MAX FACTOR MASTERPIECE GLAMOUR EXTENSIONS

// I samarbeid med Max Factor

Jeg har testet ut en Mascara fra Max Factor tidligere som het Masterpiece Transform Mascara, den ble jeg veldig fornøyd med, og har derfor sett veldig frem til å teste ut deres nye produkt. I dag har jeg testet ut nyheten Max Factor Masterpiece Glamour Extensions 3-IN-1 som er en ny mascara i samme familie. Bare navnet på denne mascaraen ga meg høye forventninger, hvert fall etter å ha testet ut den andre fra Max Factor som levde opp til forventningene. Ofte finner jeg mascara som har en veldig tykk børste som gjør at det er veldig innviklet å treffe helt innerst ved roten på vippene – uten å treffe seg i øynene. Men det er derfor jeg vil skryte ekstra mye av denne nye Max Factor Masterpiece Glamour Extension Mascaraen. Børsten er så enkel å jobbe med, den har to sider med lang tagger og to sider med korte, som gjør det enkelt å kunne påføre mascara helt ned til roten. Det får virkelig øynene dine til å poppe og komme mer frem når du får markert dem innerst ved vippe-roten. De korte taggene gjør det lett å påføre litt ekstra mascara hvis du vil ha litt mer volum og mørkhet på vippene.

Noe den absolutt gjør, er å gi vippene dine lengde, altså WOW! Jeg forstår nå godt hvorfor den også heter Glamour Extensions. Jeg vil nesten kalle det magisk. Å gå fra en lengde på vippene, og til å transformeres til en slik lengde – det er nesten for godt til å være sant, frem til det virkelig skjer. Vil du gå etter en glamorøs look på vippene, da er Max Factor Masterpiece Glamour Extensions Mascaraen noe for deg ♥

Jeg er utrolig glad i både Masterpiece Transform og den nye Masterpiece Glamour extensions 3-in-1, så det er vanskelig å velge en favoritt blant disse to. Det jeg liker best ved Transform, er at den gir masse volum veldig raskt. Med den nye Glamour Extensions, får jeg kanskje litt mindre volum, men den gir meg samtidig lenge vipper. Jeg kommer derfor til å fortsette å bruke begge mascaraene, avhengig av hvilken look jeg ønsker å gå for. Ønsker du å kjøpe denne fantastiske mascaraen, trykk HER for å komme rett til kjøpet.


Bruk rabattkoden “glamour” og få 20% rabatt på ALLE produktene fra Max Factor hos Vita.no frem til 26.mars.

KONKURRANSE:

Vil du vinne denne nyheten Max Factor Masterpiece Glamour Extensions? Fortell meg hvorfor akkurat DU fortjener å vinne og du er automatisk med i trekningen av 1 Masterpiece Glamour Extensions Mascara. Det vil bli 15 vinnere, så det betyr derfor at vinnersjansen din er litt større. Husk å legge igjen mailen din, slik at Max Factor får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren. Konkurransen avsluttes om 1 uke. Lykke til!!!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET OG VINNERNE ER KÅRET!

Hva synes dere om forskjellen & hvilken mascara bruker du?♥

142 kommentarer
    1. Jeg fortjener ikke å vinne noe mer enn de andre som melder seg på. Men selvfølgelig synes jeg det hadde vært kjempe gøy å være en av de som vinner konkurransen. Grunnen for at jeg vil vinne en ny mascara fra Max Factor er at jeg sliter med å finne en mascara som gjør at vippene mine blir lange og ikke tørker for fort. Etter å ha lest dette innlegget, så virker denne mascaraen rett i blinken for meg, jeg som ønsker å få masse volum veldig raskt 🙂
      Min epost: [email protected]

    2. Jeg fortjener å vinne fordi: seee på øyenvippene da!!! 😍 Så sinnsykt fine! Jeg er ikke en typisk sminkejente, men har lyst å ta noen steg videre. Tenker dermed dette kan være en stor forskjell! Hadde vert supergøy å vunnet!
      Og Madeleine; DU STRÅLER 😍

    3. Det hadde vært utrolig gøy å vinne siden jeg aldri har prøvd noe fra Max Factor før, men jeg har hørt masse bra om denne maskaraen 🙂 Og maskara er noe som jeg sjelden går en dag uten, siden jeg synes det gjør en veldig stor forskjell, og denne maskaraen her så helt fantastisk ut! 🙂
      [email protected]

    4. Vel, som en fattig student hadde det vært veldig koselig å få tilsendt en mascara. Har aldri klart å finne en mascara som virkelig gir resultat, og kanskje dette er løsningen. Ville iallefall blitt utrolig takknemlig 🙂
      [email protected]

    5. Jeg fortjener å vinne fordi jeg har aldri funnet et mascara som gjør vippene mine lange, jeg har slitt med at jeg har utrolig korte øyenvipper, slik at det blir aldri noe bra resultat, siden jeg nesten ikkje har vipper! Og mascaraen funka kjempefint på deg, og det gjør til at jeg har veldig lyst til å prøve den selv! Men har ingen muligheter til å komme meg på en butikk som selger mascaraer siden jeg bort på landet..
      Ha en fin dag ❤️
      [email protected]

    6. Jeg elsker å finne og prøve ut nye ting – i hvertfall mascaraer! I tillegg har jeg blitt veldig lei av den mascaraen jeg bruker nå, som er fra Lancome.
      For å være ærlig har jeg ikke noe særlig stor grunn til å vinne mascaraen. Men det hadde vært utrolig kult å få prøvd ut denne mascaraen når jeg får lest av deg at den er bra!
      [email protected]

    7. Annet enn at jeg er tom for gode maskaraer, har jeg egentlig ikke en bedre grunn enn d andre har til å vinne. Men, jeg har samtidig aldri funnet en maskara som funker bra for meg, så det hadde vært gøy å vinne og fått prøvd en annen!
      [email protected]

    8. Jeg fortjener ikke vinne mer av noen av de andre, men det hadde jo vært kjempegøy å vinne da. Er ikke en person som melder meg på konkurranser, men prøver nå lykken. Det hadde vært flott om jeg vann, for denne mascaraen virker jo helt fantastisk. Se på de vippene! 😍
      Epost: [email protected]

    9. Ikke det at jeg fortjener å vinne, men det er alltid gøy å vinne noe + mascara er det eneste av sminke jeg bruke

    10. Har funnet en bra Maskara som funker for vippene mine, men denne så jo helt perfekt ut.😍👌
      Grunnen til at jeg vil vinne er fordi jeg er tom for Maskara og fordi den maskaraen gjorde vippene dine helt fantastiske ❤️💗

    11. Ikke det at jeg fortjener å vinne, men det er alltid gøy å vinne noe + mascara er det eneste av sminke jeg bruke

    12. Jeg håper å vinne en av mascaraene, for min bestevenninne gjennom 10 år har bursdag 13.mars, og med studentbudsjett føler jeg ikke at jeg får gitt henne noe annet enn noe jeg lager selv. Men det hadde vært veldig fint å kunne gi henne noe ordentlig i gave, som vi gjorde når vi var yngre. <3

    13. Jeg har lyst til og vinne siden jeg trenger en ny maskara å har veldig lyst på litt lenger vipper men alle har jo lyst til å vinne da😉❤️

    14. Har funnet en bra Maskara som funker for vippene mine, men denne så jo helt perfekt ut.😍👌
      Grunnen til at jeg vil vinne er fordi jeg er tom for Maskara og fordi den maskaraen gjorde vippene dine helt fantastiske ❤️💗
      Mail- [email protected]

    15. Føler jeg fortjener å vinne fordi jeg har vært stuck med en ganske dårlig maskara fra Maybelline i nå snart et år, og den gir ikke noe volum eller lengde i det hele tatt så jeg har nesten bare gått uten. Finner virkelig aldri den perfekte maskara og denne ser absolutt midt i blinken ut for meg. Er ikke ute etter en maskara som gir ti cm lange vipper og klumper som et helvete, er ute etter en maskara som kan gi vippene litt lengde for å få de til å se naturlige ut og som kan holde lenge utenom at den “flasser” av på kinnene mine utover dagen. Hadde virkelig vært evig takknemlig om jeg vant, for det trenger jeg virkelig, da jeg bor på et bittelite sted som de faktisk ikke selger noe sminke i det hele tatt, og må dra ganske langt for å få kjøpt en bra maskara (et unntak er jo å bestille på nett men når man er 14 år og blakk hele tiden så går visst ikke det)
      [email protected]

    16. Det hadde vært utrolig gøy å vinne en ordentlig god maskara!
      Jeg har aldri funnet en maskara jeg har blitt ordentlig fornøyd med!
      Jeg blir også helt fascinert av hvor fine vipper du fikk! Hehe!
      Mvh hilsen fast leser, håper du får en fin dag videre :-)!!!!
      E-post: [email protected]

    17. Jeg ønsker gjerne å vinne på grunn av at jeg har veldig korte vipper og jeg trur at denne mascaraen ville ha hjelpet meg veldig mye. Den virker som en kjempe bra mascara, som jeg håper å vinne.

    18. Åh, hadde vært en drøm om og vinne denne. Har veldig korte vipper fra før ,og har ikke i næreten noen lange. Så hadde vært gøy og vinne den!! 😀

    19. Hej! Jag har följt dig ett tag och jag tycker du är fantastiskt vacker!
      Sedan jag slutade använda ett serum till mina ögonfransar (då det sved och dom gick av) har jag aldrig fått till ögonfransarna igen.. Har prövat mängder med mascaror och de som var toppen innan ger inte lika bra resultat längre.. Kanske skulle denna kunna vara den som ger mig fina fransar igen?!
      Hoppas jag har en chans att vinna trots att jag bor i Sverige 😁😊
      Kram på dig!

    20. Jeg har lenge lett etter en mascara som vil gi mye lengde, og har den løsvippeeffekten. Jeg tror denne mascaraen vil fylle disse kravene, og det hadde vært veldig gøy å få prøve den ut! 🙂
      [email protected]

    21. Jeg fortjener å vinne maskaraen fordi jeg har veldig korte vipper, og dine vipper så ut til å bli lengre av nemlig denne maskaraen. Jeg har vært på utkikk lenge etter en bra maskara som får vippene mine til å bli lange og separerte, noe som denne maskaraen ser ut til å klare å gjøre! Fortjener vel ikke denne maskaraen noe mer enn noen andre, men hadde vært kjekt å fått en ny og bra maskara som gjør jobben sin skikkelig!

    22. Det hadde vært gøy å testet ut denne maskaraen. Du fikk utrolig fine vipper med den, noe jeg også vil ha. heheh
      Akkurat nå bruker jeg en maskara ifra GOSH, som funker helt fint men den gir ikke så altfor store vipper.
      [email protected]

    23. Hei!
      Jeg sier ikke dette fordi bloggen din er dårlig på noen måte, men jeg syntes den er blitt dårligere enn den en gang var, det er så mye reklame og samarbeid… Jeg savner den gamle. Det er jo litt dumt å si det i og med at alle vokser og forandrer seg, men jeg kan kalle det den gamle bloggingen. Når det ikke var så mye reklame osvosv! Vil ha mer av deg og den altfor utrolige utstrålingen din 🙂

    24. Jeg vil veldig gjerne vinne Max Factor Masterpiece Glamour Extensions Mascara fordi jeg er veldig fornøyd med deres produkter. I tillegg er mascaraen jeg har nå snart tom, så det ville vært veldig fint å få en ny en. Jeg er også veldig interessert i å prøve en ny type og finne den perfekte mascaraen til mine vipper. Kanskje dette er den?! 🙂
      [email protected]

    25. Det så herlig ut! Jeg har lenge ønsket meg en maskara som faktisk er bra, ikke gir for mange klumper, gir litt volum, gir lange vipper osv, selvfølgelig er det veldig vanskelig. Og denne maskaraen så helt utrolig ut, wow. Kunne trengt en ny maskara siden den jeg har er over 3 måneder gammel. Håper jeg vinner! 🙂
      Min epost: [email protected]

    26. Denne mascaraen har jeg hørt mye om i det siste! Og den ser helt sinnsykt bra ut når man ser på forskjellen den ga! Jeg vil så utrolig gjerne ha denne mascaraen fordi jeg sliter ganske med å finne en mascara som gjør mine øyenvipper lange, og som jeg sa, så tror jeg faktisk at denne hadde vært perfekt! Hadde elsket å prøvet det ut!

    27. Jeg fortjener å vinne fordi eg aldri finner eg mascara som eg er fornøyd med, bytter hele tiden. Denne ser perfekt ut for meg i og med at eg er på jakt etter en mascara som gjør vippene lengre!! håper eg vinner:)

    28. Jeg fortjener å vinne en maskara fordi jeg finner sjeldent en maskara jeg blir ordentlig fornøyd med! Jeg er også ganske skeptisk til å prøve nye maskaraer fordi jeg ikke vet så mye om dem eller har ikke hørt så mye om dem. Jeg er i tillegg stor tilhenger av Max Faktor! Før brukte jeg alle mulige merker på maskaraer, men i det siste har jeg bare brukt Max Faktor. Og jeg er veldig fornøyd! Jeg ville blitt veldig glad for å få prøve den nye maskaraen og jeg tror jeg ville blitt veldig fornøyd med den! 🙂

    29. Jeg vil bli med i trekningen fordi jeg har slitet veldi mye med å finne mascaran som passer til meg, og når jeg hørte om den mascaran her hørtes den helt perfekt ut, i tillig trenger jeg en ny mascara, siden min begynner å gå tom😊
      E-post: [email protected]

    30. Jeg har akuratt kjøpt en ny mascara fra L’Oreal, og børsten er altfor stor. Og så klumper den seg så jeg får ikke den lengden jeg ønsker.. Utrolig kjedelig, for kan ikke bare kjøpe en ny mascara fordi jeg ikke klarer å bruke den riktig. Er litt gjerrig nå som nybakt mamma, og mascara er nedprioritert!😂 Så det hadde jo vært flott å vinne en!

    31. Jeg fortjener å vinne fordi eg aldri finner en mascara som eg er fornøyd med, bytter hele tiden. Denne ser perfekt ut for meg i og med at eg er på jakt etter en mascara som gjør vippene lengre!! håper eg vinner:)
      [email protected]

    32. Jeg fortjener å vinne fordi den som jeg bruker nå er begynt å tørke ut i tillegg til at jeg ikke syntes at den ga meg noe lange eller flotte vipper som den fortalte. Denne maskaraen virker helt fantastisk, så hadde vært veldig kjekt og få testet denne maskaraen til bursdagen min som er 5.april 🙂 [email protected]

    33. Altså, jeg fortjener vel ikke å vinne noe men jeg har veldig lyst! Jeg har i ca 3 år prøvd å finne en maskara som jeg liker, og som passer meg, og det ville jo Vært helt gull om jeg kunne få prøvd ut denne uten å måtte bruke penger på det:)

    34. Jeg vil bli med i trekningen fordi jeg er tom for mascara… Pluss at jeg har lange vipper som denne mascaraen kommer til å elske! For å gjøre det rette for denne fantastiske maskaraen råder jeg deg til å la meg bli en av vinnerne. Men helt seriøst, jeg digger deg og bloggen din. Har lest den så lenge jeg kan huske, og det skal jeg fortsette med. Uansett om jeg vinner eller ikke 🙂 God Helg!

    35. Jeg vil vinne denne maskaraen fordi jeg ikke har funnet noen som har vært spesielt bra så derfor har jeg lyst til å prøve denne nye 💖

    36. [email protected]
      Har lenge lett etter den perfekte mascaraen som forlenger vippene mine! Jeg har veldig korte øyenvipper og de syns nesten ikke engang med mascaraen jeg bruker nå. Ønsker å finne en løsning på det, og selvfølgelig så er det alltid spennende å teste ut nye ting :))

    37. Jeg synes jeg fortjener å vinne, fordi jeg synes vippene har så ekstremt mye å si på make-up looken, og jeg har enda ikke funnet min favoritt. Den der så dødsbra ut!😍
      [email protected]

    38. Æ kn ikke si æ fortjæne det mer enn andre, men æ like å prøve ut nye ting og til nu har æ inge favoritt mascara :/og kan egentlig veldig lite om det. Men dine vipper så helt fantastisk ut :)))))

    39. Alle fortjener en sjangs å vinne. Har aldri vunnet noen slags konkurranse som har vært på noen blogger, i tillegg så elsker jeg alle mascaraene til MaxFactor! Håper jeg har lykke denne gangen! (I tillegg er jeg snart fri for mascara ;o )

    40. Jeg fortjener vel ikke å vinne noe mer enn noen andre her hahah, synes bare det hadde vært fint med en ny maskara som faktisk er bra(ser nå sånn ut iaf) 🙂

    41. Jeg fortjener å vinne den fordi jeg virkelig trenger en ny mascara, men jeg har ikke penger til det akkurat nå 🙁 Og jeg har aldri prøvd et produkt fra maxFactor! Håper at jeg vinner, siden jeg ikke har noe mascara akkurat nå…. :O

    42. Jeg vil gjerne vinne! Fordi jeg lenge har lett etter en mascara som passer mine øyevipper. Jeg har prøvd mange forskjellige, men ingen ser så bra ut på vippene mine! Derfor vil jeg teste ut denne, den så utrolig bra ut! 🙂

    43. Brukte tidligere kun vannfast maskara, har nå gått over til vanlig fordi jeg mistet en del vipper av den vannfaste når jeg skulle fjerne sminken. Har aldri funnet den perfekte ikke-vannfaste maskaraen. Sliter veldig med å finne en som gir lange vipper og en del volum, uten å klumpe. Denne virket helt midt i blinken!!
      [email protected]

    44. Jeg elsker bloggen din og har vært fast leser i sikkert to år nå. Jeg syntes du er utrolig inspirerende og jeg elsker stilen din! Jeg er på jakt etter en ny maskara og det hadde vært så bra å vinne denne! Jeg har lest mye om den, og så og si alle som bruker den elsker den! Du fikk såå fine vipper av denne maskaraen! <33
      [email protected]

    45. Kommer ikke på noe spesiel grunn, vil vel bare prøve den som alle de andre som bare smisker for å få en;) men kunne gjerne tenke meg å prøve den da!

    46. Jeg har ikke funnet en maskara som passer bra for vippene mine enda, alle maskaraer jeg prøve funker bare ikke på meg.
      Den ser perfekt ut! Har kjempe lyst på den. Jeg har lest ganske mye om den, og har bare hørt positive ting om den! Hadde vært utrolig gøy å vinne!:)
      [email protected]

    47. Jeg vil vinne denne fordi
      1. Bare det at jeg noen gang kommer til å vinne noe på noen konkurranser hadde gjort meg helt sykt glad, jeg er en person som har så dårlig flaks at det hadde blitt en helt sykt bra komiserie av meg for dagenene mine består av sånn ca 99% uflaks! Det hadde vært så sinnsykt gøy å faktisk vinne noe for EN gang skyld😂
      2. Jeg er tom for maskara og har sykt lyst til å prøve denne for det så ut som et helt sykt bra resultat! Fyyy søren😍 også vil jeg som alle andre oppover her se sånn någenlunde bra ut med tanke på min tidligere nevnt uflaks ga ikke kombinaskjonen av mamma og pappa et veldig vakkert resultat! Sier ikke at denne ville forandret livet mitt, men den ville gjort meg GLAD☀️
      [email protected]

    48. Jeg har utrolig lyst på å vinne denne mascaraen pga. Jeg bare elsker MaxFactor produkter, de er utrolig bra. Jeg har testet fler ting fra MaxFactor og derfor har jeg veldig lyst på denne mascaraen, håper jeg blir en av de som vinner og for teste dette “gulle” mascaraen, jeg sliter også med å finne en bra mascara, men av det jeg leste tror jeg den er utrolig bra og kommer til å være perfekt for meg. 💗 [email protected]

    49. Hei😊 Har veldig, veldig korte vipper og det er jo selvfølgelig veldig vanskelig å få de til å se lange ut bare med mascara, men denne virker jo så bra, og har hørt fra andre som jeg kjenner at den er veldig god! Derfor hadde det vært utrolig kjekt å vinne den!<3 Utrolig fin blogg!💕
      [email protected]

    50. Ønsker å vinne denne massakren fordi jeg har lenge brukt tid på å finne en maskara som sitter perfekt på vippene. Sliter med å få øyevippene til å “sitte” oppe uten at de skal falle ned. Har funnet en waterproof fra isadora, men den er som sagt vannfast som vil si at den sliter ut vippene og gjør det en pest å ta av maskaren. Hadde vært fint å vinne en ny maskara uten å måtte brukte hundre vis av kroner på det! Og slik den er beskrevet virker den veldig bra og med god kvalitet!

    51. Jeg skal vinde fordi mine øjenvipper ofte klumper – og jeg har endnu ikke fundet den perfekte mascarra , det kunne jo være at den her mascarra var den perfekte for mig 🙂

    52. Hei! Har kjempelyst til å vinne en ny mascara 👏 Har alltid brukt den gode gamle masterpiece max og er fornøyd med den, men hadde gjerne kunne tenkt meg å prøve noe nytt! Et problem for meg er at jeg har så utrolig korte vipper.. Kan ikke bruke falske vipper da jeg ofte får kløe og svie på og over øyene. Håper du kan “make my day”!!

    53. Håper virkelig jeg er så heldig at jeg vinner denne!
      Prøvd så utrolig mange mascaraer, men denne ser virkelig bra ut!
      Utrolig misunnelig på vippene dine, og ikke minst utseendet ditt 🙂
      [email protected] 🙂

    54. Fy søren, må si jeg er temmelig sjalu på de naturlig lange vippene dine! Jeg fortjener den vel ikke noe mer enn andre, men hadde blitt utroolig glad selfølgelig! Det hadde vært en sånn liten ting som bare gjør resten av året litt lysere, haha<33Mascaraen virker utrolig bra, og jeg har gledet meg leenge etter å få tak i en med bra lengde og volum, som denne er definetivt har!<3 greia er at jeg så ofte har fått mascara i gave fra folk, som egentlig ikke er så spesielt bra heller uff haha, men jeg har ALLTID brukt dem helt opp, for jeg vil jo ikke bare la gavene mine ligge der ubrukte, hehe! Så det hadde vært PERFEKT for meg nå, for jeg har akkurat neesten brukt opp to mascaraer jeg fikk for en god stund tilbake, og nå er jeg virkeliig klar for en skikkelig en! Hadde vært utrolig koselig, men de fleste har sikkert bruk for den da:))<3
      Forresten så måå jeg bare si hvor utrolig vakker du er! Du har alltiid vært min blogger number one, haha stå på<33
      E-posten min er: [email protected]

    55. wow, den virket fantastisk! Jeg ønsker gjerne å vinne denne mascaraen fordi jeg sliter skikkelig med å finne den perfekte som passer meg. Jeg har prøvd en del fra Max Faktor og er alltid like fornøyd :))
      [email protected] 🙂

    56. Jeg fortjener å vinne fordi jeg virkelig trenger en ny mascara! Har tidligere prøvd mascaraer fra MaxFactor og synes de har vært veldig bra, så derfor vil jeg også prøve denne! Synes det er fint med lange vipper med litt volum som har en fin bøy, og det så ut som at mascaren oppfylte alle disse kravene. Ønsker virkelig å teste denne mascaraen! 🙂
      [email protected]

    57. Jeg har alltid slitt med å finne den rette maskaraen, da jeg aldri får den lengden jeg ønsker meg.. Jeg har jo naturlig korte vipper, så en litt mer glamorøs look hadde jeg ikke takket nei til! Etter å ha prøvd vippeserum, 100 forskjellige maskaraer, tror jeg virkelig Max Factor sin hadde gjort vidunderverker for mine vipper! Er litt lei av å ha denne samme kjedelige looken med korte vipper, og jeg ser hvor fantastisk fin og bra den ble på deg, så denne vet jeg hadde vært midt i blinken for meg! <3

    58. Jeg fortjener ikke å vinne noe mer enn noen andre her. Jeg trenger denne mascaraen. Som alenemamma har jeg liten tid til meg selv, bare det å fikse seg om morgenen kan jeg ikke bruke lang tid på. Hadde vært fryktelig, veldig kjekt med denne, så til og med jeg kan se bra ut, uten noe særlig mer effort enn å bare påføre mascara.

    59. Har egentlig ikke en grunn altså. Det er bare det at jeg trenger mascara, og hadde vært fint å vinne denne. I og med at det ser ut som den er utrolig bra, OG jeg er blakk. Så hadde vært fint å få spart litt penger også!
      mail: [email protected]

    60. Jeg fortjener denne mascaraen fordi: jeg har egentlig aldri vunnet, men uansett jeg bryr meg mye om vippene mine og vil at de skal se vakre ut. jeg er glad i mote og sminke å håper på å vinne😊❤️ email: [email protected]

    61. Jeg fortjener å vinne fordi jeg fyller 16 år om akkurat en uke! 🙂
      Og en stor kleeem til deg Madeleine – du er ikke annet enn smellvakker, i tillegg til at bloggen din er til stor inspirasjon for en moteglad jente!!
      Fullt navn: Jeanette Lystad
      E-post: [email protected]

    62. Jeg synes jeg fortjener å vinne denne maskaraen fordi jeg sliter veldig med å finne en maskara som passer til mine vipper. Jeg klarer ikke engang å telle hvor mange, og denne så veldig bra ut så jeg har lyst til å teste den ut!
      Jeg har også bursdag i påskeferien, så det blir vel nesten som en bursdagsgave :))
      Epost: [email protected]

    63. Jeg har utrolig lyst til å vinne denne mascaraen! Rett og slett fordi jeg har veldig lyst til å teste den ut. Det skal mye til før jeg kan kalle en mascara perfekt for meg, men sitter nå med et lite håp om at det kanskje kan være denne.
      Digger deg, bloggen din og Maxfactor!
      E-post: [email protected]

    64. Hei,
      Mascaraen ser helt fantastisk ut! Jeg fortjener å vinne fordi jeg har korte og lite fyldige vipper, og derfor er en fin kandidat for denne mascaraen 😉

    65. Jeg har lyst til å vinne, fordi resultatet på disse bildene er fantastisk! Jeg er ute etter å finne min favorittmaskara, og siden jeg ELSKER lange vipper, burde dette være min nye favoritt. Derfor vil jeg vinne, så jeg får muligheten til å teste denne, og eventuelt elske den!

    66. Jeg har lyst til å vinne, fordi resultatet på disse bildene er fantastisk! Jeg er ute etter å finne min favorittmaskara, og siden jeg ELSKER lange vipper, burde dette være min nye favoritt. Derfor vil jeg vinne, så jeg får muligheten til å teste denne, og eventuelt elske den!
      Mail: [email protected]

    67. Hvis det skal være en grunn til at jeg burde vinne det må være at jeg elsker å prøve ny sminke og nye merker. Det er en utrolig stor hobby for meg det med å prøve nye produkter å finne nye favoritter blandt all sminken !
      🙂

    68. Har ganske korte vipper å ønsker å piffe dem opp 🙂 Den maskaraen jeg har nå gjør ikke jobben, den er fra elizabeth arden. klumper seg å ser ikke fin ut. Prøver lykken

    69. Bruker nå Max Factor Clump Defy Mascara og den er helt ok. Men vil gjerne teste en ny siden jeg bruker det daglig. Moro å prøve noe nytt 🙂

    70. Har vell ikke den beste grunnene men jeg kjøre på☺️
      – Fattig stundent
      – Alt for mye av pengene eg har går mye på sminke så hadde våre greit å få noe gratis.
      – Elsker å prøve ut nye ting
      – Så å si har nesten hatt en del forskjellige maskara fra max factor
      – bruke falske vipper hele tiden før i et resultat med at jeg har ganske korte vipper nå..
      Takk for meg 🙂
      [email protected]

    71. Jeg synes jeg fortjener å vinne fordi jeg er student med null inntekt, veldig opptatt av sminke, er veldig spent på hvordan maskaraen er, og jeg har utrolig korte vipper..
      [email protected]

    72. Hei Madeleine! Wow, for en forskjell! Jeg ønsker å vinne en slik, da jeg har prøvd X antall mascara, uten å bli helt fornøyd. Jeg ønsker en “naturlig look”, men med lengde på vippene. Hilsen fra mammaen i @husetmeddetrarei 🙂 tvi tvi

    73. JEG VIL OG HA SÅNNE VIPPER!
      Haha, jeg har prøvd mange forskjellige og har alltid vært mest fornøyd med de jeg har kjøpt fra Max Factor! Men nå bor jeg på hybel og har ikke råd til noe særlig eksklusive mascaraer.. Det hadde vært så kult å vinne!
      [email protected]

    74. Håper på å vinne fordi jeg har veldig spesiele vipper, de fleste mascaraer gjør vippene mine bare klumpete. Har heler ikke testet ut den mascaraen fra Max Factor enda😊

    75. Denne mascaraen virket veldig bra. Jeg elsker resultatet du viser på bildene dine! Mascaraen jeg har nå er snart tom, og derfor håper jeg at jeg vinner denne.

    76. Jeg ønsker veldig gjerne å vinne fordi jeg er en fattig student som er gått tom for mascara. Jeg har lenge holdt meg til kun en type mascara fordi jeg har så lange og ustyrlige vipper.Har selv problemet med å ikke nå inn helt innerst på vippene, noe som gjør meg veldig interessert når jeg hører at denne mascaraen hjelper til med akkurat det. Som sagt har jeg brukt samme mascara i flere år, derfor er det potensiale for en ny stamkunde her om jeg vinner denne, prøver den og er fornøyd. Syntes denne mascaraen virket veldig spennende :))))
      Krysser fingrene for at jeg er en av de heldige vinnerne!

    77. Jeg har kjempe lyst til å vinne fordi den mascarn så utrolig bra ut. Jeg har prøvd mange forskjellige mascaraer og jeg synes at ingen får vippene mine så veldig lange. Denne så virkelig bra ut og har utrolig lyst til å prøve den. Jeg har middels lange vipper, men alle mascaraer jeg har prøvd som skal gjøre vippen dine lengre har blitt bare klumpete synes jeg. Også er jeg nesten tom for mascaraer nå://
      Jeg håper jeg blir en av de heldige:))

    78. [email protected]
      Jeg vil ikke si at jeg “fortjener å vinne” fordi jeg har null inntekt og nesten ikke rå til å kjøpe ny sminke, men jeg hadde hvertfall blitt veldig lykkelig om jeg gjor det. Jeg har enda ikke funnet min “go to” maskara og med det resultatet du fikk av maskaraen hadde det vært helt supert og fått prøvd den!

    79. Hei! Jeg vil gjerne vinne fordi jeg har døds lite med penger igjen i lommeboka mi og akkurat nå (selvfølgelig) går jeg tom for mascara! Har aldri tid til å gå ned til byen for å kjøpe ny, så nå lever jeg på MAMMA sin mascara….redd meg haha

    80. Jeg fortjener å vinne fordi: LOOK AT THOSE LASHES!!! omg!! ja takk til dem, sier bare jeg!!! Jeg har en mascara nå, men den gir ikke helt den looken jeg vil ha, men fyy Max Factor sin gir akkurat den looken jerfg vil haa!!! Så jatakk

    81. Jeg synes ikke at jeg fortjener å vinner men en noen andre, men det hadde var veldig fint å vinne. Siden jeg har kort øyenvipper og denne så ut som den ga et veldig bra resultat☺️ Også har jeg ennå ikke funnet mitt favoritt mascara, så kanskje det kan være denne.
      [email protected]

    82. Har prøvd så sinnssyk mange mascara’er og har aldri funnet den som passer perfekt til meg, så har veldig lyst til å prøve ut denne! Den virker veldig bra og som ikke gir klumper. Hadde vært gøy å vunnet siden jeg aldri vinner noe..
      [email protected]

    83. Så ut som att den virkelig funka på alle måter jeg vill att en mascara skal funke:) jeg vil vinne siden jeg ikke kan finne en jeg er fornøyd med, mange år har gått og jeg finner ingen jeg føler er sånn jeg vil 🙂 fant en en gang, men den vart like fort borte som den kom inn… jeg vil ha :-p
      [email protected]

    84. jeg ønsker gjerne og vinne fordi jeg trenger sårt en god mascara etterhvert hadde vippe exstentions! Jeg var så uheldig og nesten miste alle vippene, men det har nå vokst ut nye. Fordiom det har vokst nye så er ikke vippene like fine lengere, og de er hvertfall ikke lange.. Så jeg har prøvd mange mascaraer men ingen gir meg lengden eller effekten jeg trenger, desverre.
      [email protected]

    85. Jeg synes jeg er en av de som fortjener å vinne fordi jeg har brukt utrolig lang tid på å finne den perfekte maskaraen, denne høres ut som passer meg helt perfekt! Det hadde bare vært såå utrolig gøy å få vinne! Å bare lese innlegget ditt og se hvor fantastisk maskaraen er på deg får meg helt forelsket i den, enda jeg ikke har prøvd den selv. Hadde vært såå gøy å få vinne!
      Du er helt utrolig nydelig, elsker bloggen!

    86. Håper på å vinne fordi jeg har veldig spesiele vipper, de fleste mascaraer gjør vippene mine bare klumpete. Har heler ikke testet ut den mascaraen fra Max Factor enda😊

    87. Elsker mascarer fra Max Factor, men trenger nå en ny 🙂 Sliter med å finne en mascara som sitter godt, men er fornøyd med Max Factor sine!!

    88. Hadde vært kjempe gøy å vinne en sånn maskara når jeg sliter fullstendig med å finne en som gir perfekt volum!

    89. Jeg trenger en ny maskara etter at jeg har vært innlagt med hornhinnebetennelse. Fått beskjed om å kaste ALL øyensminken min og kjøpe nytt. Dette blir dyrt for en “fattig student”. Er veldig glad i Max Factor sine produkter. Syns i mange tilfeller de er bedre enn de dyre merkene som selges på parfymeri. PS: Har ikke brukt maskara på TO uker, og gleder meg stort til å føle meg fin igjen!

    90. Hey if you liked these you have to try better then false lashes by two faced. I promise you its much better. You can literally make your eyelashes as long and thick as you want. I’m not even over exaggerating. This isn’t a bullshit comment you should definitely try it out and then give them a shout out since they are better and have been doing it much longer and they DON’T test on animals!!!

    91. Jeg er veldig glad i å teste ut sminke, men som student er budskjettet veldig lite for dette. Jeg har lenge vært en stor fan av Max factor sine maskara, og ønsker veldig gjerne å teste ut denne nyheten! Den innfrir hvertfall på deg 😀
      [email protected]

    92. You are so beautiful and you’r blog is really nice! 🙂
      I wonder if you can do a eyebrown tutorial?

    93. Jag har använt Max Factor “Masterpice waterproof” i många, många år och vill egentligen inte byta. Men den här blir jag nyfiken på!

    94. Hei! Jeg var en av de som gikk på vippeextention trenden- og endte opp med vipper halvparten av min vanlige lengde. Dette er noe jeg da ikke trives særlig godt med, og bare tanken på å få bare litt lengre vipper igjen… Det hadde vært fantastisk.
      Mvh
      Marthe

    95. Alle fortjener egentlig å vinne! Men det hadde jo vært gøy å vinne for å få prøvd mascaraen 🙂
      Du har forresten så fine vipper!

    96. Resultatet ble utrolig fint, wow! Akkurat nå bruker jeg en mascara fra Lancôme, men er alltid på utkikk etter nye! Vi har ganske like vipper også ser jeg, så får krysse fingrene for at resultatet blir like fint på meg 🙂 Virker som en utrolig bra mascara!

    97. Jeg vinner aldri noe som helst, i motsetning til min tvillingsøster og mor, så det hadde vært dødsgøy og vinne noe, for en gangs skyld. Jeg er i tillegg tom for Mascara for tiden, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe ny. Vinner jeg derimot denne, og jeg liker den, så kan det godt hende jeg blir ny stamkunde. Har nemlig aldri funnet den perfekte mascaraen før
      Ha en ellers fin dag videre, så krysser jeg fingrene for at det går min vei! 🙂

    98. Jeg vil vinne fordi jeg har aldri funnet den perfekte mascaraen som gir meg de vippene jeg har lyst på. Etter jeg så før og etter-bildene du la ut i dette innlegget, så tror jeg kanskje at denne mascaraen kan være den jeg er ute etter. I tillegg så er jeg snart fri for mascara, så ville vært perfekt. 🙂
      [email protected]

    99. Hei! 🙂 jeg har brukt forgjengeren siden jeg vant den på denne bloggen, ble helt fantastisk fornøyd og har brukt den fast siden 🙂 hadde vært kult og prøve denne da den andre oppfyller egentlig alt for meg, men og fått litt mer lenge hadde ikke skadet! 🙂 og det ser virkelig ut til og fungere utifra bildene du legger ut 🙂

    100. Hei 🙂 Jeg ønsker veldig gjerne å vinne fordi jeg lenge har prøvd ut forskjellige mascaraer, men har liksom aldri funnet den som passer perfekt for mine vipper. Ut ifra bildene av vippene dine med maskaraen på så det ut som de ble utrolig lange, noe som vertfall gjør det lille ekstra for meg. Jeg prøvde forgjengeren til denne mascaraen, og den er så langt den jeg har likt best, så skulle veldig gjerne prøve denne også og så om den er enda bedre 🙂 Den virker utrolig bra!
      [email protected]

    101. Jeg fortjener å vinne fordi jeg har korte vipper og trenger lange(!!!) Som fattig student hadde det da vært helt supert å fått en mascara i posten, som er helt perfekt for mitt behov🙌
      [email protected]

    102. Jeg føler ikke at jeg fortjener å vinne mer enn det de andre gjør, men jeg ville likt å prøve ut denne mascaraen. Jeg har prøvd ut veldig mange forskjellgie men jeg har aldri klart å finne en mascara som gir meg lange og fine vipper slik jeg vil ha de. Jeg føler at lange og klumpfrie vipper fikser hele makeup-looken og derfor er jeg veldig opptatt av akkurat vipper og mascara. Jeg har gitt opp med å lete etter den rette mascaraen fordi jeg har prøvd ut så mange, men jeg blir ikke fornøyd.
      [email protected]

    103. Jeg egentlig aldri vunnet en konkurranse i hele mitt liv, og selvfølgelig føler jeg ikke at jeg fortjener å vinne mer enn det andre gjør, men har lyst til å vinne akkurat denne maskaraen fordi jeg har hørt mye bra om den! Mitt must av et makeups produkt er faktisk maskara, jeg kan gå uten fondation eller pudder, men maskara er det viktigste, i tillegg har jeg ikke verdens lengste vipper, så for meg å vinne en kjempegod maskara hadde vært midt i blinken! Jeg trenger virkelig en maskara som jeg kan prøve ut, for har ikke funnet den perfekte enda.
      [email protected]

    104. syntes kanskje jeg fortjener å bli en av vinnerne siden jeg virkelig trenger en ny mascara, alle mine er uttørket og jeg har ikke/får ikke penger til å kjøpe meg en ny en. Også elsker jeg å prøve ut nye ting !!

    105. Jeg vil ikke si noe om hvorfor akkurat JEG fortjener det, fordi alle fortjener det like mye! Den eneste grunne jeg har for å vinn må være at jeg ikke klarer å finne en maskara som er bra nok… Jeg vil ikke ha volum, er mer intresert i lengde:)
      Jeg håper på å vinn så jeg får prøve noe nytt og kanskje jeg finner den jeg alltid vil gå tilbake til<3
      [email protected]

    106. Jeg, som mange andre, er på evig jakt etter den perfekte maskaraen. Mine er umulige å jobbe med og utrolig korte. Denne virket jo utrolig fin, og jeg ønsker sterkt å prøve den ut! Da hadde det vært en ting å stryke av på lista over misfornøyde ting ved meg selv! Og jo mindre jo bedre.
      [email protected]

    107. Jeg ønsker veldig gjerne å vinne, da jeg etter å ha hatt vippeextensions, fikk de korteste vippene jeg noen gang har hatt! Den mascaraen jeg bruker nå gir ikke spesielt lengre vipper enn det man har selv, og derfor er ikke vippene mine så lette å jobbe med. Jeg liker også at vippene ser naturlige ut, og det ser det ut som at denne mascaraen gjør noe med! Jeg har veldig lyst til å prøve denne og håper jeg at er en av vinnerne! 🙂
      [email protected]

    108. Hei jeg vil gjerne vinne mascaraen fordi jeg har så korte vipper og jeg har problemer med å finne en mascara som ikke gjør at får mascara i øyet og masse rundt øye. Det er veldig vondt og irriterende så jeg bruker nesten ikke mascara. Jeg ville blitt veldig glad og takknemlig vis jeg vant☺️💓
      Email: [email protected]

    109. Jeg har lyst til å vinne mascaraen fordi jeg har ganske korte øyenvipper og ingen av de mascarene jeg har er noe serlig brae eller hjelper med å få lengere vipper. Jeg har også utrolig lyst til å få prøve ut mascaraen siden den ser utrolig bra ut:)
      [email protected]

    110. Har bare ett ord – WOW! Det at den forlenger vippene så til di grader!
      Jeg har prøvd en del mascaraer, å det er få som lever opp til forventningene, men etter å ha sett deg teste denne på dine vipper, – ja jeg er overbevist på at den ikke faller under i den kategorien. Jeg vil så gjerne ha denne i sminkepungen min! Kunne virkelig tenke meg litt glamor og extensions til vippene mine! :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg