ROLIG TORSDAG MED JENTENE

I går ble det mye mer stressende dag, enn det var forutsett. Her om dagen kjøpte jeg noen enorme batterier til å ha i Hamron Kardon høyttaleren, siden ledningen hadde ryket. Og av en eller annen rar grunn, hadde pappa fått for seg at jeg ikke skulle ha disse. Typisk at jeg fant ut av at pappa hadde returnert dem den dagen jeg skulle bruke dem. Måtte derfor opp på treningen hans for å få tilgodelappen, deretter kjøre på Biltema for å kjøpe de på nytt. I mellom disse stoppene var det mye mer rot enn dere aner, men det blir så rotete å skrive om dette at det gidder jeg ikke, haha. Vi fikk til slutt musikk, og det var jo det som var planen!

Vi lagde poteter med grønnsaker, viltsaus og kylling – som er en av middagene jeg, Anni og Ida alltid spiser sammen. Til dessert hadde vi Dream Diplom-isen, og den hadde jeg faktisk aldri smakt på før i går. Vi tok den smaken med karamell og brownies, eh ja… Ganske kvalmende men den var jo kjempe god. Så det blir ikke siste gangen jeg kjøper den isen. Utover kvelden ryddet vi litt og shinet hele leiligheten til Anni, merkelig hvor gøy det blir å rydde når man er flere. Apropo rydding, så bør jeg så å få ryddet rommet mitt litt i dag. Men først skal jeg ned på Urban for å se hvordan lanseringen av det mye merke vårt AWA er, og senere på kino med søsteren min og gjengen hennes for å se filmen Chappie. OM jeg gleder meg a♥


Ida sa jeg måtte ta et bilde med noen venner så det så ut som jeg hadde venner, funket det? ;P

Hva skal du i dag?♥

6 kommentarer
    1. Kan du ha sminkevideo? 😀 åå elsker hvordan du ser ut, du er utrolig nydelig,kjempe misunnelig off… Bruker du selvbruning foresten? 😀 og hvilken sminke og produkter bruker du på ansiktet ditt? 😀

    2. charlotte: Det kan jeg lage! Jeg bruker ikke selvbruning, det har jeg ikke blitt så fornøyd med… Jeg bruker Nivea bodylotion i ansiktet (egentlig ikke bra), og bareMinerals originals foundation pudder i ansiktet + øyenbrynsgel fra Anastasia og Masterpiece mascara fra Max Factor 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg