VINN 2 BILLETTER TIL NICKI MINAJ KONSERTEN

// I samarbeid med Gossip.no

Goood morgen mine kjære lesere! Det er i hvert fall ikke lenge siden jeg stod opp, men en god morgen har det vært. Enda bedre blir den når jeg nå skal fortelle dere en liten glad-nyhet. Jeg er nok en av mange som ikke har fått med seg Nicki Minaj konserten som er i Oslo i dag, og det irriterer meg fryktelig mye. Jeg har begynt å like hun bare mer og mer nå, og når hun endelig kommer til Norge, i Oslo som jeg bare bor 50 minutter unna – da skal jeg gå glipp av det. Jeg har heller ikke muligheten til å dra siden jeg allerede har planer. Jeg får derfor følge med litt nøyere neste gang.

MEN for kanskje noen andre her ute, som ikke har planer og veldig gjerne vil dra på denne konserten i Oslo Spektrum, får du nå muligheten. På Gossip.no kan du nå vinne 2 billetter til Nicki Minaj konserten som er i dag. Er du spontan nok? Eneste du trenger å svare på er: Hvilket år Nicki Minaj slapp ut sitt debutalbum og hva det het. Vet du svaret? Da må du skrive svaret ditt på facebooksiden til Gossip.no HER og tagg en du har lyst til å ha med♥ Vinneren kåres 18:00 i dag, så følg med på både facebooksiden og på Gossip.no. Masse lykke til!

 

Bilde er tatt fra google.

Skal du på konserten i dag & har du vært på en konsert til Nicki Minaj tidligere?♥

10 kommentarer

Siste innlegg