BEHIND THE SCENES WITH PROJECTFASHIONBYOLAV

Tidlig i går tok jeg toget inn til Oslo for å rekke en fotoshoot for projectfashionbyolav. Det var såå deilig å bare stå opp, kun rette håret og dra ufikset faktisk. Da jeg kom frem, møtte snille Johanna meg på Oslo S for å sørge for at jeg ikke rotet meg bort i alle gatene her. Vi dro til et studio der vi skulle holde på hele dagen med sminke, klær og så klart shooten. Vi fant på mye moro, og jeg er så gira på å få se resultatet av bildene. Alle disse klærne som jeg bruker på bildene kan du finne i Olav Aleksander Pop up Store, som lanseres torsdag 23. april klokken 18:00 på STEEN & STRØM MAGASIN, 4 etg. Klærne var virkelig helt amazing! Jeg ble forelsket i en av jakkene jeg brukte, så jeg håper virkelig jeg får tak i denne før den blir utsolgt. Alle produktene er limited edition, og er svært ekslusivt så det blir førstemann til mølla!


Sjekk gjerne ut nettsiden Olavaleksander.no og bloggen projectfashionbyolav.blogg.no

Etter en morsom dag i studio, var det på tide å komme seg hjem som viste seg til å være litt vanskeligere enn jeg hadde trodd. Jeg vet ikke hvordan jeg klarte å ta feil tog, med tanke på at jeg har tatt toget flere ganger hjem til Moss før. Da vi tydeligvis hadde passert Nittedal kom mannen for å sjekke billetten min og sa “Du skal til Moss?”, jeg smilte og svarte bare ja, da sa han det jeg ikke ville høre, nemlig at jeg var på feil tog. Jeg fikk god hjelp, han ringte et tog som skulle passere neste stoppet, Harestua, hvor jeg da kunne hoppe på det toget og dra inn til Oslo S igjen, for å endelig kunne ta riktig toget hjem. Typisk var toget til Oslo forsinket og det var ingen steder du kunne sitte inne å vente, men da jeg endelig kom på riktig toget og satt meg helt bakerst – kom damen for å ta meg med helt frem på Nsb komfort og ga meg kakao. Det føltes nesten som Polarekspressen. Du føler deg alene og usikker, så kommer det en for å ta deg med helt foran på toget og serverer deg kakao. De var snille og stemplet ikke kortet mitt. Jeg fikk derfor 2 gratis turer med forskjellige tog, og betalte kun for det riktige toget, nemlig toget hjem til Moss. Kvelden som jeg trodde skulle ende dårlig, endte opp ganske bra likevel! Noen ganger er det fader meg positivt å ta feil. Men en ting har jeg lært: Aldri ta Gjøvik toget igjen, Halden Madeleine.

4 tog på èn dag er rekord.




Hva synes dere?♥

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg