WEDNESDAY INSPO

Jeg kan ikke huske sist jeg sov så dårlig som det jeg gjorde i natt. Ikke bare brukte jeg flere timer på å sovne, men jeg våknet nesten hver eneste time av smerter i kroppen. Det er noe som jeg har hatt siden jeg var liten, men smertene klarer jeg ikke å beskrive… Det er smerter i bena mine som bare blir verre hvis jeg beveger på meg, noen ganger er det også så vondt at jeg må ta smertestillende. Da jeg våknet var smertene heldigvis borte, men jeg tror kanskje jeg bør bestille enda en legetime for å få sjekket dette. Litt merkelig at de samme smertene dukker opp hver eneste måned på samme sted.

Nå er det onsdag, og er det noe som jeg ikke har lagt ut på en god stund så er det litt inspo! Jeg finner utrolig mye inspo på tumblr, men er alltid på utkikk etter mer å se på. Derfor, hvis du har tumblr, legg gjerne til en link til siden din i kommentarfeltet. Jeg er ikke kresen på følgeknappen på tumblr for å si det sånn. Så er det jo en ting man aldri kan få nok av, og det er for mye inspirasjon. Jeg har vel hatt tumblr siden 2011/2012, men jeg var mye mer aktiv da enn det jeg er nå. Det går litt i glemmeboksen selv om dette er noe jeg kan drømme meg bort i, i evigheter. Nesten så man blir litt deprimert av å se alle disse flotte klærne, husene, dyrene og menneskene. Men likevel, er det ganske motiverene til tider.

Følg meg gjerne på tumblr: www.madeleinepedersenn.tumblr.com






Likte du noen av bildene & hva heter du på tumblr?♥

39 kommentarer

Siste innlegg