17.MAI

For hvert eneste år som går, føler jeg bare at jeg har mindre og mindre 17.mai følelse. Samme med julaften faktisk, og det er så dritt!!! Hvorfor kan man ikke ha den samme gleden som vi hadde da vi var mindre? Åh, jeg savner det så mye. Men selv om ikke følelsene var helt på plass, var hvert fall vi jentene det i går på den store dagen. Brått var det 17.mai, igjen. Det har foregått så mye de siste dagene at jeg har faktisk måtte slappet av, og bare lagt pcen bort en liten stund. Noen ganger kan det bli litt for mye, så man stresser over dumme og teite ting. Jeg trengte litt rom, og nå er jeg på riktig spor igjen føles det.

Vi jentene dro til Linda der vi skulle være hele dagen/ kvelden. Men først måtte vi fikse oss til russetoget, så da var det på med finstasen og sminken, så komme oss ned til byen. Jeg var så innmari fornøyd med at det var litt sol å se, selv om det ikke var så varmt ute. Men heller sol enn regn! I mellomtiden måtte vi spise noe med tanke på at det enda var en stund til vi skulle grille på kvelden, det stod mellom baktpotet og pommes frites med saus. Og siden vi skulle ha baktpotet senere på kvelden, ble det pommes frites med saus på Campino. Før vi visste ordet av det begynte det å regne litt, men heldigvis ikke så mye så det gikk helt fint. Regnet stoppet opp da alle skulle se på russetoget, så snakk om perfect timing. Etter russetoget var over, var det på tide å komme oss litt inn i varmen før vi skulle begynne med grillingen å kose oss med snacks og drikke. Jeg hadde gledet meg til grillmaten helt siden det faktisk ble avtalt, så dere kan bare forestille dere hvor godt det var. Pepperbiff, spareribs, mais, baktpotet og nei vettu hva – helt nam rett og slett.

Tok ingen bilder av meg selv i går, selv om kjolen min fortjente det – men jeg får vise dere min vakre kjole en annen gang♥ Skulle så inderlig ønske at jeg hadde bunad, det er så pent… Håper dere alle hadde en riktig god 17.mai og at feiringen ble toppers! Nå skal jeg gå ned på kjøkkenet å ta meg litt gulrotkake som jeg lagde til 17.mai helt fra bunn av og helt selv, kanskje jeg har slått mamma?

Hadde du en fin feiring?♥

9 kommentarer
    1. Fine bilder!! Håper du hadde en fin feiring 🙂
      Men lurer på hvorfor du ikke blogger så mye lengre..

    2. Anonym: Tusen takk! Har bare ikke hatt det så bra med meg selv den siste tiden, så har bare ville slettet alt av sosiale medier for å komme meg bort. Men forhåpentligvis er den perioden over nå 🙂 Har bare hatt en liten deppe periode, hehe.

    3. Neei… Det var dumt å høre. Vi alle har de dagene, like dritt hver gang. Håper på dine vegne at det går over !
      Vil høre hvordan tutorial med Max Factor i Oslo gikk : )

    4. gleder meg til å se kjolen! leter etter en lignende selv.. til skoleavslutninga. er så vanskelig å finne en som er litt posete og classy.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg