SPAKVELD MED JENTENE

// I samarbeid med Formula

Etter jobben i dag gledet jeg meg utrolig mye til å gjøre ingenting i kveld, eller bare slappe av med andre ord. Jeg, Ida og Anni ville ha en liten spakveld for å slappe av og da handlet vi inn litt godt å kose oss med underveis i denne spabehandlingen. Det var mange artige produkter som vi testet og nå lukter vi alle tre helt himmelsk i ansiktene våres og har babyhud – blir ikke bedre enn dette! Hjemmespa med jentene sine? Det blir virkelig ikke bedre enn dette. Koste oss med musikk, drikke, nutella med jordbær og så klart kokosboller.

Merke vi skulle teste disse produktene for var Formula 10.0.6. Alle disse produktene lukter super friskt og var lett å ta i bruk – noe som kan være veldig greit å informere om er at disse ikke er testet på dyr. Så det går an å produsere mye bra, ikke minst med gode lukter uten å måtte teste det på dyr. Så, alle produktene vi skulle teste ut var blant annet Make-up remover, rens, skrubb, nesestrips, Peel-Off maske og fuktighetskrem. Formula 10.0.6 er en hudpleieserie som er utviklet for ung, uren hud. Men disse produktene som dere ser bilder av under skal gå veldig fint på normal hud også. Eneste er hvis du har litt tørr og sensetiv hud, vær litt forsiktig med skrubben. Siden dette var ansiktsprodukter, er det greit å kunne ha håret litt borte fra ansiktet og der var vi så heldige å få noen pannebånd som hjalp oss med å unngå dette.

Step 1:


Fjern sminken eller generelt huden din med Make-Up Removing Facial Mask for å rense den så godt som mulig før du fortsetter med steg nr 2. Denne sminkefjerneren kan du bruke som en helt normal sminkefjerner, bare at denne lukter mye bedre.

Step 2:


Neste du skal gjøre er å fjerne det som sitter igjen, sørge for at “restene” som ikke gikk av med sminkefjerneren hvertfall blir fjernet med Daily Foaming Cleanser. Etter du har påført denne i ansiktet, la den sitte på litt før du vasker den av med litt varmt vann (ikke så varmt at det er vondt).

Step 3:


Pore Clearing Face Scrub kan du bruke opp til 3 ganger i uken. Ta skrubb på fingertuppene dine og gjevn det forsiktig ut i hele ansiktet. Rens deretter av med varmt vann, før du går videre.

Step 4:


Blackhead Banishing Pore Strips er neste som står for tur. Det første du må gjøre er å gjør nesen din våt slik at strippen ikke forblir tørr når du skal påføre stripsen på nesen. La den tørke i ca 10-15 minutter før du tar den av. Ta den forsiktig og rolig av, det er ikke behagelig hvis man river den av fort (tro meg, heh).

Step 5:


DENNE, denne elsket jeg. Dette er sånn jeg virkelig har det gøy med å teste ut. Dette produktet heter Brightening Peel Off Mask. Påfør denne på tørr hud med ett tynt lag, unngå øyeområdet. La denne masken tørke i 10-15 minutter og start da med å dra av masken fra kjeveområdet.

Step 6:


En siste finish før du er ferdig med ansiktspleien! Påfør Daily Moisturizer With SPF 15 på tørr hud, smør ut med fingertuppene dine og unngå øyeområdet. Du har nå tidenes babyhud.

Etter å ha blitt ferdig med ansiktspleien, er det på tide å kose seg videre med magasiner og nutella med jordbær♥

KONKURRANSE:

Du kan nå vinne en goodiebag med 6 herlige produkter til å få til et perfekt hjemmespa. Det eneste du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er å dele dine beste hjemmespa tips. Husk å legge igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren. Vinneren trekkes i løpet av neste uke. Lykke til alle sammen!!

VINNEREN BLE VICTORIA! Sjekk mailen din 🙂

Har du vært flink å ta vare på deg med litt hjemmespa i det siste?♥

154 kommentarer
    1. Mine beste tips:
      – leppeskrubb; en blanding av brunt sukker og olje
      – ansiktsskrubb; avokado, mel og honninh
      – fotbad; varmt vann og litt såpe
      Dette funker, men vil gjerne prøve noen ordentlige produkter 😀
      [email protected]

    2. Et deilig bad og balsamkur- lar balsamen sitte i håret en stund før jeg skyller det, og håret blir silkemykt og skinnende!

    3. Legge seg i badekaret med ansiktsmaske på og se serie. Det er himmelsk!!
      Har kun prøvd ”Daily foaming cleanser” og er virkelig fornøyd. Gleder meg virkelig til å prøve de andre også.
      [email protected]

    4. Har hørt så mye bra om dette merket, og har lyst til å prøve ut mye av det.
      Mine beste tips:
      – Noe godt og sunt å spise (f.eks. grønnsaker og dip)
      – Noe å se på mens masker/strips/produkter trekker inn i huden (f.eks. Netflix eller beauty videoer på youtube, helst noe som får deg til å slappe av)
      – Duftlys (jeg elsker Voluspa)
      – Fotbad med fotbadsalt samtidig.
      DIY:
      – Leppeskrubb: Honning og sukker
      – Ansiktsmaske: Gresk yoghurt

    5. Jeg bruker å starte med et bad, og da bruker jeg enten badesalt eller en bathbomb. Jeg bruker å ta oppi hårkur og en ansiktsmaske samtidig som jeg bader. Når jeg ferdig bruker jeg krem over hele kroppen og skyller av ansiktsmaske. Jeg bruker av og til facescrubs også (de fra the body shop er ♥). Også bruker jeg en cleanser fra Forever som er helt amazing! Etter den tar jeg på day/night cream, kommer ann på tidspunktet. Og ja, det er mine tips da 😀

    6. Mine tips er:
      – Slå av alt lys
      – Tenne duftlys
      – Ta av sminka, og ta på koseklær, sette håret opp i en hestehale
      – Deretter ta på rolig musikk
      – Så begynner du “spatiden” med ansiktsmaske og noe du liker å spise på (sjokolade, frukt..)
      – Det er viktig at du stresser helt ned og puster helt ut. Et tips er å konsentrere deg om pusten i forhold til musikken – dette kan virke beroliggende og du vil fort kjenne deg “lett”
      – Et annet tips er å ha agurker eller nedkjølte teposer foran øynene for å ungå poser under øynene 🙂
      [email protected]

    7. – Ansiktsmaske: Eggehvite! Påfør to egg, kun eggehvitene og la det være på i 10-15 min. Ligg i badekaret med to skjærte agurkskiver på øynene.
      – Hårkur: Kokosolje, banan, gresk jogurt, honning 20 min
      – Lippskrubb: sukker og honning
      – For øyenvippa og øyenbryn: påfør vaseline på de områdene hårene er tørre og slitt, sov med over natta.
      Ukeblader, rolig musikk, duftlys, frukt, sjokolade og smoothie i badekaret!
      Email: [email protected]

    8. Det her så utrolig deilig ut!
      Mine spa tips er:
      ~ bland kaffi sammen med dusjsåpe, å bruk som en body scrub. Det er godt for både celluitter og gir en god form for energi.
      ~ Ta Cocosa fett og bland sammen med honning for en perfekt hårkur.
      [email protected] :))

    9. Mitt tips er fotbad med badesalt og ansiktsmasker, det er mine favoritter når det kommer til hjemmespa. Min favoritt ansiktsmaske er en peeling maske for sensitiv hud. Bland 2ts havremel med 1ts avokado og 1ts honning til det blir jevnt og ha på i ca. 10 min. 🙂

    10. Hadde vært så gøy å vinne disse for de ser utroligt gode ut!
      Mine beste hjemmespatips er å sette deg ned å se en serie, ha på ansiktsmaske, farge øyenbrynene, lakke neglene og rett og slett bare slappe av mens du fikser deg 🙂
      [email protected]

    11. mine beste tips er og først vaske og skrubbe kroppen, smøre seg inn med en herlig fuktighetskrem. Så tenne noen gode lukte lys, ha det stille (gjerne når du er alene hjemme) lese et magasin, kose deg med noe godt mens du pleier huden med gode hudprodukter (som leppeskrubb, ansiktsmaske, peeling osv.) og helt til slutt legge deg de rene favorittsengeklærna din:):)

    12. Mine beste tips:
      -ta i hårkuren myyyye lenger enn det står på pakken. Minst en time, men gjerne hele natten, slik får du mest ut av hårkuren som ellers kun hadde blitt en dyr balsam.
      -skrubb alltid FØR man har på ansiktsmaske. Hvis ikke vil man ikke få en like stor effekt av masken.
      -ta alltid på godt med fuktighetskrem uansett hudtype, både morgen og kveld. Har man oljete hud bør man heller se etter oljefrie fuktighetskremer.
      -produktene fra Lush er himmelske! Gode såper og badeprodukter som er naturlige og heller ikke testet på dyr 🙂
      -ta på neglelakk mens man ser på film med jentene. Da vil neglelakken få ordentlig tid til å tørke, og forhåpentligvis ikke bli ødelagt.
      [email protected]

    13. jeg pleier for det meste og bruke en ansiktsmaske fra lush når jeg har hjemmespa 🙂 men har aldri testet ut de produktene du brukte før så det hadde vært morsomt og prøve!
      Mail: [email protected]

    14. Så mye bra produkter! Skulle gjerne likt å testet dem ut selv, har sett på de lenge 🙂
      En perfekt spakveld for meg er å kutte opp masse herlig frukt og grønnsaker og dip. Deretter legger jeg meg i boblebadet med ansiktsmaske, serier og et glass vin! Det er herlig. Innimellom bruker jeg også ansiktsskrubb og hjemmelaget leppeskrubb. Et siste tips er å skifte på senga slik at du legger deg i herlig, nytt og rent sengetøy etterpå, ah!
      [email protected]

    15. Mine spa-tips:
      ?Inviter venner
      ?ta på dere koseklær
      ?alle tar med seg en hjemmelagd maske,skrub osv..
      ?Mine fav:
      ?Hjemmelaget peeling:
      En kroppsskrubb kan du enkelt lage ved å blande grovkornet sukker eller salt med en god olje. Velg en olivenolje, eller aller helst mandelolje. Du trenger ca 2 dl havsalt eller sukker til 1 dl olje.
      ?Sitronpeeling
      2 ss sitronsaft, olje, havsalt eller sukker. (Bland sammen)
      ?Ansiktsmaske med agurk
      En mild og god maske til ansiktet får du ved å mose 1/3 agurk i foodprocessor eller med stavmikser. Bland inn en spiseskje yoghurt naturell og la masken virke i ca 10 minutter.
      ?leppeskrubb
      sukker. Og så velger du olivenolje, rapsolje eller kokosolje som du blander
      i.
      ?det er også morsomt å slappe av i badekaret med lavendelolje.
      Du er en kjempe flink blogger! Du inspirert meg, og du har en utrolig fin klesstil.
      Lykke til alle andre!!
      Mail : [email protected]

    16. Åhh så koselig!
      Det jeg elsker å gjøre på en spakveld er å invitere mine beste venner, gå med “koseklær”, ta på favoritt chille-musikken og servere frukt og sjokolade. Perfekt kombinasjon spør du meg!
      Eksempler på det vi gjør er: sukker og olje som leppeskrubb, almond oil til ansiktet
      og manikyr:) Det ender ofte med at vi setter på en film hvor alle sovner før den er ferdig, haha!
      [email protected]

    17. mine beste tips må være å blande rapsolje og sukker, og skrubbe huden før du eventuelt ta på selvbruning! da blir huden både myk og det fjerner flekkene som en lett kan få av å ta på seg selvbruning.
      De neste tipsene jeg har er å drikke mye vann, smile(studier viser at du kan lure hjernen til å være glad, når du smiler) og å ta et rolig bad som gjør deg avslappet.
      Har desverre ikke blitt så mye spakvelder, ettersom vi har reist mye på håndballturer… En slik spakveld ville vært perfekt!
      [email protected] , krysser fingre og tær!

    18. Det beste jeg vet er å lage hjemmelaget leppeskrubb, senke lysene, fylle vann i badekaret og dra frem Nutella og lys🙊💗

    19. Ta seg et langt bad, barbere leggene etterfulgt med en bodylotion som luker godt og gjør huden myk, og tilslutt en ansiktsmaske, og man føler seg mye bedre med en gang

    20. Jeg har faktisk prøvd alle disse produktene, og OM de er fantastiske! 😍
      Mitt beste spa-tips må nok være rett og slett å bare slappe av helt og ta ekstra vare på seg selv 🙂

    21. Når jeg har skikkelig tørre lepper og vil få vekk død hud, pleier jeg først skrubbe leppene med en tannbørste (ikke den jeg bruker til vanlig), deretter skrubber jeg litt med et håndkle før jeg tar på en god og fuktighetsgivende lepomade:) får babymyke lepper!
      Et annet tips til tørre føtter er å klippe av en del av aloe vera plante og sove med den under foten (i en sokk feks). Hjelper veldig mot hard hud under foten 😊

    22. Mitt beste hjemmespa tips er å alltid inkludere føttene også. Mens du gjør ansiktspleie, lakker negler osv, stikk føttene i en bøtte med noe godt badesalt og du føler deg enda freshere etterpå 🙂

    23. Mine hjemmespa tips er: bare ha det koselig og slapp av! Sett på god musikk og kos deg. Det er viktig å ta vare på seg selv i bladt også:)
      Det jeg pleier å gjøre er å slappe av med fotbad og en god ansiktsmaske:)
      ([email protected])

    24. Perfekt hjemmespa:
      1. God musikk
      2. Duftlys
      3. God tid
      4. Dusj med skrubb, barbering, shampo, balsam og kur.
      5. Smør deg inn i fuktighetskrem
      6. Ansiktsmaske
      7. Fotbad
      8. neglelakk på fingrer og tær
      Eeelsker spakvelder! 😀

    25. Mitt beste hjemmespatips er å bruke duftlys, høre på beroligende musikk og lage forskjellige grønnskaker og dipp 🙂

    26. Den beste spakvelden for meg!
      Fjerne sminken for så å gå å dusje, smøre meg inn med fuktighetskrem, deretter ansiktsmaske, tenne duftlys og senke lysene, finne fram frukt/sjokolade og andre godsaker og sette på en ordentlig jente film!
      ([email protected])

    27. Mine beste tips for en perfekt spakveld er å ha en hel pakke. Hvis man har en jentekveld så lager man kanskje noen gode smothies for å få en detox effekt. Så kan man gjerne tenne stearinlys og sette på koselig musikk. I selve spaprosessen bruker man først en god ansikts skrub for å fjerne døde hudceller og rense huden, før man legger på ansiktsmasker. Mens ansiktsmaskene funker er det helt fantastisk å ha frosne agurkskiver over øynene for å bli helt avslappet. Så kan man gjerne avslutte med en fet ansiktskrem og øyekrem. Fotbad er også helt fantastisk på spakveld, med noen godt- luktene oljer i vannet og en god fotkrem til etterpå 😊

    28. Mine beste tips for hjemmespa💗
      Slå av lyset på badet
      Hent noe god snacks+drikke
      Tenn noen stearinlys,gjerne duftlys
      Tap vann i badekaret og leg en badebombe fra lush
      Ta på ansiksmaske
      Lakk negene i fine farger
      Og tilslutt kos deg❤️
      Hilsen
      [email protected]

    29. Mine beste spatips
      Hårkur: honning, olivenolje, eggeplomme og noen dråper med f.eks lavendelduft for lukten sin skyld (himmelsk)! Håret blir så fyldig og skinnende!
      Bodyscrub: olivenolje og sukker (kan også ha i duft i den. Alt lukter bedre med lavendel <3)
      Fotbad er også utrolig digg! Ha føttene i vannbad med grønnsåpe.
      Ha på vaselin på vippene. Man ser fort at vippene blir mye sunnere og vokser fortere.
      Dette settet ønsker jeg med utrolig mye! Jeg sliter veldig med ansiktet og finner aldri noe som fungerer for meg. Men syntes dette settet hørtes kjempe bra ut.
      Jeg er flau over huden min og det hindrer meg noen ganger til å gå ut. Som 21 åring burde dette ikke være noe problem!
      Har ikke acneproblem, men jeg er rett og slett helt livløs, trøtt, tørr, grå, ruglete og har linjer som ikke burde være der (enda i værtfall).
      Hadde vært suuper å få prøvd denne serien!! 😄

    30. legge seg i et varmt badekar med skum og levende lys rundt, med ansiktsmaske og musikk! ahh himmelsk! ❤️

    31. Mitt tips for en fin hud er å dele eggeplommen og eggehvita, så tar du å smører eggeplommen i ansiktet og la det være på i ca 10 min. Etter det, skyll av og nyt en mykere hud 😉
      [email protected]

    32. Mine hjemmespa tips:
      1. Sett stemningen
      Sett av litt tid til å pleie deg selv demp lyset, skru av telefonen, sett på rolig musikk og tenn noen duftlys.
      2. Tapp et varmt bad
      Start med å ta en varm dusj eller et deilig bad. Gjerne bruk badeoljer og badesalt.
      3. Velgjørende skrubb
      I dusjen eller badekaret kan du påføre en skrubb. Du kan også lage din egen kroppsskrubb med sukker og olivenolje.
      4. Tilfør fuktighet
      Etter badet er dusjen er det viktig å smøre seg inn med en god fuktighets eller olje.
      5. Ansiktsmaske
      Ta på en ansiktsmaske mens du slapper helt av og for eksempel ser på en film eller en serie. Avslutt med en god fuktighetskrem for ansiktet.
      6. Skjønnhet kommer innenfra
      Husk at dette er noe du gjør for å kose deg eller ha det ekstra gøy med venninner. Ikke det at du må gjøre dette for å passe inn. Ha det moro og kos deg!
      [email protected]

    33. Mine beste tips er å slappe av med litt rolig musikk og smoothie og selvfølgelig en herlig ansiktsskrubb som lukter godt!

    34. Tips: Om du har litt porer på f.eks nesen som jeg hadde, tok jeg olje (matolje) og blandet det med litt sukker. Så tok jeg det på nesen å lot det virke en stund, å tok det vekk. Et annet tips er å ta et varmt bad med venner og kos, eller i en badstu.
      Jeg vil gjerne ha de produktene, føler jeg trenger de også. Men hvertfall jeg elsker bloggen din :*
      [email protected]

    35. Beste hjemme-spa tips:
      Salt skrubb
      -mens du dusjer tar du å blander salt og såpe eller bodylotin og smører på huden, men ikke i ansiktet.
      Massage
      Fotbad
      Lakk neglene
      Ansiktsmaske
      + noe god snacks: smoothie og frukt dyppet i smelter kokesjokolade.
      [email protected]

    36. Legg deg i badekaret som er fylt opp med gode oljer og
      skum, ta så på en god ansiktsmaske👳🏼 Ligg i badekaret og
      slapp mens du hører på musikk eller kanskje ser på en film🌟
      Vask så håret ordentlig godt, og skrubb hele kroppen.
      Etter du er ferdig smør inn kroppen med yndlingskremene
      dine og voila! Du har fått en god myk hud og rent hår💁🏼
      [email protected]

    37. Åå, så koselig det så ut! Elsker følelsen under og etter en spadag hjemme <3
      Mine beste spatips til hjemme må være å legge seg i badekaret med duftlys og avskrudd lys. Ha i en skikkelig hårkur og ansiktsmaske som gir masse fuktighet til både hår og ansikt. Jeg liker også å ta med meg en bok å ligge å lese, eller bare ha musikk i bakgrunnen. Nå fikk jeg skikkelig lyst til å legge meg i badekaret, hahah.. Synd jeg ikke får tid.
      Elsker ansiktstoneren til formula og kunne godt tenkt meg å prøve ut resten av serien :)) Ha en fin helg videre Madeleine
      !

    38. Jeg å kjæresten driver mye med ansikts masker for tiden, men vi har funnet ut at det som hjelper best på Akne er mye vann, sol og masse sex! Ha en fin helg videre😊👌

    39. Beste hjemmespa tips er Netflix og en hjemmelaget ansiktsmaske som fjerner alt av kviser og fjerner ut hudtonen, alt du trenger er 3 teskjeer olje, juicen av 1/2 sitron og en stor skje brunt sukker. Bland alt og la masken være på ansiktet i ca 15 min, rens av med varmt vann 🙂
      Mail: [email protected]

    40. Mitt beste hjemmespa-tips må være å ta et varmt bad, deretter skrubbe huden godt og få bort døde hudceller. Etter dette påføre en tykk og god fuktig body lotion som varer lenge. Dette gir huden en veldig fin farge. I samme slengen pleier jeg også å ta hårkur og la den være i håndkle-tørt hår. Man kan også sove med hårkuren i, og dusje den ut dagen etterpå. Håret blir heelt silke og får masse fuktighet.
      Ellers pleier jeg av og til å gå til innkjøp av Mjuka Fötter(Soft feet) som du får kjøpt på Vita. Denne fjerner absolutt ALT av døde hudceller og hard hud. Eneste er at det tar litt tid, så ville ikke brukt den dagen før man skal gå barbeint.
      Det var mine tips! Virket som en utorlig bra hudpleie serie du testet ut. Vurderer å prøve selv 🙂

    41. Mitt spatips er å se på netflix i badekaret mens du har på deg en hjemmelaget avokadomaske på ansiktet👌

    42. Det ultimate hjemmespaet inneholder avslappelse med et skummende boblebad med musikk på og ett baderom omringet av levende lys. Sammen med en ansiktsmaske på og noe godt, smått å spise. Videre ruller man seg inn i badekåpe og ser på en typisk jentefilm mens man lakker negler 😊

    43. [email protected]
      Mine beste tips:
      – Rolig musikk
      – Se på en kjærlighetsfilm
      – Ta fotbad
      – Ha levende lys
      – Lakkere neglene
      – Spise god mat
      – Ikke ha på noen andre lys enn det
      – Ha spa-maske, anbefaler hjemmelaget!
      – Mye sjokolade, hahah
      – Ta et varmt bad
      – Ha mye badekonfetti oppi
      – Eller ta en god dusj
      – Skrubbe huden med produkter fra Formula 10.0.6
      – Se på Viaplay eller Netflix
      Det var alle mine tips!❤️ Ha en fin kveld videre ❤️

    44. Det finnes ikke noe bedre enn å ha spakveld med veninner! da står god mat, ansiktsmasker, fotbad og hårkur på planen!

    45. Har prøvd et par produkter fra dette merket nå, og de har mye bra!
      For en perfekt “plei deg selv dag” liker jeg ikke bare å pleie ansiktet, men også ha i en god hårmaske, fikse neglene, freshe opp føttene og fjerne litt hard hud. Også må jeg shave kroppen ( gjør selvfølgelig det ellers også) og smøre på den diggeste body lotionen jeg har! DA føler jeg meg fresh etterpå 😀

    46. Sist jeg hadde hjemmespa var forrige helg! Vi lagde først en maske av egg. (Høres kvalmt ut men det funket! Først så hadde vi to kopper hver. I den ene var eggeplommen og i den andre var Hviten. vi hadde på hviten først, og når vi hadde hatt den på i 15min stivnet den og vi tok den av! Så hadde vi på plommen, Vi lot den stivne og så vasket vi den av me en klut. Etter det lagde vi en enkel sukkerskrubb 🙂 Vi brukte sukker og vann. Huden ble kjempe glatt!

    47. åå, dette må prøves!
      Jeg har hjemmespa en gang i uken, hvor jeg renser huden, påfører peeling/skrub, deretter maske som sitter på i 15 minutter! i disse 15, er det om å gjøre å slappe aav! 😀 Etter det, tar jeg litt ansiktsvann i fjeset også til slutt en lett og tynn fuktighetskrem! 😀 God helg!

    48. Slappe av i eget selskap, med klassiks musikk og godtluktende prosukter. Enkelt og greit. Rens hele sjela

    49. Bruke honning til maske virker supert!! Huden blir så myk å fin.
      Elsker virkelig den linjen der med hudpleie, har et produkt selv<3

    50. Mitt beste hjemmespa-tips som jeg har sverget til helt siden jeg først fant ut av det, er en hudrens som blir kvitt urenheter og kviser, og det er nemlig: sitron og sukker! ja, det er faktisk så enkelt, haha. Du skviser en sitron, blander det med vanlig hvitt sukker til en lett “paste”, også påfører du det på huden og gnir forsiktig (i problemområdene spesielt) med en fuktig cottonpad. Du kan gjøre det daglig, eller noen ganger i uken, og det virker hvertfall kjempebra på min hud! Bare husk å være skånsom, og ta på fuktighetskrem etterpå. Ren og glowing babyhud er resultatet! Billig, lett, raskt, og noe alle har tilgjengelig og kan få til hjemme. 🙂

    51. Jeg pleier ofte å lage ansiktmasker av egg 👌
      Først så skiller jeg eggeplommen og eggehvite,
      Så tar jeg eggehvite og lar det stå i ansikte 20
      Min så gjør jeg det samme mot eggeplommen
      ☺️ Man får sykt mykt og deilig hud 🙌❤️ man
      Burde også ta en deilig dusj etter det siden man
      Kan forsatt lukte eggeplommen så det er lurt å
      Ta en dusj etter det 😉 email: [email protected]

    52. mitt beste hjemmespa tips er å ta 2 fuktige grønne teposer for mørke ringer under øynene samtidig som det fukter huden rundt øyet. også tar jeg en lipscrub fra LUSH og exsfolierer huden rundt leppene
      Deretter tar jeg en peeling maske fra H&Mrundt hele ansiktet, og avslutter med en ansiktskrem.

    53. mitt beste hjemmespa tips er å ta 2 fuktige grønne teposer for mørke ringer under øynene samtidig som det fukter huden rundt øyet. også tar jeg en lipscrub fra LUSH og exsfolierer huden rundt leppene
      Deretter tar jeg en peeling maske fra H&Mrundt hele ansiktet, og avslutter med en ansiktskrem.
      mariam-r–@hotmail.com

    54. Mine beste tips er:
      Ta varme teposer under øyene
      Lage egen ansiktsmaske ( honning og banan, er et tips)
      Ta på en god fuktighetskrem
      Slappe av i et boblebad
      Spiser gjerne jordbær med sjokolade til
      [email protected]

    55. Tips; ligge i badekaret, slapp av og se en serie
      Skulle gjerne hatt slike produkter då jeg kunna ha skrevet litt mere😊

    56. Mitt beste spa tips er til neglelakken!
      Begynner favoritt neglelakken din å bli
      tom så fyll på med litt neglelakk fjerner.
      Det vil gjøre neglelakken god som ny og du
      vil ha den litt lenger 😊

    57. Hei Madeleine! Mitt beste hjemmespatips er å ta en gooood hårkur. Hva er vel bedre enn å føle at håret er fresht og sunt. Her er min hjemmelagde hårkur som gir håret en ny glans: olivenolje, honning og saften av sitron. Dette blander jeg godt også masserer jeg det inn i håret. Deretter slenger jeg meg på magen på sofaen og slapper av i 30 minutter før jeg skyller det GODT ut, og bruker balsam helt til slutt 🙂
      Hmmm, dette fristet faktisk litt å gjøre nå 🙂 Hehe.
      Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

    58. En deilig fin kveld med jentene hvor vi slapper av og tar godt vare på huden vår. Hjemmelaget ansiktsmaske er veldig populært her i jentegjengen vår når vi har en slik spa kveld.Litt god mat rundt oss skader aldri og disse produktene ville ikke gjort annet en spa kvelden bedre 🙂
      [email protected]

    59. Mitt beste tips til hjemmespa:
      -Legge seg i et varmt badekar med et blad og litt godt å drikke
      -Hjemmelaga ansiktmaske
      -Jordbær med sjokolade
      og ta på favoritt kremen til slutt 😀

    60. For et koselig innlegg! Fikk en så god og varm følelse i meg av å lese dette, er nok alt for lenge siden jeg har slappet helt av og tatt meg tid til å pleie kroppen! Likte dette innlegget veeeldig godt, selv om det var reklame :))

    61. Har vel ingen generelle spa-tips, men kan dele mitt tutorial iallefall:
      Starter alltid med ansiktsmaska før dusjen, så slipper jeg å få noen rester i håret eller hvor det nå skulle feste seg.
      Deretter fyller jeg det største kruset jeg har til randen med glovarm te, med minst seks skjeer sukker ( (; ) og setter meg ned med enten et blad eller ei bok og bare lar klokka gå.
      Når ansiktsmaska så har tørket, skylles den forsiktig bort og så hopper jeg i boblebadet. Der vasker jeg, balsamerer og kurer håret, for så å ligge og døse til jeg blir helt rosin i huden.
      Etter å ha ligget i skummet til jeg blir rastløs og lei, barberer jeg det som barberes må, så huden blr plettfri og silkemyk som bare det.
      Finishen er et lag meg deilige VS bodylotion over hele kroppen, så når jeg ligger i sengen etter å ha lest litt mer der jeg slapp opp tidligere, tar jeg med meg den himmelske lukta inn i drømmene.
      DET er det som skal til for å få ro i sjela og kroppen, og en så veldig etterlenget pause fra slitsomheten. Etter et slikt enkelt spaopplegg er det iallefall ingen vanskelig sak å sovne om kvelden! (:

    62. Mine tips for hjemme-spa:
      – Ta av sminken
      – Slå av lys
      – Tenne duft lys, gjøre det ordentlig koselig
      – Lage deg noe godt å drikke, og kanskje finne frem snacks
      – Sette på musikken du liker
      – Når du har tatt på deg ansiktsmaske, kan du også ta agurker over øynene 🙂
      Min mail: [email protected]

    63. Har ikke så mange flotte tips, men jaja.
      1. Demp lysene,og tenn telys og duftlys.
      2. Sett på koselig eller avslappende musikk
      3. vask håret, deretter tar du i en hårkur.
      4. Jeg liker å starte med å blande litt vaseline med
      sukker, og påføre dette på leppene. Gni/skrubb det
      inn, dermed vask det av… leppene blir utrolig
      myke og gode.
      5. Påfør en ansiktsskrubb. Etter en stund kan du
      vaske den av…
      6. Ta på en ansiktsmaske du synes er god, så du får god og myk hud.
      (helst i badekar)

    64. Har ikke så mange flotte tips, men jaja.
      1. Demp lysene,og tenn telys og duftlys.
      2. Sett på koselig eller avslappende musikk
      3. vask håret, deretter tar du i en hårkur.
      4. Jeg liker å starte med å blande litt vaseline med
      sukker, og påføre dette på leppene. Gni/skrubb det
      inn, dermed vask det av… leppene blir utrolig
      myke og gode.
      5. Påfør en ansiktsskrubb. Etter en stund kan du
      vaske den av…
      6. Ta på en ansiktsmaske du synes er god, så du får god og myk hud.
      (helst i badekar)
      [email protected]
      Skrev i sta også, men glemte æ ta m mail (tror jeg)

    65. Det er så mye man kan gjøre ut av et hjemmespa! Jeg setter først og fremst pris på en rolig og avslappende atmosfære. Tenne duftlys og dempe lysene kan være med på dette. Med rolig musikk i bakgrunnen blir det så godt som man kan få det! Å stresse med tror jeg også er en viktig faktor, da blir hele “opplevelsen” så mye bedre. Deretter burde man finne frem sine favorittprodukter. Alt fra hårmaske, skrubber, dusjsåper, lukter, peeling, fuktighetskremer, masker.. Og listen fortsetter. Og dette trenger absolutt ikke å være noe som tærer på økonomien heller! Man kan få det veldig veldig billig og man vil. En ansiktsmaske er for eksempel utrolig enkelt å laghr hjemme, samme går for ansikts/leppe/kropps skrubb! Det er også fult mulig å kure håret på en budsjettvennelig måte. Det ligger mange gode oppskrifter på dette bare med et googlesøk. Jeg pleier ofte å lage for eksempel gurkemeie-ansiktsmaske her i hus, og den er en stor favoritt!
      Om man har et badekar er det supert. Det er virkelig luksus for hjemmespa. Fyll det opp med passe varmt vann og slapp av til det fulleste med ipaden i hånden eller ditt favorittblad, med hårmasken i håret.
      Finner du tid til dette en gang i uka, kommer du til å føle deg såå fresh! Godt for både kropp og sinn 🙂

    66. Åå, så herlig!
      Jeg elsker å ta ett varmt bad med dempet taklys, deilige duftlys (de fra voluspa er favorittene) og rolig musikk! Etterpå bruker jeg Jorgobe sin peeloff ansiktsmaske. Mens den virker, leser jeg i en bok eller ser Keeping up with the Kardashians. En kopp te, eller smoothie og friske bær dyppet i sjokolade er perfekt til! Jeg liker også å lakke neglene og kanskje en øyemake itillegg? Selvbruning er også perfekt for å føle seg ekstra fresh:)
      E-post: [email protected]
      Elsker forresten slike innlegg! Og du er såå nydelig!

    67. Ansiktsmaske, nyshava legger, rent sengetøy, serier på nettet, dempet belysning og duftlys. Det er himmelen!

    68. Tips;
      – ligge i badekaret, slapp av og se en serie
      – være med venner, snakk om gutter og ha på ansiktsmasker
      -fotbad, spis nutella med jordbær
      – se en film masser hverandre.
      – jeg vil anbefale produkter fra lush og de fra formula 10.0.6 siden jeg har prøvd de til en venninne og funker veldig bra på alle slags typer hud😊
      [email protected]
      Skulle gjerne hatt slike produkter så jeg kunnet ha skrevet litt mere😊

    69. Ser ut som om dere hadde en superkoselig og ikke minst deilig jentekveld! Kunne virkelig tenkt meg å prøve ut disse produktene ettersom jeg i alle år har slitt med vanskelig og uren hud 🙂
      Spa er virkelig noe av det herligste man kan gjøre, spesielt etter en travel og stressende dag! Og så er det så mange enkle måter å ha hjemmespa på også.
      Om man har badekar kan man fylle det opp med varmt vann og tilsette badeskum eller såpe med en fantastisk duft. Der kan man ligge lenge og bare slappe av med kanskje litt godsaker og musikk i ørene. Om man ikke har badekar kan man ta seg en lang og god dusj hvor man kan både skrubbe og rense ansiktet/kroppen og selvfølgelig shave (for hva er ikke deiligere enn nyshavet hud?) Etter man har dusjet kan man, om du har, ta på en god morgenkåpe og lage sin egen ansiktsmaske. Jeg ville anbefalt noe med avokado eller jordbær, fordi jeg rett og slett syntes det er fantastisk på huden. Ellers kan man bruke hvilken som helst ansiktsmaske. Mens den tørker er det mye man kan få unnagjort; lakke negler, ta selvbruning, se serier eller bare slappe av med musikk. Musikk er virkelig en viktig ingrediens til en god spadag.
      Åh, nå fikk jeg virkelig lyst til å ha en hjemmespa-dag! Håper virkelig du likte forslagene mine, elsker bloggen din 🙂 god søndag!

    70. Mitt Bæste tips er at du inviterer en vennine på spa-kveld, tappe i badekaret med en badebombe og skum, sitter nedi med en god ansiktsmaske mens dere tenner litt lys og kanskje en hårkur, skru ned lyset litt. Når dere er ferdig med ansiktmasken så går dere opp og finner en god film med litt snacks!

    71. [email protected]
      det beste hjemmespatipset mitt er å ta en gelepakke(uten smak, sånn pulver) og blander det med eggehvite. Så tar du det på nesen eller på ønsket område for å få bort svarte prikker❤️

    72. Mine beste hjemmespatips er en hjemmelaget ansiktskrubb + en kjemmelaget hårkur. Ansiktsmaske: Bland sukker og sitron til en passe tykk konsistens, før du maserer det inn i huden som en skrubb. Skyll av med lunket vann. Hårkur: Bland ett egg, litt honning og matolje ti en gjevn blanding. Ha i tørt hår og ta en plastpose over, slik at det ikke tørker ut. Ha i sjampo i håret FØR du skyller det ut. Til slutt må du ofte ta i sjampo i flere omganger, før du tar i balsam som vanlig.
      Dette er veldig enkle og billige tips, som er hyggelig å gjøre med veninner på jentekvelder! 🙂
      [email protected]

    73. Mitt beste hjemmespatips er å lage egen poremaske av gelatin! Bland varmt vann med gelatinpulver og påfør på nese og/eller i t-sonen. La den virke i 10 minutter. Funker kjempebra og er rimeligere enn å kjøpe poremasker på butikk 🙂
      [email protected]

    74. mine beste tips må være å blande rapsolje og sukker, og skrubbe huden før du eventuelt ta på selvbruning! da blir huden både myk og det fjerner flekkene som en lett kan få av å ta på seg selvbruning.
      De neste tipsene jeg har er å drikke mye vann, smile(studier viser at du kan lure hjernen til å være glad, når du smiler) og å ta et rolig bad som gjør deg avslappet.
      Har desverre ikke blitt så mye spakvelder, ettersom vi har reist mye på håndballturer… En slik spakveld ville vært perfekt!
      [email protected] , krysser fingre og tær!

    75. Legg fra deg alt elektronisk som feks. iPad, mobil, pc, osv. Gå innpå badet og tenn tusen lys, og slukk det elektroniske lyset. (Tips: tenn duft lys, med en lukt du føler deg komfortabel med og som gjør deg avslappet. Ta et langt boblebad og hvis du vil kan du høre på musikk eller lese en bok, men jeg liker best å bare slappe av med lukkede øyne med maske på og lytte til boblene sprekke. Hvis du ønsker myk hud: bland kaffepulver med sukker og olivenolje. Det hjelper kjempegodt og hjelper mot appelsin hud + det fjerner døde hudceller.
      Min epost: [email protected]

    76. Skrubb ansiktet godt med en skrubb
      Ta på en bra ansiktsmaske
      Ta fotbad💖: Ta passelig varmt vann,
      Ta foreksempel en badebombe eller
      Blomsterblad I.
      Leppeskrubb:Olje, Sukker og honning
      Ta et varmt bad og se på favoritt
      Serien din.
      Epost:[email protected]

    77. Body lotion som masseres inn på kroppen. Da lukter man godt og får det behagelig. Ta gjerne en kopp te til, det er så avslappende. Agurk på øynene og hjemmelaget ansiktsmaske. Rolig musikk og lys. Nydusjet og lukt av body lotion, mykt ansikt og te. Perfekt spakveld 🙂

    78. Mine beste tips er høre på rolig musikk ha på behagelige klær ta gode produkter som huden din trives med senk skuldrene å nyt tiden👌
      Nora Grønningsæter [email protected]
      Har veldig lyst å få prøve ut disse produktene😊

    79. mitt beste hjemmespa er å ta et godt langt bad med rolig musikk og noe godt i glasset. Så etter det smøre kroppen inn i bodylotion og fjeset med en godt ansikstkrem. Så lakke neglene så bare sette meg tilbake i sengen å se en film eller en serie.

    80. Mitt beste hjemmespa tips er å lage en deilig smoothie med masse bær og vaniljeyoghurt, så ta på seg den deiligste joggebukse og genseren man har, sette opp håret i en hestehale og så rense huden. Til slutt er det deilig å ha på en ansiktsmaske og samtidig kan du nyte smoothien og en god film

    81. Hvis man skal ta et bad så kan man pynte litt med stearinlys rundt (hvis man er ansvarlig nok eller får lov) også kan du jo bruke sånne produkter eller kansje bare slappe av uten sminke og ha på seg cozy klær og bare slappe av å se på film å kose seg med jordbær og smeltet sjokolade eller noe du selv liker å spise da❤️ Btw jeg elsker bloggen din den er så fin!!

    82. Hårkur: honning, litt olivenolje.
      Ansiktskrubb: brunt sukker, avokado og litt varmt vann.
      Ansiktmaske: banan, honning og avokado.
      la dette virke, mens du sitter i fotbad og ser favorittfilmen/serien og slapper max av.
      vil gjerne vinne, så krysser fingrene 😀
      [email protected]

    83. Mine beste hjemmespa tips er;
      1. Ha hjemmespa når du føler for å ta godt vare på deg selv. Er man sliten, er det kropp og sjel som trenger hvile!
      2. Fyll badekaret med varmt vann, senk betydningen og tenn telys slik at du får en behagelig belysning for øynene dine.
      3. Jeg pleier så å blande honning og kanel, varme i mikrobølgeovnen og så smøre i fjeset for en god maske!
      4. Hopp i badekaret og enten skru på netflix, eller kos deg med et magasin.
      Jeg har ikke hjemmespa for ofte, for jeg har kun et superlite badekar hos mamma, men det er viktig å kose seg i sitt eget selskap når man kan!
      [email protected]
      Kaja Gray Karlsen

    84. Hjemmespa
      Du trenger hårkur, ansiktsscrub, ansiktsmaske og så ikke minst en god plass å sitte. Vidrere en gulerot, sukkererter og agurk også en knakande god dip. Eller foreksempel en skikkelig go smoothie med masse sunt i! For eksempel spinat – noe du ikke vil smake om du blander det med banan og mango.
      Til slutt – skru av lys og tenn stearinlys. konsentrer deg om pusten i ett par minutt. Len deg tilbake å skru på favoritt serien eller en god film.
      Ikke bare er dette deilig men utrolig sunt!!
      [email protected]

    85. Grønnsaker og dip til snacks. Begynn med å holde hodet over varmt vann så porene åpner seg, rens huden godt, ha på en tørkende ansiktsmaske, avslutt med en god fuktighetskrem! SLiter med uren hud, og dette er det som hjelper best etter alt jeg har prøvd 🙂

    86. Produktene så hærlig ut! Kunne gjerne tenkt meg å prøve 🙂
      Jeg elsker å ta en lang dusj der jeg skrubber hele kroppen, tar i en god hårkur og tar det i et håndkle mens jeg tar ansiktsmaske. To fluger i en smekk! Agurker på øynene er faktisk veldig behagelig, kjølende og fuktighetsgivende for øynene 🙂 Et annet lite tips er å ha spiseskei i kjøleskap/fryser å legge de under øynene om morgenen om man sliter med poser. Raskt og enkel måte å kvikke opp når man har dårlig tid 🙂

    87. Mine beste hjemmespa tips er og lage forskjellige skrubber og masker selv av ingredienser du har hjemme. Du kan lage leppeskrubb av sukker og olje, eller du kan lage en brightening maske av sitron og honning. Leppeskrubben kan du også bruke i ansiktet for og fjerne urenheter. Legg deg ned og slapp av mens du bruker maskene, enten på sofaen eller i badekaret 🙂

    88. Mine beste hjemmespa tips er å bruke Eqology sine produkter. Det er en ansiktsmaske, skrubb padder som også brukes til å fjerne sminke (den ene siden er skrubb og den andre sidene r til å fjerne sminke), en ansikts rens (cleanser) og en olje. Disse produktene er helt naturlige produkter som passer perfekt til huden min. Kremen og oljen (og resten av produktene) er ikke for fete og dermed får jeg ikke kviser eller urenheter av de heller.
      Hårkur fra Herstyle er også veldig fin for mitt hår (jeg har veldig krøllete og “poffete” blondt hår).

    89. Mine beste hjemmesspa tips:
      ~be dine bestevenner~
      ~lag brownie før de kommer, eller med dem~
      ~før de kommer så ta appelsin juice i et glass og ta oppi konditorfarge!!! Da blir drikken veldig fin<3 det kan være velkomst drink;)~
      ~ finn gode produkter som man kan ha i ansikte (ansiktmaske, kremer , osv.) kanskje vis du har ansiktmaske så kan du ha agurk på øynene?:)~
      ~kanskje venninnene dine sover over? Da kan du ha fikset soveposer/dyner og puter til dem~
      ~kjøp noen blader eller bruk de du har hjemme, så kan dere lese de( dere kan også ha med noen blader alle sammen! Så kan dere bytte så dere kan lese noen nye istede for å kjøpe nye) ~
      ~fiks kanskje jorbær og smelta sjokolade som dere kan spise~
      ~vis dere liker potetgull så kan dere ha det og ha som snacks eller gullerøtter og dipp~
      Håper jeg vinner<3 det var alt jeg skulle si! Husk: [email protected]

    90. Mine beste hjemmespa tips er å skru av alle lysene i rommet, eller på badet, og tenne koselige lys, gjerne duftlys. Ta et godt og deilig bad eller en god dusj med din beste musikk. Barbere leggene, vaske bort all sminken og bruke ekstra mye balsam i i håret, kun for å få den gode følelsen av blankt og mykt hår. For å få en perfekt spadag pleier jeg å droppe å føne og rette håret, men faktisk la håret få tørke og være naturlig, og helle tulle det opp i en turban, mens en ansiktsmaske blir laget. Når ansiktsmasken er på liker jeg å drikke et stort glass med smoothie mens jeg ser på ynglingsserien min, eller leser et magasin eller blogger. Etter at ansiktsmasken er tatt av, så fukter jeg huden, fletter håret, legger meg under dyna med rent dynetrekk og slapper av. Da har jeg det godt med meg selv 🙂 Dette er et spatips som fungerer for absolutt alle, og det gir en fantaaaastisk følelse etterpå, nesten bedre følelse enn etter en treningsøkt 😀
      [email protected]

    91. mine beste tips:
      – ta deg et varmt bad
      – tenn duftlys
      – ta på ansiktsmaske
      -hør på rolig musikk

    92. Hørrtes veldig deilig ut !
      Jeg vil anbefale og ta et bad i badekaret med bobler i glasset. Slukke taklysene og tenne på duftlys. Sette på litt rolig musikk og les et blad du liker. Bare slappe av og ikke stresse : )

    93. Homemade scrub er min favoritt,
      Blander gjerne sukker, med oliven/kokos/mandel olja(det jeg har tilgjengelig), og litt sitron. Funker på hele kroppen, leppe, legg og føtter:)
      + Duftlys og nyvakset pysj og sengetøy:):)
      [email protected]

    94. [email protected]
      Mine beste spatips er et varmt bad først med masse skum og stearinlys. En ansiktsmaske før man tar den av. Hårkur, og gjerne fotbad sånn at man kan fjerne all den døde/harde huden på hælene. Jeg liker også å ta på manikyr og pedikyr med en fresh farge. Elsker også skrubbe kroppen min/ansiktet mitt med scrub, deretter ta på en god fuktighetskrem sånn at jeg får en deilig babyhud.

    95. [email protected]
      Mitt tips er å blande like mye bodylotion og olivenolje i en skål (er ikke farlig selvom det ikke er helt blanda) og sett den med lokk på i mikrobølgeovnen i 30 sek. Ta skålen ut men pass på siden den er varm! Fordel blandingen i to poser som du trer beina inni og tre så noen store,fluffy og gpode sokker utpå der igjen. Ta av posene og sokkene når du vil, men jo lengre jo bedre. Kanskje lurt å skylle av føttene litt, men de vil nå være supermyke og klar for sommer.

    96. Mitt beste hjemmespa tips er:
      En fin skrubb etter ett varmt bad med gjerne en badebombe. Min favoritt skrubb er “flake away” skrubben fra sope and glory. En rekke med gode kremer og kanskje noe godt å spise og drikke💕 jeg liker også å ha på litt rolig musikk hvis jeg er alene. Det var de beste tipsene jeg hadde for hjemmespa

    97. Jeg liker veldig godt å lage mine egne skrubber både til ansikt og kropp med koksnøttolje! Sukker og koksnøttolje for eksempel er en perfekt skrubb for kroppen!

    98. Ansiktsmaske er viirkelig en utrolig deilig å ha på om du skal ha spa, og et langt, varmt bad, mens rommet er fullt av stearinlys ❤️
      Og selvfølgelig masse av kremer og skrubber 😋❤️❤️
      [email protected]

    99. Det jeg synes hadde vært veldig fint når man har hjemmespa er at man inviterer over venninner som man kan ha det hyggelig med, lav og rolig bakgrunns musikk, lav belysning med en del telys med luft. Noe godt å spise som er sunt med drinker er et veldig stort pluss. Selvfølgelig er det også ansiktsmaske, leppeskrubb og andre kremer og skrubber til ansiktet en stor del av det og bare ta livet med ro og kose seg med andre venninner. Etter spaet kan man også ta badstue.
      Mailen min er: [email protected]

    100. Legger meg gjerne ned i bobblebadet med en serie før jeg går i badstua om kvelden.
      Ekstra deilig om du akkurat har rydda alt og har nyvasket rom og sengetøy!

    101. Spatips:
      Legg deg i badekaret med ei god olje eller badebombe, ta gjerne på deg ansiktsmaske. Etter du har badet ta på deg mårenkåpa og sett deg ned i sofaen å ta på ansiktsmaske, eller ein skrubb, eller nosestips. Det viktigaste kos deg å slapp av ☺️
      [email protected]

    102. Mine beste tips er
      – Body peeling som består av havsalt og solsikkeolke
      -honningmaske som består av honning og havremel
      -å vist du trenger en kjapp maske som gir energi å gir huden en fin glød så ta skiver med appelsin på huden la den ligge en 5 til 10 min å skyld av
      -eller sitron skiver som fjerner svarte prikker å gjør porene mindre ☺️

    103. Mine tips uansett om du skal ha jentekveld eller bare en spakveld alene er:
      – Å kjøpe inn noe godt å spise og drikke som bær, frukt, litt vin osv.
      – Tenn lys og ha på koselig musikk på lavt volum
      – Hvis du er alene kan du ta deg et langt bad eller en lang dusj
      – Ha litt forskjellige pleieprodukter som man kan prøve
      – Ha med neggelakk også så kan man fikse manikyr på hverandre eller på seg selv
      Har prøvd noen av disse produktene og synes de er sykt gode, hadde vært kjempe kult å vunnet noen flere!

    104. Det så utrolig koselig ut!
      Hjemmepspa tips:
      – Levende lys gir en god atmosfære
      – Noe lett å spise
      – Olje og sukker for leppeskrubb
      – Ansiktsmaske
      – Fot og legg spa
      [email protected]

    105. mitt beste tips er kokosolje!! Jeg bruker det til ALT. Ta litt på en bomullpad og bruk som øyensminkefjerner, bruk som fuktighetskrem til ansiktet, og ha en spiseske i smoothien din😍 ansiktet lukter som deeilig bounty❤️ [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg