ANTREKK 220415

I dag var det lønningsdag, og denne gangen smiler jeg bredt for jeg kan sette mye mer av på sparing enn det jeg vanligvis kunne ha gjort. Jeg har faktisk tittet litt på leiligheter på finn, men jeg er veldig kresen av meg så jeg vil ikke kjøpe/ leie noe bare for å komme meg bort. Jeg har det ganske bra hjemme, så å komme seg bort herfra haster ikke. Da får jeg også litt bedre tid til å se på flere leiligheter. Noe annet jeg har gjort i dag så var det å ta frokosten på Go’bua, etter i går måtte jeg bare rett tilbake dit i dag for å kjøpe pølse i lompe og en toast. Denne kiosken har vært der siden jeg var liten, så er så kos å kjøpe noe nam der!

Etter å ha vært på kurs i dag, var det fremdeles mye sol å finne ute og ble derfor ENDELIG noen antrekksbilder. Der har jeg vært litt dårlig den siste tiden, men var jammen på tide å få til noe da det var varmt nok til å bruke skinnjakken min. Jeg har 2 skinnjakker tror jeg, og den jeg har på meg i dag er den “nyeste” av dem, som derfor var lett å finne frem. Jeg elsker faktisk denne skinnjakken, den er ikke helt vanlig som alle andre – og siden jeg er den jeg er, liker jeg å ha ting alle andre ikke har. Stylet opp denne jakken til en rocka stil i dag, skjorte rundt livet og hullete jeans ♥ Forresten, søsteren min skal få skryt for å ha vært fotografen i dag!


Jakke fra Mistressrocks // T-skjorte, sko og Dr. Denim bukse fra Urban // Skjorte fra Asos // Solbriller fra RayBan

Hva synes dere?♥

19 kommentarer

Siste innlegg