HELLO MAY

Det er merkelig å tenke på at det nå er 1.mai. Det føles ut som om det var i går jeg sa at det var lenge til vi var i mai, men nå er vi her plutselig. Jeg blir stressa av tanken på at vi er i mai, liksom – hva har jeg gjort frem til denne måneden her? Det går så fort at jeg ikke klarer å slappe av for tiden. Brått føles 24 timer ut som 12 timer og brått er det ny dag før du vet ordet av det. Derfor skal jeg gi meg et spark i rumpa og faktisk bli flinkere til å gjøre noe ut av dagene mens jeg kan. Jeg har perioder hvor jeg ikke er flink til å sosialisere meg, og blir derfor sittende inne på det lille rommet mitt og bare stirre i veggen (ikke bokstaveligtalt, eller noen ganger). Jeg skal bli flinkere.

Både jeg og søsteren min har hatt litt av en ryddedag på hvert vårt rom denne dagen. Mens jeg ryddet kom jeg på at jeg måtte sette frem det nye duftlyset mitt! Dette glemte jeg helt å vise dere da jeg handlet i Sverige, for det var nemlig der jeg kjøpte det. Husker ikke helt hva butikken het på Nordby Shoppingsenteret, men det var som svenske Kremmerhuset – haha. De hadde så mange herlige duftlys der at jeg, Sondre og Didrik ble stående en god stund å lukte på alle sammen. Den jeg kjøpte var det faktisk Didrik som fant til meg, den passet meg midt i blinken. Tropiske dufter dere!!!! Jeg elsker jo tropiske parfymer – de har jeg mange av. Så at det nå kan lukte tropisk på rommet mitt i tillegg tror jeg blir kjempe bra♥

Jeg har forresten oppdatert @madeleinepsalg på Instagram med masse nytt. Ta gjerne en titt!


Jeg har forresten bestilt meg nytt sengetøy fra Ellos som skal være her 10.mai. Jeg trodde ikke det var mulig å forelske seg i et sengetøy, men når jeg viser dere det, skjønner dere nok hvorfor. Klarer noen av dere å gjette hva slags print det er på sengetøyet?

Hva er deres siste innkjøp & har du duftlys?♥

12 kommentarer

Siste innlegg