BLOGG-SØNDAG

I dag har jeg rukket å støvsuge, moppe gulvet på rommet, vasket alle hyller og speil (inkludert fjernkontroller osv) OG fått ordentlig system i tingene mine. Klokken er kun 16:40 nå og kjenner jeg er rastløs etter å gjøre noe mer. For meg har dette vært en sånn typisk blogg-søndag, og hvorfor skal dere få vite nå. Jeg har tatt bilder til 2 forskjellige innegg som venter – i tillegg ordnet 2 konkurranser som skal kjøres på bloggen fremover + en på Instagram. Toppen av det hele, har jeg endelig fått tatt bilder av flere ting som skal ut på salgsinstaen min, så følg med der senere i kveld (@madeleinepsalg). Skal det kunne komme inn noe nytt i klesskapet mitt, må noe annet ut.

I et soverom, eller generelt et rom i huset – er det alltid en ting jeg ikke kan gå en dag uten. Nemlig duftpinner! Jeg har i en lang stund brukt duftpinnene fra Kremmerhuset, omtrent hatt dem alle – så jeg ville gjerne teste ut en duft jeg ikke hadde hatt før. Denne var ikke fra Kremmerhuset, men sponset fra Makestyle. Hva er vel bedre enn å komme inn i et rom og kjenne hvor godt det lukter? Lukter så rent og godt, spesielt lukten jeg har byttet til nå som heter Warm Cotton. I tillegg til denne, har jeg en egen spray som heter Rain og den bruker jeg rundt i hele rommet. Denne bruker jeg for det meste på sengetøyet mitt. Noen ganger kan jeg få et så kick at jeg går inn på badet og sprayer det ned, altså en bombe med god-lukt. Det storkoser jeg meg virkelig med, haha! Ellers på bildene under har jeg samlet inn favorittene for tiden, og vil gratulere meg selv for å endelig klart å få til et skikkelig bloggbildet, klapp på skulderen!


Favoritt deksel fra Michael Kors og favoritt parfymen fra Victoria’s Secret, som lukter helt nydelig!


Duftpinnene finner du her & sprayen finner du her.

Bruker du duftpinner hjemme & har du noen du vil anbefale?♥

14 kommentarer
    1. Kjempefint bilde! Jeg elsker duftpinner, jeg bruker dem fra Voulspa tror jeg det heter. De er utrolig dryge og lukter kjempegodt. Har hatt en flaske siden oktover og er enda 1/4 igjen. Ha en nydelig uke

    2. Hei! 🙂 Har sett at du har Nike air max Thea, og håper du kan svare meg på dette spørsmålet! Fikk endelig skoene hjem i posten, bestilte de i et nummer større enn det jeg vanlig bruker, men føler de er veldig trang over rista.. Så lurte bare på om de går ut (utvider seg), eller om jeg må sende de tilbake..

    3. bare lurer på om VS-parfymen sitter bra på? assa om det lukter av den hele dagen, noen parfymer bare “forsvinner” liksom, haha

    4. Elise Karlstrøm Bjørnstad: Det kjipe med duftlys er at de lukter nesten mer av når de ikke er tent. Mens duftpinner lukter du HELE tiden og det er favoritten her, selv om jeg også har en haug med duftlys 🙂

    5. julie: VS parfymer sitter kjempe lenge, er bare man selv som føler den forsvinner fordi du blir vant til lukten. Jeg må alltid spørre noen venner om jeg lukter noe enda, som regel får jeg svaret ja 🙂

    6. Sigrid: Hei du! Jeg bruker 37 til vanlig, men gikk opp en halv størrelse. Det kommer helt ann på hvilken form du har på føttene dine, så sko passer ikke alltid alle dessverre. Men de var litt trange på meg også, måtte bare gå den inn så gikk det fint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg