NÅR LEGGENE DINE SKINNER AV RIKTIG GRUNN

// I samarbeid med Veet

Det første jeg ønsker å starte med å fortelle dere er at dette er min egne ærlige meninger, hadde disse produktene ikke funket på meg, hadde jeg nok sagt at det da finnes andre de heller funker på. Men når disse produktene virkelig fungerer, da blir jeg ekstra gira på å skrive om dem! Og det er sånn jeg ønsker å fortsette med. Hvordan skal jeg kunne skrive om et produkt positivt og med den rette innstillingen, hvis jeg selv ikke er fornøyd? Da er det slik at vi har muligheten til å takke nei. Så hvorfor skriver jeg om dette produktet i dag? Jo, fordi jeg er dødsfornøyd! Når 3 av 3 jenter i huset gir tommel opp, sier det sitt.

Nå begynner det å bli en liten stund siden sist jeg testet ut et produkt fra Veet, og i dag var det på tide å teste ut et nytt. Det å kunne vise frem leggene sine til venninner og si at det faktisk er huden min som skinner, ikke på grunn av noe spray/ shimmering gel osv – det føles ganske godt å kunne si. Det er nesten så jeg ble fasinert av hvor mye glans det kom frem etter å ha barbert bena med Spray On Hair Removal kremen fra Veet. Det var så lettvint og ble gjort på toppen 5 minutter. Jeg droppet å barbere bena mine denne uken for å faktisk kunne se resultatet bedre med denne sprayen, og det er så jeg vil låse meg inne på rommet mitt i fred og ta på babyhuden i hele dag. Alle har nok sine øyeblikk når de sier til venninner “kjenn så glatte og myke bena mine er!!!”, har jeg rett? Disse øyeblikkene har jeg hatt mangevis av, men først nå kjennes det ut som om man ikke kan finne et eneste hårstrå eller nupp på bena mine.

Jeg er så klar for å vise frem mine glansfulle ben på 17.mai, er du?♥

På bare 3 minutter får du glansfull og myk hud takket være dette produktet. Stegene du må gjøre for å oppnå dette resultatet er:

♥1. Hold sprayen ca 5 cm fra huden din og press deretter på sprayknappen for å komme i gang på områdene du har hår du vil fjerne. Sørg for at alle områder er dekket med en jevnt lag (det behøver ikke å være et tykt lag).

♥2. La så kremen virke i 3 minutter. Fjern deretter forsiktig kremen fra et lite område med spatlen som følger med. Hvis hårene fjernes lett, er det bare å fortsette. Men hvis håret ikke blir så lett fjernet, vent i 3 minutter til. Altså 6 minutter til sammen, men ikke mer!

♥3. Siste finishen før du har glansfulle og myke ben er å skylle bena grundig med vann for å fjerne alle restene fra kremen. Husk å tørk bena godt, og etter det er gjort kan du vaske sprayboksen og spatlen så de er klare til bruk neste gang du behøver det.

Resultat:

Så for å avslutte det hele på en god måte, så er det på tide med en konkurranse. Du kan nå bli Miss Veet 2015 ved å gjøre noe så enkelt som å poste en video om «What beauty feels like to me» på Instagram med hashtaggene #missveet2015NO og #whatbeautyfeelsliketome ♥ Konkurransen varer til 1. august og vinnerne kåres på Ida Wulff sin blogg. Lykke til!!!!

Ønsker du å lese mer om Veet produktene eller bare følge dem for updates på Facebook, trykk HER.

Hvilke produkter bruker du når du barberer deg?♥

15 kommentarer
    1. Garance: Resultatet varer i ca 7 dager, men det tror jeg er litt inviduelt egentlig 🙂 På noen vokser håret ut dagen etter, mens på andre kan det bena være glatte i et par dager før de bare kjenner nupper av hår.

    2. Stine: Tusen takk! Jeg har kuttet ut solarium, som jeg tok noen ganger i måneden før. Men jeg vil ikke skade huden min så veldig, så har holdt meg unna det i over 1 mnd nå. Det er rekord! Jeg har sterke pigmenter som gjør at jeg holder meg brun veldig lenge på bena og magen. Men på armer og i ansiktet mitt forsvinner fargen mye fortere (søren heller, haha).

    3. Skjønte ikke helt metoden. Skal bena være tørre eller våte når du sprayer det på? Må man bruke høvel etter man har spraya, eller bare sprayer man, venter også tar av kremen?
      Jeg har så sinnsykt tørre legger, så kanskje dette hjelper.

    4. Bettina: De skal være tørre, men etter bruk skal du skylle av med vann 🙂 Jeg skrev også at du skal bruke spatlen (den hvite og rosa plastisk tingen på bilde nr 3) for å fjerne hårene. Du sprayer, venter 3 minutter, og så fjerner du hårene. Veldig enkelt altså! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg