ANTREKK 100315

Jeg er faktisk dritt lei å stå foran denne hvite veggen utenfor huset vårt, men jeg gidder ikke å gå tusen mil (haha) for å finne et fint sted med et så stort stativ. Folka her i huset nekter å gå lenger enn til hagen våres, så der har dere grunnen til hvorfor det som regel blir denne hvite veggen. Jeg vet ikke hva dere synes, om dere er litt lei eller om dere bare er fornøyde så lenge dere får sett antrekket mitt. Antrekket jeg har på meg i dag er vel utroooolig behagelig må jeg si. Hvem elsker vel ikke en enkel baggy kjole? Toppen av det, ville jeg ha litt farge på antrekket mitt og da passet de nye skoene mine perfekt til. Disse fikk jeg til jul, men jeg har brukt en evighet på å endelig få brukt dem. Jeg liker de så utrolig godt og vet de kommer til å bli en sommerfavoritt! Jakken jeg bruker er også en av mine favoritter, fargen og hvordan den er designet er bare 100% sånn jeg ønsket meg den. Det eneste som er uvant er at jeg har denne i x-small, mens jeg vanligvis har jakker baggy. Men kanskje på tide å ta en i sin riktige størrelse.

Jeg trenger veldig sårt hjelp på hvordan man kan ha fokuset på kameraet på kun seg selv, altså at bakgrunnen ikke får like mye fokus som det du fokuserer på. Jeg har fått det forklart, men likevel skjønner jeg ikke hvordan jeg fikser det på MITT kamera. Jeg har Canon 600D, så regner med at det ikke er så avansert som jeg skal ha det til. Kanskje jeg bare bør ta turen ned til Japan Photo, og få de til å fikse det for meg. Eller om dere eventuelt har en anbefaling på et annet kamera eller objektiv til mitt, så tar jeg i mot all hjelpen jeg får ♥


Jakke fra Selected Femme // Kjole fra Junkyard  (sponset) // Sko fra Asos // Veske fra Versace // Solbriller fra Quay // Klokke fra Larsson&jennings

Hva synes dere?♥

24 kommentarer

Siste innlegg