SØNDAGEN MIN

I dag sov jeg til kvart på ett, og det var så deilig etter denne helgen å endelig kunne sove ut. Da klokken nærmet seg litt over ett, fikk jeg melding av Ida som lurte på om jeg ville bli med til Sverige med hun og Anni. Jeg tenkte meg om 2 sekunder, og svarte ja med en gang. I stedet for å bare bli sengeliggende, som fristet veldig – var det også deilig å komme seg ut av sengen og over til Sverige for å handle litt mat og godteri. Til vanlig, må jeg ha hjelp til å bære med alle posene og brettene med brus opp til døren min. Men denne gangen trengte jeg ikke hjelp, som betyr at jeg ikke kjøpte så mye som jeg vanligvis pleier å gjøre. Det var DEILIG å se på kontoen, i stedet for at den brått var ganske lav. Jeg kjøpte nesten bare mat og drikke til familien min, men litt godteri sørget jeg jo for å kjøpe + sikkert 20 pakker nudler. Jeg har siklet etter nudler så lenge nå at det første jeg gjorde da jeg kom inn døren var å sette på vannkokeren.

Nå skal jeg legge bort pcen, tenne lys, ta frem godteriet og gjøre meg klar for en herlig filmkveld. Friends With Benefits starter på TV3 om litt under 20 minutter og den er jeg så klar for å se♥ Ha en super søndag, mine kjære lesere.


Dette var forresten frokosten min, McChicken meny med cola å drikke + cheeseburgeren til Ida.

Hvordan har din søndag vært & skal du se søndagsfilmen?♥

9 kommentarer

Siste innlegg