COZY

Vinnerne av Max Factor konkurransen ble: Kezia, Andrea, Meriam, Dina, Atina, Mia, Ane, Frida, Pernille, Sarah, Kristin, Natalie, Pernille L, Hanne og Ida. Gratulerer så mye til dere! Dere vil bli kontaktet på mailen deres veldig snart.


Mitt andre hjem er vel posten for tiden, for å si det mildt. Jeg selger så mye på salgsinstaen min at jeg nesten går i surr, men det er innmari gøy å se at så mange vil kjøpe klærne mine. Tingene som til slutt ikke blir solgt, gis bort til de som trenger det – bare så dere ikke tror det går rett i søpla. Jeg oppdaterer salgsinstaen en del for tiden, rett og slett fordi det er herlig å ha plass i klesskapet igjen, haha!

I dag bor jeg i koseklærne mine før jeg skal trene med søsteren min senere i kveld. Lader opp med å være lat hele denne dagen – der har du meg. Koseklærne jeg har på meg er fra Ivyrevel og Bik Bok. Denne joggebuksen har jeg i 2 farger, grå og mintgrønn. Herlige er dem begge og disse er noen av joggebuksene som blir mest brukt i huset, både av meg og Didrik haha. Kjenner at de har blitt litt større, så da har jeg han å skylde på der! Genseren jeg har på meg, kan egentlig brukes til mange forskjellige antrekk, men stoffet den har i seg er det jeg kaller for typisk kosestoff. Elsker at den ikke bare er grå, men har litt sølv på seg også. Det gjør genseren så søt, synes ikke dere?♥


Faktisk litt forbanna på meg selv for at jeg ikke har brukt stuen til å ta flere bilder, ble jo plutselig mye enklere med varierte bilder gitt.


Genseren er sponset og den finner du her.

Hva syned dere & hva er deres planer for i dag?♥

10 kommentarer

Siste innlegg