NIKE AIR MAX THEA

I går tok jeg meg en velfortjent middag, nemlig hjemmelagde gratinerte poteter dynket i saus og med kylling. Dette er favorittmaten min og det spiser jeg de dagene jeg virkelig synes jeg fortjener det. Det tar så lang tid å lage at det blir litt mer spesielt (haha herregud). Etter jeg hadde spist 3 omganger med dette i løpet av kvelden, var øynene mine så slitne at jeg sovnet vel når klokken var rundt 23:00. Da klokken var 05:00, våknet jeg av at jeg måtte på do og mens jeg var på badet begynte plutselig nesen min å renne. Der satt jeg med trusa nede på doen og blødde neseblod som bare fy. Jeg har kun blødd neseblod 3 eller 4 ganger i livet mitt, så jeg blir faktisk sykt gira når jeg blør neseblod. Sykt ekkelt og teit madde, ja det vet jeg godt.

Ingenting er som å våkne på morgenen å ta på seg sine nye sko. Når det er snakk om hvilke sko dette er, så var det bare enda mer stas å ta de på seg. Jeg har endelig fått et til par fra Nike Air Max Thea, denne gang med litt neonfarger og print på seg. Jeg har de andre helt hvite, som jeg bruker hver eneste dag så å kunne bytte ut dem litt med disse her, det blir helt topp! Litt krise at de er helt hvite, og det er jeg som bruker dem. En av de første dagene jeg brukte skoene, tråkket jeg rett i gørre med dem og det var jo bare så typisk skulle skje! Når jeg først kjøper meg helt hvite sko, så må jo slikt skje eller hva? Kanskje denne karmaen forsvinner nå, med tanke på at jeg har fått skoene i andre farger.


Skoene er sponset og de kan du finne her.

Likte dere skoene?♥

12 kommentarer

Siste innlegg