GÅRSDAGENS ANTREKK 270215

Jeg åpnet på Urban i dag og denne dagen har gått til å pakke opp 43 store esker. Jeg hater, men også elsker å pakke opp, alarmere og legge produktene frem fordi det tar så lang tid – men samtidig går tiden så fort. Jeg har aldri tilbringt en dag på jobb, da det eneste jeg har rukket å gjøre er å pakke opp varer. Men da fikk jeg jaggu meg opplevd det nå også!

I gårsdagens antrekk, brukte jeg tidenes kosegenser. Den er så fluffy, stor og bare GOD. Det er som et teppe, bare de har sydd det sammen til en genser som faktisk ser bra ut. Gråfargen er også til å smelte av, den fargen går til absolutt alt synes jeg. Grått, sort og hvitt – heaven on earth. Jeg var aldri glad i disse fargene før (sort og hvit er ikke en farge madde, ja ok men jeg synes det er en farge), men jeg forstår nå hvorfor folk alltid har likt dem. Det er vel ikke første gangen dere legger merke til buksen og skoene jeg bruker, disse har blitt noen av mine favoritter gjennom vinteren. Skoene må straks byttes ut med litt mer vårsko, men buksen – den skal være med meg gjennom hver årstid. Jeg er faktisk så fornøyd med den at jeg i hodet mitt har vurdert å dra en dag til London bare for å shoppe den i andre farger så si meg fornøyd å dra hjem igjen. Men jeg vet jeg ville blitt fristet av så mye annet der også, det har så og si skjedd 2 ganger tidligere.

Denne helgen har jeg noe morsomt på gang med Side2mote. Jeg skal nemlig ta over @side2mote på Instagram og håper dere vil følge meg der for å bli litt bedre kjent♥


Jakke fra Vivikes // Genser fra Urban // Bukse fra TopShop // Sko fra Henry Kole // Veske fra Versace // Klokke fra Nick Cabana

Hva synes dere?♥

13 kommentarer

Siste innlegg