SOOOOOOL

Jeg har savnet den gode følelsen man får av å se ut vinduet, se at det er så fint vær ute at du bare vil ut å leke nesten, haha. Det er helt uvirkelig hva pent vær kan gjøre med humøret mitt. Det var derfor ganske kjipt å tenke på at jeg skulle jobbe i går mens det var så fint vær ute. Derfor stod jeg opp tidligere, dro først på posten, deretter til Ida og koste oss veldig mye der. Moren hadde lagd utrolig god tomatsuppe med masse forskjellige grønnsaker, så om jeg fikk derfra mett? Gjett om! Jeg hadde ikke all verdens med tid, før jeg startet på jobb. Men vi fikk slappet av, tatt litt bilder og kost masse med den herlige hunden Happy. Artig at hun heter Happy når hun gjør alle rundt seg så glad. Tror ikke jeg har vært borti en mer kosete hund enn denne vofsa. Så nydelig og liten også!!! Bare etter i dag, innså jeg at jeg må bli flinkere til å utnytte dagene mens jeg kan. Er så forbanna kjedelig å sove så lenge, og gå glipp av tiden mens du er våken. Jepp, jeg er et sovedyr som sikkert kunne sovet i 100 år. Men er det noe jeg også liker, er det å være på farta.

I dag må jeg få gjort unna litt ting, og det kjapt. Jeg trenger å få gjort en del i dag, så jeg kan senke skuldrene og bare se fremover – spesielt bare å kunne slappe av. Det er en ting jeg liker. En annen ting jeg liker er at jeg har funnet en ny svart, pen/ kosebukse jeg liker, kanskje jeg kjøper den på jobben i dag. Who knows. Jeg tror faktisk jeg har flere kosebukser enn jeans, er det normalt egentlig?

Har dere vært flinke til å være ute i finværet?♥

15 kommentarer

Siste innlegg