OPPTURER OG NEDTURER PÅ ÈN DAG

Denne dagen har virkelig vært en berg- og dalbane. Det hele startet med at jeg våknet opp, lå i sengen og bare slappet av lenge før jeg bestemte meg for å stå opp. Da tenkte jeg med en gang “okei, jeg har ingen planer i dag. Hva skal jeg gjøre?.” Jeg ville ikke sitte inne i hele dag, bare ha null ting å gjøre – jeg ville ha litt action og DET fikk jeg.

Først dro jeg til byen en tur med søsteren min Caroline for å titte litt, men vi fant raskt ut at vi heller ville dra på Mosseporten. Derfor sendte jeg noen pakker raskt på posten, så tok vi veien videre til Mosseporten. Der spiste vi digg mat, før vi startet vår lille shopping. Heldigvis fant jeg ikke noe særlig i butikkene, og det er jeg kjempe glad for – og sikkert lommeboken min òg. Jeg endte opp med å kjøpe nytt foundation pudder fra bareMinerals samt nye farger fra vårkolleksjonen til Essie neglelakken og en søt, liten notatbok fra Kremmerhuset. Jeg skal vise dere dette innkjøpet i morgen hvis dere ønsker! Men akkurat nå er jeg litt slapp og lat – det er unnskyldningen min nå.

Da jeg kom inn døren, satte meg ned på kjøkkenet og tok frem telefonen, bare sluttet den helt å fungere. Skjermen ble bare svart, ingenting på skjermen fungerte men likevel kunne folk ringe, maile meg og sende meg meldinger. Jeg ble ganske frustrert med tanke på at jeg ikke har mistet mobilen i bakken og bare har behandlet den pent. Jeg prøvde å bytte simkort med søsteren min, for å se om det var liv i iPhonen min og det var det ikke. Da endte jeg opp med å snakke med butikken hvor jeg kjøpte den, og fikk beskjed om å levere den inn og at det da ville da 1-4 uker før jeg fikk den tilbake. Etter disse svarene ringte jeg derfor en til og forklarte situasjonen – plutselig lyser mobilen opp og den funket!!! Å klage har sine fordeler noen ganger, haha. I tillegg fikk jeg problemer med Apple ID og iCloud. Men det dropper jeg å fortelle mer om nå, nå er det nok for i dag.

Ha en riktig god helg!♥


Elsker det nye sengetøyet mitt!!! Er det ikke fint?

Hvordan har din dag vært & er du klar for helg?♥

7 kommentarer
    1. Dette skjedde min forrige iPhone! På selve dagen jeg fikk den ble skjermen etter en stund helt svart. Men likevel gikk det an å låse den opp, snakke i telefon osv. Av og til lyste bare skjermen opp igjen. Noen ganger funket det å holde inne låse- og hjemknappen samtidig for å restarte telefonen, men etter noen minutter ble skjermen helt svart igjen. Senere leverte jeg iPhonen til butikken hvor jeg kjøpte den, for de skulle sende den inn til reperasjon. Etter ca. 2 uker på service kom iPhonen tilbake, men da hadde de ikke funnet noen feil med den! Likevel ble skjermen helt svart senere på dagen. Det hele endte opp i at jeg levere inn iPhonen totalt 3 ganger på service for at de skulle finne ut problemet, og til slutt når service så at det virkelig var et problem, fikk jeg en ny iPhone. Den nye iPhonen jeg opprinnelig fikk, hadde en produksjonsfeil.
      Håper virkelig det ordner for deg, for dette problemet kan være helt ubeskrivelig frustrerende! Dersom du leverer inn iPhonen din, anbefaler jeg på det sterkeste å finne en egen mobil å ha under denne perioden, enn å ta imot lånetelefonene de tilbyr, for disse fungerer noe innsides dårlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg