CLASSY SUNDAY

I går så vel jeg og søsteren min 3 filmer før det til slutt nesten sloknet for oss begge.Vi lastet ned flere filmer enn kun de 3 vi så på i går, så i dag er det nye filmer som står for tur. Jeg elsker å se på filmer, hvertfall action, eventyr/ fantasy aktige filmer. Jeg var veldig glad i kjærlighetsfilmer før, men nå er det bare det samme om og om igjen i nesten alle filmene. Derfor måtte jeg få meg en ny favoritt! Jeg har ikke sett The Hunger Games Mockingjay Part I enda, så dette blir en av filmene som skal ses i kveld.

Siden foreldrene mine befinner seg i Tyrkia for øyeblikket, er det jeg og søsteren min som er sjefene i huset. Så i dag er det en liten rengjøringsdag i her. Det er spesielt èn ting jeg gleder meg masse til, og det er å vise dere mitt nye sengetøy! Jeg hentet pakken fra Ellos i går, og har nå lagt det på vask. Det var enda finere i virkeligheten og det kommer til å gi rommet mitt en så god følelse av tropisk interiør. I mellom tiden mens jeg venter på at det skal bli ferdig, så kan jeg vise dere noen godbiter denne søndagen. Jeg bestilte et nytt deksel fra Malene Birger siden det er sååå fint, Adidas dekslet mitt er snart ødelagt og var derfor på tide å få seg et nytt et! Veldig, veldig fornøyd med det. Ellers var det på tide med ny foundation siden jeg bruker dette hver dag, så det blir til slutt tomt. Men mitt verste mareritt (innenfor alt egentlig) er å gå tom, før man har rukket å kjøpe seg noe nytt. Derfor handler jeg tingene jeg sikkert blir tom 1 mnd i forveien, så jeg er klar. Dette gjelder faktisk alt. Noen andre som også holder på slik?


Malene Birger dekslet finner du her. – Adlink.


“Keep it classy no matter what year it is.” Jeg elsker denne parfymen av flere grunner. Først på grunn av lukten og så utseendet på flasken. Før i tiden hadde alle kvinne parfymer denne flotte “blomsten” eller tuten som man måtte trykke inn for å få ut duften. Det er så pent synes jeg, så blir det litt ekstra stas å ta den på seg i tillegg da. Et av mine beste parfyme kjøp!

Hvilken parfyme er et av dine beste kjøp & har du noen planer for i dag?♥

13 kommentarer

Siste innlegg