VANS NEWS

Jadda, da var litt av min Vans-basill tilbake. Før måtte jeg bare ha sko fra Vans hver eneste gang jeg skulle ha noe nytt, mens nå har den roet seg ned. Jeg har faktisk en periode ikke likt Vans i det hele tatt, men brått har den kommet tilbake. På onsdag da jeg jobbet, hadde vi fått noen herlige nyheter fra Vans som jeg likte kjempe godt. Derfor bestemte jeg meg for å shoppe før lønningen er inne på kontoen, så den brukskontoen kommer til å nesten stå urørt en periode fremover uten null shopping. Det er en så god følelse, når du allerede har kjøpt det du ville ha før du får lønningen, så bare står kontoen der og nesten ikke går nedover etter lønningen har kommet inn. Kanskje ikke måten man bør shoppe på hele tiden, men noen ganger kan det være litt smart også.

Det ble 2 nye produkter med hjem den dagen. En t-skjorte og en hettejakke. Jeg har ingen hettejakker, faktisk kun hettegensere. Så jeg har plutselig fått et lite sånn kick at jeg bare MÅ ha en. Og den jeg kjøpte fra Vans er det nesten ingenting print på, bortsett fra logoen deres på venstre side. Det er ingenting! Jeg elsker stoffet på den genseren, det er samme stoffet jeg har på nesten alle genserne jeg har. Så myke og gode. T-skjorten som ble med meg hjem, forelsket jeg meg først i på grunn av stoffet der også. Det er ikke vanlig t-skjorte stoff, men mykere og “lettere”. Dere må nesten dra i en Urbanbutikk for å forstå hva jeg mener med dette stoffet. T-skjorten måtte bli med meg hjem, og det angrer jeg ikke på. Det er virkelig vanskelig å jobbe i en klesbutikk uten å handle der hver fuckings måned, haha.

Det blir en jobb-helg på meg, så får dere andre ha en riktig god helg♥

Hva synes dere & hva er det siste du har handlet?♥

10 kommentarer
    1. siste jeg kjøpte utenom drikke for toget, vaaaaar en sennepsgul tskjorte ifra monki, og en mørketurkisblå genser ifra carlings
      fine de, mest genseren.

    2. Hei. Jeg deler gratisprodukter, rabattkoder og kuponger til bla. Sephora, Yves Rocher, Boozt.com, NLY og Hennes og Mauritz. Håper du og andre finner noe dere liker. Sjekk det ut 🙂 Ha en fin kveld!

    3. Heei! Jeg savner lørdags oppskriftene dine på forskjellige desserter jeg…håpe det kommer noen av og til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg