NEW SPRING JACKET

I går sa jeg lå og sov, ringte det plutselig på døren. Og det er ingen andre enn fedex, så jeg løp ned trappen i bare t-skjorten og skrev under på pakken. Hva som ligger i pakken jeg fikk, skal jeg vise dere nå. Denne dagen har jeg faktisk bare beundret klærne mine, det er vel lov det? Jeg har ryddet rommet, tatt meg en lang dusj og spist pasta med fløte til frokost. Nå gjenstår det å ta en siste finish i klesskapet så det blir mer organisert nå og tørke støv. Jeg blir gal av hvor fort støvet kommer tilbake, men jobben må jo bare gjøres. Jeg må også ta et lakk til med nude på neglene mine, bare så fargen skal synes ENDA bedre. Om dagen går det veldig mye hvit og nude neglelakk på meg, det er så enkle farger som ikke krasjer med andre farger på antrekket – så jeg velger ganske sikkert, heh.

Jeg har endelig fått min nye vår-jakke!!!! Den er fra IvyRevel og er helt crazy. Denne jakken er fra deres nyeste kolleksjon og resten av kolleksjonen tror jeg gjør de fleste greit blakke. De har brukt så mye flotte print på både topper, skjørt, jakker osv at øynene mine nesten poppet ut da jeg sjekket den ut. Jeg venter litt mer derfra, men jakken var et MUST å ha. Den skiller seg virkelig ut, og denne jakken kommer til å se så bra ut til mine høytlivskjørt som går mer og mer utover. Skjørt som ser fluffy ut er desidert min favoritt. Jakken tror jeg også vil se rå sprek ut om sommeren, brune ben og brunt ansikt til denne jakken? Yes please! Jeg har ikke tatt sol på en liten stund nå, og lengter virkelig etter våren og sommeren nå. Nå vil jeg pakke bort alle de tykke jakkene mine og ta frem mine vår-jakker, er det en jakke som skal ligge øverst og alltid være synlig er det nemlig min nye jakke fra IvyRevel. Jeg får virkelig ikke nok av slike jakker som dette♥


Jakken er sponset og den finner du her.

Likte du jakken?♥

8 kommentarer
    1. Sykt fin jakke og superbra blogg!
      For noen dager siden la du ut et innlegg om adidas, jeg har lett over alt og klarer ikke å finne t-skjortene på bildet. Hvor har du kjøpt dem?

    2. Elsker bloggen din! men jeg lurte bare på om den ene dr.denimbuksen din som du har hull på kneet, har du laget det selv? skulle så gjerne visst hvordan du gjorde det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg