FINT VÆR MÅ UTNYTTES

Etter tannlegebesøket jeg hadde her om dagen, har jeg fått litt smerter etter sjekken. Tannkjøttet mitt har hovnet opp litt, så er derfor ikke så lett å spise hva som helst. Satt på Cafè med mamma og søsteren min i sted og var umulig å spise baguetten jeg kjøpte. Heldigvis, etter paracet og ibux gikk litt av smertene bort. Hvert fall de verste, så nå er jeg veldig fornøyd med å ha mindre smerter. Det er ikke gøy å ha smerter på jobben og så vidt klare å åpne munnen for å snakke med kunder. Jeg vet selv at jeg har en ganske så stor munn, så tenk dere at jeg nesten ikke klarte å få inn tannbørsten i munnen tidligere i dag… Det var litt av et syn! Disse smertene skal visst være borte innen mandagen fikk jeg vite, så det ser jeg veldig frem til. Må også bestille ny tannlegetime for å fjerne de hullene jeg har fått, hehe ops. Kan takke meg selv for at jeg er så glad i godteri, men nå får det jaggu meg skiftes over til mat i stedet.

Som dere sikkert skjønte, tok jeg med resten av girlsa fra familien for å ta en liten tur ned til byen. Det var jo så fint vær i dag, at det måtte bare utnyttes! Verken mamma eller søsteren min hadde smakt på makroner før, og siden jeg likte de så godt de jeg sist prøvde – måtte de også prøve. Mamma likte det, men ikke søsteren min. Gjorde ikke meg noe at det ble 2 på meg for å si det sånn. Etter denne turen, var det rett på jobb for å stenge og det gikk ganske bra i dag det også.

Jeg sov ganske godt i natt, hvis jeg ikke husker feil, men likevel er jeg så trøtt at øynene mine vil lukke seg. Nesten som en krig i sitt eget ansikt. Jeg må jo holde meg oppe litt lenger, for bakt-potet står inne i ovnen og er ferdig om ca 1 time. Det smaker så fantastisk godt til med rømme, kryddersmør, mais og agurk. Sikler i munnen av å bare skrive dette!

Dere får ha en super kveld videre. Vet også at noen går inn i mai måneden ved å drikke – så drikk for meg også!♥


Jeg elsker virkelig å ta slike bilder for tiden. Det er jo fra denne vinkelen jeg ser best ut, haha.

Hva har du gjort i dag?♥

17 kommentarer
    1. Hvordan klippet du buksa? Har prøvd på sikkert 7 bukser, men får det bare ikke til å bli fint….. Klipper du ovenfor kneet, og klipper du bare rett over eller klipper du ut en “bit” med stoff?

    2. Eline: Jeg kan vise det i et innlegg, må bare finne en bukse som ikke blir brukt så mye… Det er faktisk ganske enkelt!!! 😀 Men ja, jeg klipper ut en liten bit med stoff.

    3. Hei, vet du mest sannsynligvis ikk leser dette, men skulle ønske noen hadde sagt det til meg før jeg fant det ut selv. Hvis du har tannsmerter hjelper utrolig mye å ha is på. Ta frosne grønnsaker utenpå kinnet + isbit der smerten er. Det demper smerten ekstremt. Og hvis det ikke går over pass på å be om antibiotika.. Elsker forresten bloggen din, keep up the goodwork !

    4. Lidende med tannsmerter: Hjertelig takk du<3 Leser hver eneste kommenter på bloggen, med tanke på at jeg ikke er en av de toppbloggerne som blir bombandert med dem, haha 🙂

      Tusen, tusen takk for tipset! Men nesten all smerten har gått bort, er bare litt vanskelig å åpne munnen helt som jeg kunne før. Men det var dager det var så ille at jeg gikk på paracet og ibux... Faktisk siden forrige torsdag og til mandagen gikk jeg med vonde smerter. Er bare så uendelig glad for at de smertene er borte.

      Smertene kom så fort tannlegen var ferdig med å sjekke tennene mine, og sånne smerter trodde jeg ikke det var normalt å få etter en normal sjekk...

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg