TA VARE PÅ HÅRET DITT

// I samarbeid med Lab Pharma

Den siste tiden har jeg begynt å gå inn for å ta litt bedre vare på meg selv, ved å få nok av vitaminene jeg trenger og litt ekstra. Det nyeste jeg har begynt å gå på nå, er Hair Care tabletter. Hair Care er utviklet for å både bidra til, og vedlikeholde hårpigmentering og hårvekst (midt i blinken for meg). Jeg har veldig langt hår, og har derfor satt ned foten for å bli flinkere til å behandle håret mitt som det fortjener. Selv om det er langt, er det nokså tørt og slitt, det mangler det lille ekstra. Jeg har aldri gått på tabletter som skal gjøre noe for håret mitt, men hvis håret mitt kan bli behandlet godt og bli reparert med tabletter- hvorfor ikke? Noe av det flotteste jeg kan se på en annen jente, er hennes sunne og friske hår. Et sunt og friskt hår kan gi en så vannvittig glød til en person, at man nesten bare må si “wow, se på håret hennes”. Hvem drømmer vel ikke om sunt og friskt hår?

Dere skjønner nok godt at disse tablettene ikke fikser ferdig utvokst hår, men er derfor mulig å påvirke ny hårvekst. Jeg klipper håret mitt hver 3-4 mnd, så for å få i gang denne produseringen av flottere hår, blir det å klippe et par cm ekstra for hver gang. Hair Care tablettene må brukes i minst 6-12 mnd for at man skal få et synlig resultat. Så her er det ingen snarveier til flott hår! Men for å hjelpe deg på veien, anbefales det å ta 2 tabletter daglig i minst 6 mnd. Tablettene inneholder biotin, ølgjær, hirse, kobber, sink og selen. Av den grunn må dere være oppmerksomme på referanseverdiene til Hair Care før dere tester ut dette produktet, dersom du inntar flere kosttilskudd med de samme ingrediensene samtidig. Det tar tid for å få de synlige resultatene, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

For hva er det ikke man sier, skjønnheten kommer fra innsiden♥


For å bestille Hair Care kan du trykke her. Det er nå en kampanjepris i tillegg, som vil gi deg 40% på kjøp av disse tablettene. Ønsker du å følge dem på facebooksiden deres, trykk gjerne her.

Er du flink til å ta vare på håret ditt, eventuelt hvordan?♥

10 kommentarer
    1. Thea Aas Brandlistuen: Det svaret likte jeg godt! De fleste vil nok si akkurat det samme, og spesielt jeg. Er det noen spesielle produkter eller måter du behandler håret ditt på? 🙂

    2. Jeg klipte av meg alt håret før jul bare fordi jeg fikk lyst, og tenkte at nå blir det ihvertfall fint og naturlig når det vokser ut igjen, men så begynte jeg å bleke det igjen, og bruker heller ikke balsam når det er såpass kort, så egentlig burde disse tablettene være midt i blinken for meg, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg