NYTT FRA URBAN

Kvelden i går var så deilig egentlig, dro til Ida med Malene som endelig hadde perm fra militæret og bare koste oss. Vi lagde først tomatsuppe med makaroni og hvitløksbaguetter. Deretter kjøpte vi ferdig mousse som vi aldri kom til, men smågodtet vi kjøpte? DET spiste vi opp så klart. Brått hadde klokken blitt så mye at det var på tide å komme seg hjem, stakkars Malene sovnet flere ganger på sofaen så hun må ha vært ganske sliten. Hun kom hjem på fredag kveld, og har vært ute av huset hele lørdagen. Sjokkerende nok sov jeg kun til 12:00, med tanke på hvor sent jeg la meg. Jeg var fryktelig redd for at døgnrytmen min skulle fucke seg opp totalt etter i natt, men det gjorde den heldigvis ikke.

Denne dagen har jeg brukt til å se repriser av Masterchef Australia, og finalen er i kveld så den skal jeg få med meg. Heiet på Emelia, dessert-dronningen hele veien, så det var trist hun røk ut i semifinalen. Det står mellom Brent og Laura nå, og jeg aner faktisk ikke hvem jeg skal heie på – de er så flinke begge to! Akkurat nå har jeg spist meg stappmett på indisk mat sammen med Didrik, og det var min tur til å spandere denne gangen. I morgen blir det Oslo på oss, så da er det hans tur igjen. Jeg synes ikke det skal være sånn at gutten/ mannen i forholdet alltid skal spandere, rart han blir blakk da, når jenter vil ha ALT i hele verden? Haha. Føles jo bare herlig å kunne spandere på hverandre synes nå jeg, rettferdig også. Helt ærlig, er det gøy å føle seg som mannen i forholdet noen ganger, i stedet for å være den som alltid blir spandert på. Kan man, så hvorfor ikke♥

Noen av dere ønsket at jeg skulle vise frem det nye jeg hadde kjøpt meg fra Urban. En av grunnene til at jeg faktisk handler så uendelig ofte på Urban er pga jeg jobber i Varnergruppen. Da får man 40% på mange butikker, og Urban er en av dem. Så kan dere forestille dere hvor vanskelig det er å motstå nyheter da du får det billigere? DET GÅR IKKE! Jeg handler heldigvis ikke bare unødvendige ting, men da mener jeg heller ikke at jeg kjøper ting som jeg trenger (for jeg har nok av alt). Jeg elsker å freshe opp kesskapet mitt, dessverre litt for ofte tror jeg. Men så lenge sparingen og lommeboken klarer seg, klarer jeg meg også.


Endelig er sommerskoene i boks! Nye favorittene uten tvil.

Likte dere innkjøpet?♥

19 kommentarer
    1. Masse fint! :))
      Hvor er det du kjøper alle de fine skjortene dine? Har leita men finner ingen jeg liker:/ det er så utrolig fint med en svart/grå/rød skjorte rundt livet det gjør antreket så mye mer “kult” 🙂 kunne du kanskje ha linket til noen skjorter på bloggen?

    2. Marte: Hei du! Tusen hjertelig takk for kommentaren din 🙂 Mange av disse skjortene jeg eier har jeg tidligere kjøpt på Carlings, BikBok, GinaTricot og på Urban. Alle disse butikkene har fremdeles utrolig fine skjorter! Anbefaler deg å ta en titt i alle butikkene. Vi på Urban har noen fantastiske skjorter fra Arkaiv i lyseblå rutete, fra Dickies sånn vanlig rød/ svart rutete og en i grønn/ svart som er rutete. Ellers har de litt mer friske farger på BikBok. På Carlings har de litt mørkere farger, men skjuler seg noen fine skatter der også 🙂 Den sarte og hvite skjorten min er den eneste jeg har kjøpt på GinaTricot. Men jeg er storfornøyd med den!

      Jeg kan sikkert ta en liten linkerunde med noen flotte skjorter på bloggen, kan lage det som noen favorites og legge til litt mer. Har så mange favorittsaker fra både Nelly og Asos fra øyeblikket.

    3. Victoria: Varnergruppen eier flere kjeder, som gjør at alle som jobber innenfor disse kjedene får rabatter på de andre butikkene siden man jobber innenfor samme gruppe. H&M er sin egen kjede, mens Urban, BikBok, Cubus osv er i samme gruppe (eies av samme personer). Du kan sjekke ut litt mer om butikkene her: http://www.varner.no/no/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg