LAST NED SOLO-APPEN GRATIS OG DELTA I KONKURRANSEN

// I samarbeid med Solo

Har dere hatt en fin skjærtorsdag så langt? Min har startet utmerket godt! Ble så klart litt godteri til frokost, eller litt før frokosten kan man vel si. I dag har jeg aldri følt meg gulere, og det skjønner dere kanskje godt hvis dere leser dette innlegget. I dag skal jeg nemlig fortelle dere om en konkurranse som er i gang. Det første jeg vil starte med å spørre om da er om dere har sett denne Solo reklamen? Hvis du ikke har fulgt med på reklamen, bør du VIRKELIG følge godt med nå.

Det første som popper opp i hodet mitt når jeg tenker på Solo er sommer og Norge faktisk. Ingenting minner meg mer om sommeren enn det Solo gjør. Så har jeg som liten alltid husket den ene Sabeltannfilmen (håper ikke jeg tar feil nå), hvor det alltid var en flaske med Solo i vannet, bundet til en stolpe ved vannet. Det husker jeg så utrolig forfriskende ut, jeg kjente alltid vannet i munnen der haha.

Nå har det seg slik at Solo har kjørt i gang en konkurransen hvor du man vinne ekslusive premier. Premiene du kan vinne er lue, caps, hodetelefoner, genser, håndkle, solbriller osv. En av produktene som ble min favoritt er Solo-genseren. Jeg har alltid ønsket meg en god strikkegenser, og enda bedre når den er så fargerik og god! Den lyser jo opp så fort du tar den på deg. Det eneste som kanskje er litt kjedelig for dere Solo-fans der ute, er at disse produktene kan man ikke kjøpe. Men, man kan vinne de! Og man kan vinne disse produktene så lett, skal jeg si dere.

Det du må gjøre for å delta i Solo-konkurransen er:

♥ Laste ned Solo-Goodiebag appen på telefonen din. Har du Android laster du den ned HER & hvis du har iPhone laster du den ned HER. – Hvis dere lurer så er dette helt gratis.
♥ Følg godt med på Solo sin reklame på TV.
♥  Hver Solo-reklame har sin egen kode som registreres av appen, da får man vite med en gang om man har vunnet.
♥ Vinner du ikke produkter, vinner du uansett noe som heter Solo-cash.
♥ Solo-cash kan brukes for å “kjøpe” gratis Solo, en Solo koster 10 Solo-cash. Du kjøper derfor Solo med poeng, så her vinner man noe uansett!
♥ Hvis du ønsker litt tips til hvordan du kan vinne, følg gjerne Solo på Facebook HER og add Solo på Snapchat @solosoftdrink.


Denne konkurransen varer i hele 2015, så du har god tid på å skaffe deg Solo-produktene. Eneste er at disse produktene jeg har vist dere er i et begrenset antall, men kommer derfor nye produkter, etter at alle disse er gitt ut til vinnerne.

Likte du denne konkurransen & hva er din favorittbrus?♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg