GÅRSDAGEN I BILDER

På torsdag var jeg hos Ida med Kinga, og da avtalte vi å dra på tivoli neste dagen. Jeg var såååå gira og gledet meg faktisk super mye til å dra på tivoli. Ganske lenge siden sist, og i tillegg fikk jeg ikke dratt på Tusenfryd i 2014, så karuseller var et stort savn. En av mine favoritt karuseller var på plass på tivoliet, nemlig discoen! Åh, den er så morsom dere. Klarer aldri å holde munn når jeg tar den, og man får så lett latterkrampe av den. Neste karusellen som stod for tur, var en nyere versjon av Freak-Out. Den som nesten går helt rundt. Men da vi satt i karusellen, begynte jeg plutselig å føle den gikk helt rundt – da ble jeg kvalm og var vel rett før jeg besvimte med andre ord. Da vi gikk ut av karusellen sa jeg “den der gikk rundt!!!!” mens Kinga og Ida var så sikker på at den ikke gikk helt rundt. Plutselig fikk jeg øye på karusellen noen minutter etter at vi hadde tatt den, og fikk bekreftet at den gikk helt rundt. Da tok det litt av for oss alle 3, haha. Det ble en liten pause, så avsluttet vi med Freak-Out. Etter 3 turer i karusell, var det over og ut for meg og Kinga. Heldigvis unngikk jeg å kaste opp, i forhold til en annen her (hehe).

Etter tivoliet, skulle det være familiemiddag med farmor i huset her. Så da jeg kom inn døren, luktet det som jul. Vi spiser alltid kalkun på høytider og i går var det endelig på tide å få spise kalkun igjen. Det smakte himmelsk, så godt at det både ble kveldsmaten min i går og middagen min etter jobben i dag.

Husk å melde deg på påskekonkurransen min lenger ned på bloggen, før det er for sent♥ Ha en riktig god påskeaften!


Sorry for iPhone bilder men…

Hva gjorde du i går & når sist var du på tivoli?♥

23 kommentarer
    1. Herregud, du er så fin. Elsker smilet ditt. Gud, hvor artig tivoli er – er utrolig lenge siden jeg har vært på noe som helst tivoli, men husker iallefall da jeg var på Tivoli i København for et par år siden med familien. Det var stas, hehe! Ha en fortsatt fiiin påske Madde!

    2. Heisann vakre Madeleine. Har prøvd å fått tak i deg gjennom IG, men har ikke nådd deg. Dette er et spørsmål som jeg normalt aldri(!!) spør om, men tenkte det var verdt forsøket. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser en stund, og er nå på vei opp. På min instagramprofil legger jeg ut litt om min tid, mine tanker osv. Og vil veldig gjerne hjelpe flere. Jeg håper og tror at med flere følgere vil jeg gjøre nettopp dette. Jeg lurte derfor på om du kunne være så snill å tipse følgerne dine om min IG profil? Jeg vet at du normalt ikke gjør dette. Jeg heter “mathildejohnsen” på IG, og har blitt veldig takknemmelig om du bare ville se på saken. Stor stor klem.

    3. Mathilde Johnsen: Hei du! Åh, beklager for at jeg ikke har sett dette!! Selv om jeg virkelig ønsker å hjelpe deg, må jeg si nei.. Det er så mange som sender meg mail og meldinger i håp om at jeg kan skrive om dem på Instagram for at de skal få flere følgere og motivere andre for det de har vært igjennom. Så jeg føler det blir så feil at meg å takke ja til noen, og si nei til noen. Derfor sier jeg nei til alle, så ingen skal føle seg nedprioritert eller ikke “viktig” nok. Håper du skjønner 🙂 Og virkelig lykke til videre, dette klarer du<3

    4. kan du ikke bare hjelpe noen da? Handler ikke om at du skuffer alle andre men at du faktisk hjelper en.. ? ^^

    5. Anonym: Jo, det handler om at jeg skuffer andre da jeg har sagt nei til alle frem til jeg plutselig hjelper en person. Jeg behandler alle likt og det beste jeg kan gjøre er derfor å si nei til alle 🙂 Noe de fleste forstår veldig godt.

    6. Jenta til høyre på bildet lignet syykt mye på Kylie Jenner! Fikk helt sjokk når jeg så bildet… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg