HVORDAN JEG FARGER BRYNENE MINE

Det har vært en stor etterspørsel om hvordan jeg farger brynene mine, og jeg har ventet litt med å blogge om det siden det ikke er lurt å farge dem for ofte. Jeg farger dem kanskje hver eneste måned eller sjeldnere. Fargen holder seg veldig bra, og det er gjort på null komma niks! Eneste feilen jeg har gjort før er å ta for mørk farge på brynene, da setter fargen seg mye hardere på huden din siden det er en krem du skal påføre på brynene. Jeg har derfor gått fra brunsvart, til askebrun og nå holder jeg meg til fargen brun. Det beste med å farge brynene, må være at du endelig ser at det har vokst mer hår enn sist du farget dem. Det gjør det derfor lettere å nappe dem som du ønsker, når du kan se hvert eneste hår på brynene. Med andre ord; Jeg napper ikke brynene mine før jeg har farget dem.

♥ Dette er pakken jeg bruker, den inneholder alt du ser på bildet. Så det eneste du trenger utenom denne pakken, er tørre og fuktige pats til å ta av kremen etterpå.

♥ Før du i det hele tatt starter med dette, husk å rense ansiktet ditt før bruk.

LET’S GO!

♥ Det første du starter med er å klemme ut ca 2 cm fra tuben med krem. Så tar du tuben med vann, og drypper ca 10 dråper ned i bollen med kremen. Etter dette er gjort, blander du det godt sammen som jeg har gjort på bildet nr 3. Husk å blande det ordentlig godt, før du påfører det på brynene med børsten.

♥ Jeg velger å ha kremen sitte på i 10 minutter. Vanligvis kan du velge mellom alt fra 5-10 minutter, men siden jeg ikke har en veldig mørk farge, velger jeg å la den sitte på ut tiden sin. I mellomtiden bruker jeg tiden på å høre på en av mine nyeste sanger som jeg har blitt ganske dilla på, samt beundre mitt nye sengetøy.

♥ Etter 10 minutter, blir resultatet mitt slik:


Jeg vet ikke om dere ser den store forskjellen på bildene, men viktigste er jo at man ser det i virkeligheten uansett så! Etter disse nærbildene ble tatt, var det rett på badet for å nappe dem, haha.

Farger du brynene dine?♥

29 kommentarer
    1. farga brynene mine før, men nå kan jeg ikke gjøre det lengre, fordi jeg hovner opp etter en times tid etter at jeg har farget de. Lurer litt på om det er noe nytt som har kommet i fargen som jeg ikke tåler.. Så må nøye meg med øyenbrynspenn.

    2. Camilla: Hm, hvilke produkter bruker du til å farge brynene dine? Kan hende huden din reagerer på noen av stoffene som den inneholder, og derfor burde teste ut en annen som fungerer bedre for din hud 🙂

    3. Jeg har aldri farget brynene mine selv før, men det fristet veldig å prøve etter å ha sett hvor enkelt det virker! Jeg bare lurer på en ting; er det viktig å ikke få farge på huden under brynene, eller gjør det ikke noe å få farge der også? Går fargen lett vekk fra huden liksom? 🙂

    4. Sara: Det gjør ingenting å få farge på huden, eneste er bare å fjern det med q-tips så fort du ser du kommer utenfor. Kremen skal på hårene, ikke rundt brynet hvis du forstår. Hender ofte at jeg kommer litt utenfor, og fargen setter seg ikke SÅ fort altså 🙂

    5. Har vurdert å begyne å farge de for da slipper jeg å stå med øyebrynspenn hver eneste dag. Men jeg er så redd for hvordan resultatet blir og at det blir skikkelig stygt. Men jeg bruker vanligvis light brown øyebrynspenn fra h&m, tenker du at den du bruker her da ville passet?

    6. Mina: Du kan bruke brun, som jeg bruker! Ta å ha på kremen i kun 6 minutter første gang du tester den ut. Så kan du se hvordan resutlatet ble da, ble det ikke stor forskjell kan du ha 10 minutter neste gang 😀

    7. Mine naturlige bryn er veldig lyse, så jeg sliter veldig med å finne en farge å bruke. Og har hørt flere ganger at fargen i brun ofte blir lilla til de med lyse hår. Har du hørt noe om dette, eller skal jeg bare prøve meg med den brune? Eller har du andre forslag?:-)

    8. Hei, jeg lurer på noe angående brystoperasjonen du kanskje skal ta. Hva vil den i utgangspunktet koste, og er det en operasjon alle kan ta? Og hva skal til for at man får denne støttet/delvis støttet? Takk på forhånd 🙂

    9. Malin: Jeg hadde veldig veldig lyse hår på brynene mine sånn helt ytterst før, så jeg var veldig redd selv. Men jeg har ALDRI hørt om at de kan bli lilla med denne fargen som jeg bruker. Det er verdt å prøve, og start derfor med å kun ha på blandingen i 5 minutter. Ble det ikke en stor forskjell, gå til 10 minutter neste gang. Jeg er ikke helt sikker på om det finnes en lysere farge enn brun, men sjekk på Cubus og på H&M. Der vet jeg de selger denne 🙂

    10. Anonym123: Jeg bruker ingen renseprodukter sånn fast, det burde jeg bli flinkere til egentlig. Har perioder hvor jeg gidder å rense huden men som oftest går det kun til Nivea body lotion og sminkeservietter bare – haha…

    11. Söt tjej, du är inte precis ärlig med vad du gillar mest av allt … Men jag vet och jag använder den för mitt eget bästa … För jag inte skapades igår tjej … Så du har tillräckligt vykort på tabell …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg