NEWS

Denne dagen har vært tyyyyypisk meg, ligge i sengen til det til slutt er kjedelig og du faktisk vil stå opp. Jeg gikk ikke ut av sengen min før klokken var 14:00, og det var gøtt! Eneste planene jeg hadde for i dag, var å ta bilder til bloggen, blogge, dra på butikken, lage god mat og deretter kose meg hjemme. Jeg er den personen som har det helt fantastisk i mitt eget selskap, mens andre ganger kan jeg ikke forstå hvordan jeg liker det. I dag har jeg den dagen hvor jeg bare vil være inne, lage god mat med søsteren min og bare gjøre ingenting. Noen ganger er det å gjøre ingenting, det beste jeg vet om, selvom det høres ganske spesielt ut å si.

Dere ønsker ikke å se hvordan jeg ser ut i dag, og det er nesten så jeg unngår speil i dette huset. Derfor kom jeg på at jeg ikke hadde vist dere den nye notatboken min og nye Essie neglelakkene fra vår-kolleksjonen deres. Jeg har allerede en notatbok fra før, men den er ganske stor og er litt mer til jobbing med bloggen osv – hva jeg må huske på å få gjort. Det er heller ikke så deilig å måtte drasse rundt med en stor notatbok, derfor hadde jeg flaks og fant en nydelig en på Kremmerhuset. Jeg kjøpte kun 2 fra vår-kolleksjonen og en helt vanlig hvit neglelakk (jeg er evig forelsket i hvite negler). Det er en farge jeg aldri har hatt på neglene mine før, og det er grå. Så det måtte bare skje at jeg kjøpte denne gråfargen med en liten bit av lilla i seg. Jeg hadde på meg den orange/nude fargen på neglene mine i går og den ser kjempe fin ut. Det er kjempe kjekt å ha denne fargen hvis du vil ha hakket mer farge enn kun nude. Jeg er kjempe fornøyd med innkjøpet! Jeg kom brått på at jeg hadde gått tom for favoritt lipglossen min fra Mac, Deelight og hadde hørt veldig mye om en leppestift som skulle være super fin, nemlig Velvet Teddy – ble derfor litt sminkeshopping forrige uke. Så jeg er veldig spent på hvordan den ser ut på leppene mine! Jeg har også lyst på Brave, men den er virkelig utsolgt overalt HELE tiden.

Likte du innkjøpet mitt & hva er det siste du har kjøpt deg som du er fornøyd med?♥

8 kommentarer
    1. Hei Madde!
      Jeg digger bloggen din, og liker veldig godt måten du skriver på, stå på! Jeg lurte bare på, hvor mye kosta notatboken, og er det linjer i den? 🙂

    2. Hei, jeg bare lurte på hvor du kjøper mac leppestiftene dine? Også lurte jeg på hva den leppestiften du hadde på deg i den ”innkjøp fra New York” heter?
      Forresten så elsker jeg bloggen din, og ikke minst stilen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg