TUMBLR O’CLOCK

Enda godt jeg har hatt fri i dag, for formen har vært så slapp at jeg ikke har orket stort. Jeg hadde egentlig store planer om å ta antrekksbilder ute i dag, men været var ikke helt på min side i dag, samme med formen. Derfor er det flott å ha andre ting å blogge om, når man ikke har tatt nye bilder. Jeg snakker selvfølgelig om Tumblr! Jeg glemmer det i perioder, også kommer jeg brått på at hei, nå er det på tide med en ny sjekk på tumblr. Det er nesten som galskap, man vil ha alt man ser på tumblr og alt ser bra ut. Selv bare et brukt laken ser bra ut der, hahah. Hva som inspirerer meg, går veldig igjen på tumblren min. Blant annet mat, reiser/ steder, interiør osv. En av favorittene mine er uten tvil interiør. Jeg tror det vil bli vanskelig å style mitt eget hjem, med tanke på alle muligetene og tingene vi kan velge mellom. Problemet mitt er at jeg liker så mye! Men alt faller tilbake til det tropiske og ting som inneholder tre, det er sååå pent synes jeg. Drømmer meg veldig bort i husene på tumblr, det gjør jeg. En gang blir vel mitt hjem mitt drømmehjem som jeg kan drømme meg bort i, men bare våkne og fortsatt være i drømmen min.

Følg meg gjerne på tumblr: http://madeleinepedersenn.tumblr.com/ ♥ Jeg følger helt vilt mange på tumblr, og listen stopper aldri. Så legg igjen linken til din tumblr, så kanskje du får en ny følger!! Bildene under er forresten de nyeste jeg har lagt til på min tumblr.







Hva inspirerer deg mest på tumblr?♥

31 kommentarer

Siste innlegg