I CAN’T GET ENOUGH

Nå har jeg hoppet inn i jobbklærne mine for i dag, og skal straks ned for å ta meg litt sen frokost før jeg skal ned til byen. Siden det er lørdag, er det kun 4 timers stenging på Urban, så disse timene går fort uansett om det er mye å gjøre eller ikke. Planene for kvelden er jeg litt usikker på, trene eller ikke trene? Vi får se an humøret og formen senere i kveld.

Nå skal jeg vise dere mine nye sko, IGJEN. Jeg burde helt ærlig bare skaffe meg en sko-blogg, siden dette er noe jeg virkelig brenner for (hahaha). Denne gangen ble jeg selv veldig overrasket over valget jeg tok. Det stod mellom de svarte og de rosa, men størrelsen min fantes kun i de rosa. Og jeg liker egentlig ikke rosa. Sjokkerende nok gikk jeg for knalle Nike Air Max Thea. Denne modellen har jeg nå i 3 forskjellige farger. Det er de skoene jeg liker best å gå i, så former de føttene mine så søte synes jeg. Dette er ikke sko jeg foretrekker å trene i, testet det ut for litt siden og det tok ikke lang tid før jeg gikk tilbake til mine kjære Nike Lunarglide sko. Derfor er dette perfekte sko til å bruke på jobben, og bare til hverdags når man er ute og finner på noe sprell! Disse rosa skoene kommer jeg til å bruke sååå mye i sommer. Se for dere disse knalle skoene til sommerbrune ben. Alt blir fremhevet bare enda mer, både brunfargen og skoene i seg selv.

Forresten, jeg lurer på om dere er klare for enda en Junkyardkonkurranse?♥


Skoene sponset og de finner du her.

Likte dere skoene & hvilke sko liker du best?♥

16 kommentarer
    1. Kos deg masse på jobb! Æææ, synes de skoene var knallkule! Rosa og nike, kan det bli bedre? 😀
      Håper du får en super påske, fine deg! <3

    2. Åå, disse er så fine! Siklet på de en stund, men klarer ikke bestemme meg om jeg vil ha rosa eller blå. Hvordan er disse i størrelse? Jeg bruker 39 eller 40, så vet ikke hva jeg burde velge?

    3. Har like i blå og elsker dem!! Eneste problemet mitt er bare at jeg har så små føtter, sånn at til og med selv om skoene er små i størrelse, bli 36 for store for meg.. Men måtte ha dem likevel! Er også veldig klar for en ny junkyard konkuranse ja:)))

    4. Elsker denne modellen selv! Har noen i sort og noen i en mer knæsj rosa! Elsker de 😀 Og disse var jo virkelig lekre da! Ha en strålende lørdag videre <3 Klem!

    5. Tusen takk for at du er blogger
      Tusen takk for at du er den du er!
      Elsker bloggen din!
      Leser den hele tiden selvom det ikke har kommet noe nytt.
      Forsett å blogg!
      Du er så utrolig pen!!!!!!<3

    6. Martine: Jeg bruker 37 til vanlig, og måtte opp til 37,5 i disse Nike Air Max Thea skoene 🙂 Supre er dem!! Åh, de blåe er helt nydelig – du burde gå for dem! Selv om jeg tok rosa, men der hadde jeg ikke valg siden størrelsen min kun var i de rosa. Hadde med glede valgt de svarte, men rosa var kule de også synes jeg. Har siklet på de blå på Nelly en god stund faktisk. De lyser opp!

    7. Petrine Angell Vikstad: Dempingen er herlig, og dette er sko jeg går med på jobben i 7 timer om dagen – og det går kjempe fint 🙂 Hvis ikke, kan jeg også anbefale deg andre sko med god demping – nemlig de klassiske Reebok skoene som finnes i svart og i hvite. Disse har moren min så jeg stjeler dem av og til, er som å gå med puter på bena – altså himmelsk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg