WERK MOOD

I dag brukte jeg minst 15 minutter på å få til denne donut-frisyren som jeg til vanlig fikser på maks 2 minutter. Ble så sliten i armene at jeg måtte ta pause og la dem henge nedover i perioder. Jeg ble nesten svett av denne lille treningsøkten på morgenkvisten, haha. Denne morgenen orket jeg ikke å ta meg tid til å tegne på brynene mine, blæh… Det er så kjedelig! Heldigvis har jeg farget og nappet dem, så det gjorde ingenting i dag – freshet dem opp litt med brow-gel bare så de sitter på plass hele dagen. For meg er disse brynene så ulike at “bryn er ikke tvillinger, de er søstre” praten kan jeg bare glemme. Det er liksom umulig å få de mer like, så det er en kamp jeg har tapt… I sikkert 5 år.

Før jobben kokte jeg meg kyllingnudler som jeg har hamstret med meg hjem fra Sverige. Da jeg kom på jobben ble jeg sjokkert over hvordan butikken så ut, den så jo bare SÅ bra ut! Skriker av nyheter i butikken, og dere vet hva som skjer da. Nye innkjøp….. Men denne gangen kjøpte jeg noe jeg faktisk trengte. Jeg har ingen fine, eller med andre ord jente-shortser, jeg har heller ingen fine jente-topper siden jeg alltid kjøper oversizede overdeler. Så kjøpte jeg en skjorte jeg har ventet på en god stund, en i grå, sort og hvit. Finally fant jeg den perfekte skjorten! Jeg har på meg skjorten på disse bildene forresten. Jeg har jo solgt unna så mye av mine gamle klær disse dagene, at noe plass i klesskapet mitt var det å finne. Gleder meg så mye til å vise dere denne nydelige shortsen, har faktisk sett etter en slik en siden 2012 om jeg ikke husker feil.

Så dette er da mitt spise, blogg, jobb, shopping, eller med andre ord; my errythang hjørnet:

Har dere hatt en fin dag?♥

34 kommentarer

Siste innlegg