TRIANGL SWIMWEAR

Dette innlegget startet jeg på i går, siden jeg visste at jeg kom til å ha meget dårlig tid med å blogge i dag før jobb. Til vanlig starter jeg ikke før 15:00, men siden sjefen min er 50% sykemeldt så er det noen få endringer i dette for tiden. Det betyr mer penger i lommeboka, og det gjør ikke meg noe! Jeg har hørt at vi har fått inn så mye nytt mens jeg har hatt fri siden forrige onsdag, så jeg er litt redd for at jeg vil svi av noen lapper på jobben i dag. Ellers ville jeg bare fortelle dere en liten gladnyhet! Vi på Urban Moss har endelig fått vår egen instagramkonto og kommer da til å legge ut godbiter og nyheter fra butikken våres. Hvis dere vil, så kan dere gjerne følge oss på @urbanamfimoss. Vi fikk godkjenning i går, så det er derfor ikke mye bilder å se der enda. Men det kommer seg fort skal jeg si dere, nesten så jeg kommer til å spamme med bilder for så mye flott vi har i butikken.

Siden jeg ikke rakk å ta bilder til 2 innlegg i dag, tok jeg disse bildene i går for å ha det klart til i dag. Det var et ganske bra valg av meg å ta. Det er litt stas å vise frem denne bikinien til dere, fordi jeg har som dere fleste vet ikke like pupper og venter på å få dato til en “operasjon” så jeg kan få fikset på det ene brystet som er lite. Derfor, som mål, skal jeg tørre å bruke bikinier som jeg faktisk elsker når puppene mine endelig blir like. Forhåpentligvis til sommeren (!!!!!). Jeg har i alle år brukt bikinier som går tvers over for å skjule mest mulig, og det er jeg faktisk dritt lei. Jeg vil kunne bruke bikiniene jeg ønsker, og disse Triangl bikiniene har jeg alltid vært forelsket i, men aldri kunnet brukt pga puppene mine. Det skal bli så fantastisk godt å bruke bikiniene man ønsker, uten å måtte tenke på at man må skjule noe. Forresten, fargekombinasjonen på denne bikinien er helt elsk.

Antrekksbilder kommer på bloggen senere i kveld, hvis jeg ikke blir for sen. Vi blogges! ♥


Til informasjon, så er ikke denne bikinien sponset via bloggen.

Hva synes dere & hva slags bikinier liker du best?♥

23 kommentarer

Siste innlegg