NÅR EN DRØM BLIR VIRKELIG

Jeg har holdt på en hemmelighet utrolig lenge, og en veldig stor en også. Det har vært vanskelig å holde dette tett og ikke fortelle det til alle jeg kjenner, men endelig kan jeg avsløre min store hemmelighet til dere.

Jeg har hørt så mange ganger at bloggen ikke betyr noen ting, at det er bortkastet tid og at man aldri kommer seg lenger enn der man startet. Men en gang for alle, kan jeg nå si at dette bare er tull. For første gang kan jeg bruke meg selv om et eksempel på at en blogg kan åpne nye dører for deg. Vi får hets fordi vi skriver reklameinnlegg på bloggen, men jeg tror dere aldri har forstått hva dette kan bety videre for oss. At det er penger inne i bildet er èn ting, men mulighetene man kan få er en annen ting. Det er derfor man skriver reklameinnlegg for noen spesielle kunder/ merker, det er kunder/ merker du interesserer deg for. Vi kan si nei når vi vil og si ja når vi vil! På grunn av at jeg takket ja til et samarbeid for en stund siden, sitter jeg nå med en modellkontrakt med en av verdens ledende skjønnhetsmerkevarer.

Det hele startet i fjor sommer, da jeg takket ja til et samarbeid med Max Factor Norge. Jeg testet ut en av deres nyeste mascaraer Masterpiece Transform Mascara som dere ser bilder av under. Det gikk ut på at jeg skulle ta før og etter bilder med mascaraen – lett om en plett. Denne mascaraen ga meg et så godt resultat at det var andre som også la merke til dette. Nemlig det internasjonale storselskapet P&G.

Side2 sendte meg en mail og sa jeg måtte ringe dem med ÈN gang for å høre om den store muligheten min. Sminkeselskapet tok kontakt gjennom bloggavdelingen til Side2 og i mailen stod det godt forklart hva dette gjaldt, så før jeg tok tak i telefonen min satt jeg stille en liten stund og bare tenkte “skjer dette virkelig?”. For første gang i livet mitt føltes det ut som om alt annet bare forsvant og dette var det eneste som gjaldt der og da. Verden stoppet opp i noen minutter for meg den dagen. Jeg måtte ta meg sammen, puste dypt og så få ut fingeren å ringe. Der fikk jeg høre den store nyheten. Jeg hylte, skrek, pep og hoppet rundt på rommet mitt i flere dager. Men likevel turte jeg ikke å la det synke inn, det var nesten for godt til å være sant. Det begynte som et lokalt samarbeid, som nå har blitt noe mye større enn jeg nesten kunne drømt om.

På grunn av bildene over tok P&G kontakt og ikke lenge etterpå var jeg også det nye internasjonale ansiktet for mascaraen Glamour Extensions 3-in-1 Mascara. Som dere ser på disse bildene:

Jeg har hatt store drømmer om å bli modell siden jeg var liten. Å stå foran kamera har alltid vært noe jeg har likt, og at det nå har kommet en gylden mulighet – det jubler jeg for.  Det tok meg 5 år å komme meg dit jeg er i dag, og det lar jeg nesten tårene trille for. Dere som leser dette, ikke slutt å håp om noe du drømmer om. Min drøm har nå blitt virkelig. Jeg har fått en internasjonal modellkontrakt med selveste Max Factor, lille jenta fra Moss. Det er fortsatt vanskelig å forstå at dette er sant, at det virkelig skjer. Jeg er så glad, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Dette er en så stor mulighet for meg, og gjett om jeg skal ta den. Nå er det min tur til å oppfylle drømmene mine!

Jeg vil si en stor takk til Side2, hadde det ikke vært for dere så hadde jeg ikke sittet her og smilt fra øre til øre nå. Jeg startet som en liten moteblogger for Side2, som nå har åpnet nye dører for meg. Jeg vil takke for all hjelpen på denne veien til en modellkontrakt med Max Factor. Takket være dere har jeg nå fått muligheten til å jobbe med en så stor kunde som Max Factor. Jeg klarer ikke å få frem ord som kan beskrive følelsene mine nå, ingen ord kan beskrive hvor evig takknemlig jeg kommer til å være for dette.

Jeg må heller ikke glemme mine blogglesere, uten dere hadde det ikke vært en blogg. Dere har virkelig støttet meg på veien og hatt troa på meg i flere år, om at en dag skulle noe som dette skje. Alt vi trenger er litt gnist og håp, det viste dere meg♥


Her bruker jeg Masterpiece Transform Mascara som er en av mine favoritter.

61 kommentarer

Siste innlegg