv ganske snart:/ jeg lurte på om arrend dine er helt borte og om det tok lang tid å gro ut det området med hår som de barberte bort?❤️ Blir veldig takknemlig om du svarer, gruer meg veldig til operasjonen

    2. horsy: Actually there were more people there, but we waited so we could take photos when there was no one behind us. Just in case we couldn’t publish the photos with other people on them! But in the other way, it was a little late too 🙂 And the last reason: It’s norway, it’s Moss – that’s a really small city where I live haha!

    3. ?: Hei kjære deg!

      Så utrolig koselig at du la igjen denne kommentaren på bloggen min. Jeg kan bare gå rett på sak å si at noen arr forsvinner mer enn andre, kommer helt an på hvor hen på kroppen arret blir og hvor stort det er. Jeg har 4 arr, og dessverre er et av de ganske synelige og vil nok ikke forsvinne mer nå. Men med tiden vil du glemme arret, og faktisk ikke fokusere på det lenger. Sånn er det her!

      Når det gjelder håret, barberte de halve hodet mitt mens jeg hadde midtskill, så jeg hadde derfor et tynt lag med hår som jeg kunne dekke over hvis jeg gikk med sideskill. Det tok vel omtrent 4 år da det begynte å nærme seg min egentlige lengde. Men det kommer faktisk helt an på håret ditt i seg selv, er det sunt og friskt vokser det mye fortere. Bare å ta riktig med vitaminer så skal håret gro raskt ut igjen.

      Lykke til med operasjonen!<3

    4. Tips når du skal ta knebøy, for å unngå belastningsskader og oppleve effekt; ha føtterne så bredt som skuldrene dine. Knærne og skuldrene skal være rett over hverandre 🙂

    5. lene: Dette er ikke vanlig knebøy som jeg tar, nå husker jeg ikke navnet på denne øvelsen, men du skal ikke helt opp etter hver eneste gang du går ned – du skal helt ned, men stoppe på midten og så ned igjen. Og til denne øvelsen skal bena dine egentlig gå nærmest mulig stengene på bakken, som hører til maskinen for å gjøre denne øvelsen riktig. Men så myk var ikke jeg, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg