LØRDAGENS JOBB-ANTREKK

I dag tidlig fikk jeg plutselig en idè, som jeg nesten burde fått tidligere. Jeg har ingen heldresser/ playsuits som er lange. Derfor, tok jeg fram en av mine favoritt joggebukser fra Urban, og tenkte “hm, kanskje jeg skal teste ut den til en svart t-skjorte?”. Da jeg tok det på meg, så det automatisk ut som en playsuit og jeg DIGGET det. Så enkelt og såå behagelig a dere. En god unnskyldning til å kunne bruke joggebukse på jobb, når du endelig finner ut hvordan du kan bære den uten å se slask ut. Så mitt tips til dere er; Har dere en favoritt joggebukse som er litt fin i seg selv, style den opp med en matchende overdel i samme farge, dytt den ned i joggebuksen og vips så har du din egen, spesielle playsuit ingen andre har!

I dag hadde jeg en svært bra dag på jobben, slo budsjettet som bare søren og det føltes ganske deilig å avslutte med sol på brun og blid. Enda bedre da jeg kom hjem til kjæresten og det ventet oss herlig middag. Nå stinker jeg sol, mens jeg koser meg med filmen Hairspray som går på TV3, dusjen får vente litt til. Deilig lørdag? Oh yes!


Alt er fra Urban.

Hva synes dere?♥

11 kommentarer

Siste innlegg