FLOWERPOWER

Etter i går, ville jeg ha et ganske likt antrekk på meg i dag. Derfor tok jeg på meg en av mine fineste jakker fra Vila, som også er det mest fargerike plagget jeg eier. Det er så godt å føle seg god og varm hele tiden, og enda bedre om man gjør det på jobb. Der har jeg virkelig vansker med å holde meg like varm, i et sekund er jeg kald og i et annet sekund er jeg varm. Så uansett hvilken dag det er, uansett hvor varmt det er, tar jeg alltid med noe ekstra. De siste dagene har jeg gått hjem fra jobben, bare for å få luftet tankene litt. Det har jeg trengt. Det er veldig deilig å bare ta frem øreproppene, sette på høy musikk, og bare være i sin egen verden for en liten stund. I dag kom jeg hjem til bakt potet, som søsteren min hadde gjort i stand mens jeg var på jobb. Det var ufattelig digg!! Nå sitter vi og ser på Blackhat, som til nå er ganske bra. Må nesten legge bort pcen for å ikke gå glipp av filmen dere.

Ha en super lørdag♥

Flotte behind the scenes bilder ble det i dag også:


Hahahaha er det ikke nå man skal si MOOD?

Har du noen filmer å anbefale meg?♥ Liker action og fantasy ganske godt.

17 kommentarer
    1. Hei!
      BLACCSHOP.COM er en ny og trendy nettbutikk med stort utvalg av klær, tilbehør og interør. Dette er en nettbutikk for alle! Følg oss også på instagram; @BLACCSHOP for konkurranser, nyheter og annet morro!
      Ha en fantastisk dag,
      TEAM BLACCSHOP

    2. Åå du er så utrolig vakker! Jeg er såå sjalu på skinnbena dine!!
      Jeg lurer bare på noen få ting. Retter du håret eller er det naturlig? Hvis du retter det, hva gjør du for at håret ditt ser så friskt ut? Jeg har slitt veldig mye med håret mitt og prøver å finne ut nye måter å holde det fint og sunt. :))

    3. hvor er de sokkene du har i forrige innlegg fra? De var jo helt geniale 😀
      du er nydelig forresten!

    4. Anonym: Åh, tusen takk kjære deg! Jeg retter ut håret, til vanlig har jeg bølgete og fluffy hår. Jeg retter heldigvis ikke ut håret mitt hver dag. Jeg holder det sunt og friskt ved å klippe det hver 3 mnd, sover med fletter (ikke stramme) og er flink til å bruke balsam og shampoo 🙂

    5. Du er utrolig pen, Madde! Digger stilen din, kunne du forresten laget et innlegg hvor du tar bilder av favoritt plaggene dine og skriver hvor de er fra?

    6. Skammerens datter går på kino nå, den er veldig fin! Dansk film, men med en del norske skuespillere (Jakob Oftebro, Maria Bonnevie) alle er veldig dyktige. Fantasy og mye spenning!
      Husker at jeg leste bøkene da jeg var yngre, de gjorde voldsomt inntrykk på meg – de er bygd på et sterkt og spennende konsept. Her er traileren: https://www.youtube.com/watch?v=GuqQOTsEGCI
      PS: Ikke se mer enn ca 30sek, ellers avsløres mye av hva som skjer.. Det er dumt at de lager så lange trailerene til alt mulig om dagen (føler jeg ser altfor mye av filmen, nesten som en oppsummering), men jeg fant ingen kortere versjon.
      Du ser fabelaktig ut, som alltid 🙂 Digger at du smiler på bilder, det gjør deg enda vakrere! Klem

    7. Oda: Tusen takk for anbefalingen! Setter jeg veldig pris på. Ah, har vært borte i andre trailere som har avslørt alt for mye selv, WHYYYYYY!!!!

      Tusen takk forresten <3

    8. camilovesalmosteverything: Tusen takk du! Er så koselig at du nesten alltid legger igjen kommentarer på bloggen min, det setter jeg stor pris på :-)<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg