LAWRENCE PLAYSUIT

Goood kveld! Jeg har helt siden 11:00 i dag ikke kunne slappet av siden jeg har vært på farten. Jeg skal fortelle mer om denne dagen i morgen, men nå er det noe dere bare er nødt til å se. Den siste tiden har playsuits blitt mer og mer populært, og jeg har begynt å like det mer og mer. Men jeg finner sjeldent en playsuit som sitter fint på meg. Uten noe former, er det ganske kjedelig å gå rundt som en stokk (slemt å si til seg selv, men sånn føler jeg av og til). Derfor, en lur ting er å se etter playsuits med knyting rundt hoftene eller livet. Dette har jeg vært heldig og funnet meg, og en ganske så spesiell playsuit også. Den er hvit (HEAVEN) og har sinnsykt mye mønster på seg som gjør den kjempe unik. Og unik er bra, synes ikke dere? Denne kunne jeg brukt både til hverdags og på fest. Bare det snart blir varmere ute, er jeg klar for å vise meg ute i offentligheten med denne flotte playsuiten. Jeg er forelsket i den♥ Jeg har forresten på meg min nye leppestift fra Mac, Velvet teddy på disse bildene og må si det er en ny favoritt.

Nå skal jeg straks sette inn ristorante pizza med mozarella, og gjøre meg klar for morgendagen. Ha en fortsatt fin kveld!


Playsuiten er sponset og den finner du her, skoene er fra Nelly & klokken er fra Larsson&jennings.

Hva synes dere?♥

16 kommentarer

Siste innlegg