ANOTHER DAY, ANOTHER DOLLAR

Før jobben i dag fikk jeg tid til å ta et par bilder i min fineste t-skjorte som jeg eier. Jeg har faktisk aldri funnet en anledning til å bruke den, siden jeg synes den fortjener å bli brukt da. Men til slutt sa jeg til meg selv at hvis jeg ikke finner en anledning til den, så finn en anledning til den selv. Det var like lett sagt, som gjort. Jeg skulle på jobb, og jeg skulle bruke den. Denne t-skjorten er fra Givenchy og helt siden jeg så Kim Kardashion i denne – måtte jeg ha den. Den har alt jeg elsker på seg, fargene, mønstret og formen. Dette er vel den dyreste t-skjorten jeg eier, det skal være sikkert. Men noe annet som også er sikkert, er at denne er sinnsykt fin. Kan aldri se like bra ut i den som Kim, men shit au! Den er fin i seg selv, så den kler vel alle tenker jeg. Jeg valgte å ta den i størrelse medium, og kutte litt ned på alle disse store overdelene mine. Det er godt å føle seg som en guttejente i blant og ikke bekymre seg for at baken din synes, men er jaggu godt å føle seg som en girly-girl også. T-skjorten dekker heldigvis akkurat det jeg vil skjule, så jeg er mer enn fornøyd!

Nå sitter jeg og ser på Bruce Jenner intervjuet på Tv2 Bliss og må si jeg blir rørt til tårer. Det må være så utrolig tøft for Bruce, og det skjønner man så absolutt da tårene renner. Men fy søren hvor tøft gjort det er av Bruce å stå frem den dag i dag. All respekt til Bruce♥ Blir såå spennende å se hvordan Bruce vil se ut som en kvinne.

Likte dere den?♥

27 kommentarer

Siste innlegg