@URBANAMFIMOSS

I dag startet kveldsvakten min fra 12:00 til 20:00, så det er mye lenger enn hva det vanligvis pleier å være. Da er den fra 15:00, men det blir jo penger i lomma og det smiler jeg stort for. Jeg trenger nemlig hver eneste krone nå, for jeg har flere reiser på gang som jeg virkelig skal oppleve. Det er virkelig målet mitt for dette året, reise dit jeg vil og faktisk kunne nyte god mat ++ litt shopping. Akkurat dette kaller jeg for heaven on earth, det blir jo ikke bedre enn dette. Alt ligger nå i planlegging og få tatt vaksinene som gjenstår å få tatt, så er alt i boks – elsker den følelsen.

Vi på Urban har endelig vært så heldige og fått vår egen Instagram @urbanamfimoss! Her kan du følge oss for updates, inspo og nyheter. Men en av grunnene til at jeg spesielt nevner jobben min i dette innlegget, er fordi vi den 6.mars skal lansere et nytt klessmerke som heter AWA i alle Urban butikkene. Vi vil derfor at så mange som mulig skal så mulighet til å høre om dette før denne dagen har kommet. Vi har flere morsomme happenings på agendaen som du virkelig bør få med deg.

KONKURRANSE:
Det vil være konkurranser hvor du kan vinne klær fra AWA til en verdi av 1000 kroner, gavekort til en verdi av 500 kroner og gavekort til en verdi av 300 kroner. Er dette noe du vil delta i? FØLG MED NÅ.

Alt du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er å følge oss på Instagram @urbanamfimoss, så er det gjort!♥ Håper så mange som mulig melder seg på og at vi ser akkurat DEG hos oss på fredag. Vi ses!


Slenger ut antrekket for i dag også, er helt forelsket i den nye dr.denim buksen min fra Urban.

Skal du delta i konkurransen?♥

25 kommentarer

Siste innlegg