HAIR TUTORIAL MAYBE

Heiiiii dere! Jeg sov borte i natt og helt siden jeg kom hjem har jeg sløvet så mye at rumpa mi garantert er flatere enn den allerede er. Straks skal jeg på butikken for å handle inn middagen for i dag, og det som står på menyen i dag er frityrstekt kyllingfilet med hjemmelagd potetstappe. Sausen er jeg fortsatt litt usikker på, så kanskje dere vet om noe som passer godt til dette?

Ellers har jeg sett at flere av dere er veldig nysgjerrig på hvordan jeg krøller håret mitt. Det er veldig mye avhengig av hvilken krøllstav/ krølltang man bruker, men jeg har en jeg er ufattelig fornøyd med. Derfor lurer jeg på om dere kanskje ønsker at jeg skal lage en liten hair tutorial hvor jeg viser hvordan jeg gjør det? Det er så mange forskjellige måter å krølle håret på, noen grer dem ut, andre dynker dem i hårspray, setter dem opp med spenner + hårspray til hele håret er ferdig krøllet osv. Måten jeg gjør det på er vel en av de letteste, som også gir deg ekstra volum. Siden jeg har veldig langt hår, er det vanskelig å få volum på hodet mitt og derfor er krøller en flott løsning! Hvis dere er interesserte, så kan jeg sikkert få filmet det inn denne uken, så vil videoen kanskje være ute i løpet av denne uken eller neste. En av grunnene til at jeg ikke videoblogger ofte er fordi jeg har hatt så uflaks med redigeringsprogrammene tidligere at jeg ga opp en stund. Ikke kult å ha redigert en video i flere timer, og vips mister man ALT… Men med ny pc, skjer nok ikke dette. Jeg er bare veldig interessert i å høre om dere anbefaler noen redigerinsprogram som jeg kan bruke til redigering av videoblogger?♥ Hadde hjulpet masse!


Dessverre iphone bilder i dag, men det får bare gå haha.

Vil dere ha en hair tutorial på hvordan jeg krøller håret?♥

22 kommentarer

Siste innlegg