KEEP CALM, IT’S ALMOST FRIDAY

I går tok jeg en rask styrkeøkt med Ida hvor vi trente armer og rygg, før vi dro for å ta sol. Vi fikk ikke all verdens med tid til å trene, siden Ida hadde en avtale litt senere på dagen hun måtte rekke. Likevel kjenner jeg på armene mine i dag at de er døde og støle som en robot. Men deilig følelse er det uansett, bedre å trene litt enn å ikke trene noen ting! Den siste tiden, eller egentlig i 4 år har jeg ikke likt å trene armer siden jeg er så forbanna svak i dem. Derfor har jeg fokusert mye mer på ben, og først her om dagen så jeg i speilet at nå må jeg slutte å bare få muskler i bena og få litt på overkroppen også. Siden jeg ønsker meg en spretten rumpe, går nesten alle rumpeøvelsene jeg tar også på lårene. Så fremover må jeg bli myyyye flinkere til å variere.

Jeg har også sett at noen av dere lurer på hva mine treningssko fra Nike heter, og endelig fant jeg ut av det. De heter Nike Lunarglide 5 Atomic Pink. Verdens beste treningssko spør du meg! Disse har jeg hatt i 3 år nå tror jeg, men er like gode å trene i♥ Så skal jeg gi meg selv en klapp på skulderen for å faktisk ha holdt dem rene og pene.

Ellers i dag har jeg ryddet og tørket litt mer støv. Det er så irriterende hvor fort støvet kommer tilbake, og det er ikke pent i det hele tatt. Etter denne ryddingen, satte jeg meg ned og endelig ble abonent på Det Nye bladet. Brått skjønte jeg at det er bare tull å måtte kjøpe det i butikken hver eneste måned, når jeg kan bli abonent i stedet. Jeg husker før da jeg var mindre, var favoritt bladet mitt TOPP og da var jeg abonoment i mange år. Og den lille gleden i hverdagen, det å vente på at favoritt bladet ditt skal komme i posten, den savnet jeg. Nå er det bare å glede seg til neste mnd, ny mnd betyr nytt blad!

Jeg fikk endelig kjøpt meg noen nye roser også, og de var bare såååå fine. Jeg klarer aldri å bestemme meg for hvilken farge jeg liker best på roser. Denne gangen ble det en bukett med litt av hvert, og det likte jeg veldig godt. De passet jo helt perfekt til å ha på skrivebordet mitt i favoritt vasen min. Den er så flott å se på, er den ikke?


Alltid kjekt med en boks full av neglelakker!!

Hva synes dere?♥

4 kommentarer
    1. Åh, ble glad av å lese dette innlegget! Koselig å bare høre hva du har gjort uten at det må være noe “stort” hvis du skjønner?:D

    2. Anonym: Hihi, så bra! Skjønner absolutt hva du mener. Har nesten bare falt litt ut av det den siste tiden, glemt og kanskje følt ingen vil like det. Men derfor er det kjempe koselig at la igjen en kommentar på nettopp dette! 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg