NIKE

Da jeg stod opp, gikk jeg rett på badet for å farge brynene mine. De har blitt så stygge og ikke blitt nappet på en stund. Jeg napper aldri brynene mine, hvis jeg ikke har farget dem først. Det er litt for risikabelt! Plutselig har jeg mye mer bryn enn det jeg trodde, og da blir det lettere å nappe brynene. I dag tok jeg også en risk med sminken. Det begynner å bli en stund siden jeg har tegnet på med dipliner, og søren at jeg ikke fortsatte da jeg først begynte. Nå brukte jeg 1 time på badet, og dere kan bare gjette hvorfor! Verste er at det blir et rent søl i ansiktet da jeg må fjerne dette tullet jeg har tegnet på. Til slutt sa jeg bare greit, nå for det bare være. Jeg forstår virkelig ikke hvordan jenter klarer å tegne wing-liner på 1,2,3. Jeg skjønner heller aldri hvor jeg skal starte å tegne på, så den blir fin. Men som sagt, jeg må bare øve mer så kanskje det blir perfekt en dag. Ganske greit at mascaraen gjemmer litt at dipliner i dag, haha. Anyways, siden jeg allerede tok dipliner ville jeg gjøre makeupen litt kulere i dag og endte opp med røde lepper.

Det er helt nydelig vær ute i dag, så jeg skal straks ut døren for å være med Martine så skal vi finne på noe koselig. Først må jeg fortelle dere om min nye Nike crop-top fra Junkyard. Den er så kul! Litt vågalt av meg å velge denne, men sitter igjen med en god følelse og angrer ikke på at jeg valgte den. Det er rart hvor forandret et vanlig genser kan bli, hvis man bare gjør den om til en crop top som denne. Det synes jeg gjorde hele plagget ganske kult. Jeg tok den i størrelse small, så den ikke skulle bli for kort på magen, og lengden synes jeg ble perfekt. Kanskje mitt nye favorittplagg denne våren?♥


Genseren finner du her.

Hva synes dere & hva skal dere i dag?♥

20 kommentarer
    1. Herregud, missunner utsendet ditt, du er så pen! Toppen var utrolig kul, hvor er buken din fra foresten? 😀

    2. Tips til påføring av dipliner: start på midten og ut til kanten. Ta så på innerste del av øyet, og lag wingen til slutt. Prøv å ikke dra øyet når du lager wingen, for da kan den bli veldig “høy”, istedet for en simpel wing:-)

    3. Når det kommer til dipliner så er det bare og øve. Det blir enklere etterhvert 🙂 Du ser fantastisk fin ut forresten 🙂

    4. Satt sikkert et kvarter og stirret på de bildene, for fyflate for et utseende du har!! Vil bare at du ska vite hvor utroolig vakker du er.

    5. du er vakker! kunne du lagd en tutorial på hvordan du går frem når du farger brynene? evnt hva du bruker? 🙂

    6. Søte du er som syns at valget av genseren var vågalt… viser jo bare liiitt av fine magen din og det er jo ikke så gale 😉 Men vakker er du, det skal du ha!!!

    7. Hei! Jeg må bare si alt jeg liker bloggen din veldig godt! Men har et spørsmål om sponsing. Jeg har merka at du har mye samarbeids innlegg og mange sponset klær og ting 🙂 Jeg lurer på hvordan du får det til? blir du kontaktet eller kontakter du selv, og hvordan er det med skatt osv, hvor mye skal man skatte for å ikke få baksmell osv.? Håper du svarer! 🙂

    8. Anonym: Sjekk på skatteetaten så finner du all informasjon du trenger om skatting osv. Hvis ikke anbefaler jeg deg å ordne en regnskapsfører som hjelper deg 🙂 Jeg både kontakter dem og de kontakter meg for samarbeid!

    9. Du er utrolig vakker, Madeleine! Glem hva andre sier, de aner ikke hva de snakker om. Jeg har alltid beundret smilet ditt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg