MY NELLY FAVORITES

VINNEREN AV PÅSKE-KONKURRANSEN MIN BLE PIA! Gratulerer så mye til deg. Du vil bli kontaktet veldig snart 🙂 


Nå tror jeg det er nærmere 2 måneder siden sist jeg viste dere mine Nelly favoritter. Jeg vet dere har klaget litt på at jeg har hatt denne hver eneste måned, men jeg blogger om dette de dagene jeg ikke er i humør til å blogge om andre ting, eller rett og slett har null ideèr om hva jeg kan blogge om. Da er dette en god løsning, for jeg vet mange av dere handler på Nelly selv! Så har jeg også fått så mange spørsmål om jeg kan vise dere noe på ønskelisten min (blant annet vesker osv). De har nettopp fått inn mange vårnyheter og listen min på favoritter på Nelly, den blir stadig vekk lenger. Jeg bestilte meg 3-4 ting for nærmere 2 uker siden som jeg skal vise dere når jeg har fått hentet det på posten i morgen. Så kjedelig at jeg har måttet vente på denne pakken litt lenger enn forventet på grunn av påsken, men da blir det bare enda deiligere når jeg først får dem. Det har seg sånn at når jeg kjøper noe nytt, må noe annet bort. Det blir derfor en liten oppdatering på salgsinstaen min om et par dager, så følg med på @madeleinepsalg♥


1. HER // 2. HER // 1. HER


4. HER // 5. HER


6. HER // 7. HER


8. HER // 9. HER


10. HER // 11. HER // 12. HER


13. HER // 14. HER // 15. HER


16. HER // 17. HER // 18. HER


19. HER // 20. HER // 21. HER


22. HER // 23. HER // 24. HER


25. HER // 26. HER


27. HER // 28. HER


29. HER // 30. HER // 31. HER

Likte dere favorittene mine & har du noen av tingene over?♥

// Adlinks

4 kommentarer
    1. Hei! Har bare et lite spørsmål, hvor anbefaler du å kjøpe Birkenstock sandaler? Hvor har du kjøpt dine 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg