MOVIENIGHT

Dagen i går ble mye bedre enn det jeg forventet. Jeg hadde ingen planer på lørdag, og tenkte at jeg kom til å råtne i sengen min hvis jeg snart ikke gjorde noe. Jeg endte da opp med å dra en liten tur til byen med Martine før hun skulle ut (noen som hadde liv). Jeg fant meg ingenting, så jeg var egentlig veldig fornøyd med det haha. Jeg har ofte følt at jeg trenger noe nytt, må ha det og må ha ditt – men det behovet har forsvunnet nå kjennes det ut som. Thank god! Men netthandel er en annen ting, jeg tuller ikke når jeg sier jeg har over 50 favoritter på Nelly og sikkert 100 favoritter på Asos…

Da jeg kom inn døren igjen, rakk jeg å spise litt pizza med søsteren min og se begynnelsen av en film, før jeg ble hentet av Ida. Vi skulle nemlig hjem til hun og råtne sammen der, romantisk. Brått ville jeg kjøpe lørdagsgodt og se film, så da ble det en rask tur på butikken med Ida og lillesøsteren hennes. Jeg, smarta hadde glemt kortet mitt hjemme hos meg selv – men da kom jeg på max 500 tjenesten som alle DnB kunder får brukt så da ble det lørdagsgodt på meg òg. Ikke lenge etter satt vi der og skulle velge film på Viaplay. Siden vi hadde en liten jente ved siden av oss på 10 år, måtte det jo være noe barnevennlig også. Så da vi gikk inn på familiefilmer, var det kun èn film jeg visste vi måtte se. Maleficent!! Helt ærlig så tror jeg dette er en av mine favorittfilmer. Jeg elsket tornerose filmen da jeg var liten, men hatet den onde heksen. Så å se versjonen fra heksen sin side, det gjorde meg helt oppslukt i filmen faktisk. Blir gira bare av å skrive om den, så tror jeg setter et punktum nå jeg.

Ha en super søndag kjære lesere!♥

Hadde du en koselig kveld i går?♥

6 kommentarer
    1. Hei Madeleine så fine bilder av deg
      Du er en pen jente
      Så fint Antrekk du har på deg
      det kledde du da
      Hvor lenge har du blogget?
      Så fin blogg du har
      Legg meg til som venn på bloggen

    2. Maleficent var så bra! Elska og se heksen sin side av historien også 🙂 Pluss,så er Angelina Jolie en av mine favoritt skuespillere 🙂

    3. Så koselig! Jeg jobbet i nesten hele går, så når kvelden kom var jeg helt ferdig. Endte opp med å legge meg halv 10! Men dagen i dag har vært ganske digg, har slappet av i sengen og sett litt for mye serier 🙂 Hah!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg