KONKURRANSE: BLI MISS VEET 2015

// I samarbeid med Veet

Jeg er veldig glad for å kunne si at jeg er en av de nyeste blogg-ambassadørene for Veet i 2015. Hvorfor jeg identifiserer meg med Veet er så enkelt som at disse produktene faller så godt i smak hos meg, som elsker å ha babyhud etter å ha fjernet hårene fra leggene mine. Etter å ha testet ut noen av disse produktene i går, kan jeg si meg veldig fornøyd med det! Jeg har alltid vært den personen som er skeptisk til alt nytt, og da mener jeg virkelig alt. I stedet for å kjøpe meg en ny mobil, ville jeg heller ha min samme gamle mobil – og den hadde jeg 3 eller 4 ganger dere. Å si farvel med min gamle Acer pc som jeg var så glad i, var så tøft at jeg lot være å kjøpe ny selvom det tok meg flere minutter å komme inn på en nettside – hvordan taklet jeg det? Jo, jeg elsker produktene mine så mye at jeg ikke vil erstatte dem med noe nytt.

Men til du våkner opp litt å tenker at grunnen til at det produseres nye ting er fordi de er utviklet, og fungerer bedre, da er det på tide å sette ned foten. I alle år har jeg kun brukt vanlig barberhøvel, som de fleste andre også har kjennskaper til. Men hva hvis jeg forteller deg at det finnes en krem som fjerner hårene for deg? Jepp, det høres ganske sprøtt ut og det syntes jeg selv da jeg leste på pakken om hva den skulle gjøre. Skjønnhetsmagi kaller jeg dette!

Denne herligheten testet jeg ut i går, og jeg har flere vitner til at det virkelig funket! Veet Hair Removal Cream med lotusmelk og sjasmin for normal hud fjernet hårene på leggene mine på kun 3 minutter. Du trenger ikke å ha mye hår på leggene for at den skal virke, det fikk jeg svar på. Det dette produktet gjør er å løse opp hårene enn å kutte dem av som vi gjør med en vanlig barberhøvel. Og apropo kutt, det er umulig å kutte seg med dette produktet selvom du skal fjerne denne kremen med en plast-spatel. Takk gud for at man endelig har kommet frem til en løsning for ubarberte ben og at det ikke innebærer en sjanse for å kutte seg.

Det beste med dette produktet er at den ikke kun fjerner alle hårene dine i en fart, men den gir deg en så silkemyk hud. Så skal man ut døren, vise bena sine men har glemt å barbere seg? Da er dette produktet for deg. Jeg kan ikke telle på fingrene mine for hvor mange ganger jeg har glemt å barbere bena mine rett før jeg skal ut. Da er det opp i vasken på badet med bena, på med barberkrem og så ta den tunge, lange veien. Men ikke nå lenger!

Hvordan du bruker dette produktet er veldig enkelt. Men uansett, alltid les bruksveiledningen før bruk! Det første du gjør er å la kremen være på huden i 3 minutter. Ta tiden nøyaktig, og så bruker du forsiktig en liten dele av spatelen (på venstre bilde) for å teste på et lite område. Fjernes håret lett, kan du fortsette med å fjerne resten av kremen. Hvis ikke, lar du kremen være på litt lenger men IKKE lenger enn 6 minutter. Etter å ha fjernet all kremen skyller du grundig huden med vann etter bruk og deretter tørker den – så har du silkemyke legger.

KONKURRANSE:

Miss Veet 2015 skal kåres og hadde det ikke vært fantastisk å få den tittelen? Premien er 5 vax og 5 kremer til vinnerne. Det eneste du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er å poste en video på Instagram med temaet “What beauty feels like to me”. Du må huske på å hashtagge # Missveet2015NO og # whatbeautyfeelsliketome – så er du med i konkurransen. Lykke til dere!♥

Ønsker du å lese mer om Veet og produktene deres, samt følge med på hvem vinnerne blir – følg dem gjerne på facebook her. Ida Wulff vil trekke vinnerne på sin blogg!

Har du prøvd ut Veet produktene før & skal du delta i konkurransen?♥

8 kommentarer
    1. Hvor mye veier du? Siden du har sagt at du har gått opp i vekt. (Spør, pga er litt nysgjerrig og du er helt stunning!)

    2. Jeg føler du har begynt å gjøre ting for penger… For det er jo ikke såå alt for lenge siden du reklamerte en del for Dorco sine barberhøvler!

    3. Camilla: Jeg har gjort ting for penger i 3 år 🙂 Så det er ikke noe nytt. Det eneste som er nytt er hvem jeg samarbeider med, for dette er samarbeid ut et helt år i stedet for bare 1 som gjør det ryddigere med samarbeidspartnere på bloggen. Dette er jo også jobben min, så det bør kan bare akseptere, og hvis det er for kjedelig å lese bloggen min med litt reklame i forhold til visse andre toppbloggere som har reklame i nesten hvert eneste innlegg, er det ingen som tvinger deg til å lese bloggen min videre. Men som sagt, jobb er jobb, inntekt er inntekt 🙂

    4. Emma: Tall blåser jeg i, jeg vil bare opp i vekt så det synes jeg ikke skal være viktig for andre å vite. Men målet mitt er å veie over 50 kg i hvertfall – da er jeg glad 🙂 Og tusen takk!

    5. Emi Lie: Absolutt enig der! Husker en gang nå i sommer da en spurte om hvor mye jeg veide, jeg svarte på hvor mye jeg veide, og tydeligvis fortalte jeg en løgn. Man kan ikke se hvor mye en person veier utifra utseendet. Da er man ganske blåst spør du meg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg